32. fejezet


Bocsi, hogy ilyen sokat késett :\ De itt van! :D Remélem tetszik és várom a kommenteket! :) 



Figyelem! Történetemben kitalált szereplők mellett valódi szereplők is szerepelhetnek, kiknek cselekedeteit kedvemre alakítom legyenek azok már megtörténtek vagy sem és a valósághoz hűek vagy sem.






Beszálltunk a fekete Roverbe, ami a ház előtt állt már napok óta. Illetve mindig, amikor elhagytam a házunkat és amikor megérkeztem a házunkhoz. Szóval számomra olyan volt, mintha nem is használták volna. Zayn udvariasan kinyitotta nekem az anyósülés ajtaját, majd amikor beültem, megkerülte az autót és beült ő is, csak ő a kormány mögé. Indította a motort és kikanyarodott a ház elől. A vér még mindig lefele pergett a homlokomról.
-Van egy zsepid?-fordultam Zayn-hez.
-Van.-felelte egyszerűen, de meg sem mozdult, csak tovább nézte az utat.
-És kapok is?-tártam szét a karom.
-Nem.
Ezt értenem kellett volna? Összeráncoltam a homlokom, minek hatására tudatosult bennem, hogy nem csak vérzik az a seb, hanem fáj is.
-És miért nem?-újabb kérdést tettem fel, majd figyeltem a jelenetet, ahogy Zayn felnyitja a könyöklőt és kivesz belőle egy doboz cigarettát. Kivesz a dobozból egy szál cigit amit meg is gyújt az öngyújtóval amit szintén a dobozból vett ki.
-Mert belemegy a sebbe a zsebkendő és akkor majd az orvos azt is bogarászhatja ki. -ajkaival összeszorította a cigit és úgy magyarázott nekem. Teljesen jogos amit mondott. Figyelt arra, hogy nekem hogy lenne és mi lenne a jobb. -Amúgy nagyon meglepő, hogy milyen nyugodt vagy annak ellenére, hogy kis híján betört a fejed és hogy beverted egy lány képét. -kifújt egy adag füstöt és rám nézett, majd vissza az útra.
-Miért kéne idegesnek lennem? Elmondtam és megtettem amit meg akartam tenni. Nyugodt vagyok mint a másnapos libafos az udvar közepén. -összekulcsoltam a kezeim, majd az ölelembe fektettem azt.
-Na jó. Ezt fura volt a szádból hallani.- elnyomta a cigit, majd a hamutartóba hajította a "csikket". Azért teszem idézőjelbe, mert nem szívta el az egész cigit, csak a felét. Azt hiszem ezt hívják pazarlásnak. De a cigaretta egészségtelen, ezért ez esetben jó, hogy pazarolt.
Zayn leparkolt a kórház előtt egy magán parkolóba(?). Én még akkor is csak az anyósülésen ültem, amikor Zayn már kiszállt. Átnézett rám az ablaküvegen keresztül majd vette a célzást és körbesétált, hogy kinyissa nekem az ajtót. Megvillantottam mosolyomat, ami szerintem fele olyan nem szép mint Zayn mosolya. Komolyan mondom, amikor mosolyogni látom, tök mindegy hogy milyen az a mosoly, gúnyos vagy csak egy egyszerű szívből jövő, elalélok.
Elindultuk hát felfelé a lépcső felé, amin mostanában már annyiszor felmentem. Nem tudom, hogy ezt már előre megtervezte-e vagy hirtelen ötlettől vezérelve, de Zayn megfogta a kezem. Úgy értem a ujjait a kézfejemre kulcsolta. A meglepetéstől hirtelen furcsa arcot vágva Zayn-re néztem.
-Miért fogtad meg a kezem?-kibukott belőlem a kérdés, mire Zayn az "ez most komoly?" pillantásával ajándékozott meg és a kezemet elengedve zsebre dugta sajátját. Ekkor az én arcomra ült ki az "ez most komoly?" kérdés.
-Azt nem mondtam, hogy zavar!- csuklójánál fogva kirántottam kezét a farmeréből és úgy sétáltunk tovább, ahogy felfele a lépcsőn. Kéz a kézben. A kórház sürgősségi várótermébe úgy léptünk be,  hogy mind ketten szélesen vigyorogtunk. A várakozók nem értették, hogy mi mosolyogni valója van egy kórházban egy lánynak akinek vérzik a feje. Ha tudták volna, akkor szerintem ők is így mosolyogtak volna.
Épp kifele toltak egy gipszelt lábú tolószékben ülő kislányt a váróba, amikor felkiáltott: Jézusom! Ez Zayn Malik! Jézusooooom Zayn!-sikította torka szakadtából. Zayn csak lehunyta pár másodpercre a szemét, majd erőt vett magán és intett.- Jézus isten! Kaphatok egy autogramot? -felcsillant a lány szeme. Zayn kivette a nővér kezében lévő tollat, majd dedikálta a kislány újonnan szerzett gipszét. Voltak olyanok a váróban akik idősebbek voltak és fogalmuk sem volt ki az a Zayn Malik. Voltak olyanok is, akik arcán tükröződött a "kit érdekel?" kérdés. Volt olyanok akik szintén szerettek volna autogramot vagy saját maguknak vagy esetleg a gyermeküknek vagy ismerősüknek. Egy szóval letámadták Zayn-t. Még voltak orvosok is, akik aláírást kértek. Én pedig csak ácsorogtam ott a fejemre száradt vérrel. Időközben észrevettem, hogy a pulóverem nyaka is véres. Nagyszerű. De mindent feledtetett velem az, hogy megmertem csókolni Zayn-t és, hogy kézen fogva sétáltunk.
-Kisasszony, maga következik!-szólt oda nekem egy asszisztens mire felkaptam a fejem és felpattantam a székről. Elhaladtam Zayn mellett akinek oda raktak egy asztalt az egyik sarokba, hogy azon írjon. Igencsak megnőtt a létszám a kórháznak ezen a részén.
Zayn mosolyogva utánam kiabálta, hogy hamarosan jön utánam, ami tök megnyugtatóan hangzott már csak azért is, mert így már biztos voltam abban, ha elhozott idáig akkor haza is visz és nem kell átgyalogoljak a fél városon.

-Jó napot.- odaköszöntem a nekem háttal álló orvosnak, mire megfordult és szélesen mosolygott.- Illetve szia Mark!- Dr. Mark Beckevy. Emlékeztek még rá? Nem? Akkor jó, mert nekem is kiment a fejemből, hogy létezik ez az ember.
-Á Vivienne! Szia. Mi újság? Mi történt már veled megint?- odatessékelt egy magas ágyhoz, amire felpattantam és lábamat előre hátra himbáltam. A doktor közelebb lépett, hogy megvizsgálja a sebet. Kérdőn nézett rám.
-Csak verekedtem. -vontam meg a vállam.
-Hát oké. -ő is megvonta, majd fogott egy vizes rongyot és letörölte a homlokomat. -Mi volt a verekedés tárgya?
-Nem fontos.- vágtam rá.
-Biztosan köze van, a váróban autogramot osztogató fiúhoz, különben nem ő hozott volna. -nyúlt a kis gurulós állványon lévő fertőtlenítő szerért.
-Igen van.-most miért ne mondhatnék neki igazat? Úgy se ismer, meg nem is fog, gondoljon amit akar.- Összeverekedtem egy lánnyal azért a fiúért.- elmondtam a történet lényegét, hátha így össze varja a sebet és békén hagy.
-Hm. Szóval képes voltál verekedni egy fiú miatt. Ezt nem néztem volna ki belőled.- fejét rázta, majd elővette a tűt.
-Mi gond?-lépett be Zayn, majd oda sétált hozzánk. Fél kezével átkarolta a vállam, majd az orvosra nézett.
-Semmi, csak elbeszélgettem Vivienne-vel egy kicsit.- lesöpörte Zayn kezét a vállamról és már varrta is össze a sebet, ami rohadtul nem kellemes dolog.
-Maga csak ne beszélgessen a barátnőmmel. Varrja össze azt a szart, és már megyünk is. -járkált fel alá amíg Mark pár öltéssel összevarrta a sebet. Újra fertőtlenítette, majd le is ragasztotta. Felírta egy papírra, hogy mikor kell visszamenjek varratszedésre, Zayn pedig biztosította róla, hogy visszafogunk jönni. A többesszám él. Ez volt a lényeg az egészben.
Kisétáltunk a kórházból és egyenesen az autóhoz mentünk, ami még mindig ott volt, ahol hagytuk. Igazából meglepődtem, hogy semmi büntetést nem kapott Zayn, vagy hogy el sem vontatták a kocsit. Én mondom, ha egy normál ember parkolna egy magánparkolóba, annak lennének következményei. De Zayn nem számít normál embernek ebben a városban, és valószínűleg máshol se nagyon.
Mind ketten megkerültük az autót, de én megtorpantam az autó orra előtt. Zayn kérdőn nézett rám.
-Most mi van? -széttárta a karját az anyósülés felőli ajtó mellett állva.
-A barátnőd lennék?- villant be az agyamba ez a szócska, amit amúgy az orvosi szobában szinte meg se hallottam. Annyira egyértelműnek és magától értetődőnek tűnt ez az egész, hogy szinte észre sem vettem, hogy ezt mondta. Megint arra az ellenállhatatlan mosolyra húzódott a szája, majd fejét lefele hajtva megrázta és közelebb lépett hozzám.
-Kérdés, hogy szeretnél-e az lenni.- felvonta a szemöldökét és összefonta maga előtt a karját. -Mert tudod nem muszáj ám. Van még rajtad kívül jó pár millió csaj, aki él hal értem. Akárkivel járhatok, nekem mindegy. -mondta tettetett nemtörődömséggel.
-Te idióta!-nevettem el magam. -Persze, hogy szeretnék!- 
közelebb léptem hozzá, karjaimat a nyaka köré fontam. Zayn átölelte a derekam és szorosan magához húzott. Feje lassan, de biztosan közeledett az enyémhez, majd hirtelen gyorsított a tempón és már meglepődni sem volt időm, mert Zayn ajkai szinte vákuumként tapadtak az enyéimre. 


És itt vége is a történetnek! :) xX.

84 megjegyzés:

  1. MI?!!!!! félre ne érts, örülök, hogy összejöttek és végre boldogság van meg minden, de az utolsó mondat... MIVAN????????? ABBA NE MERD HAGYNI A TÖRTÉNETET MEGÉRTETTED?? tudom, hogy nagyon is sok ötleted van még, úgyhogy ajánlom, hogy holnap új részt olvashassak vagy nem állok jót magamért... asszem ennyi és netuddmeg ezért még mit kapsz :@

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XDDDDDDD :'DD csak szivatom a népet, nyugi már xdd

      Törlés
    2. akkor meg duplán kapsz mert korán reggel szívinfarktust kaptam :@ NE SZÓRAKOZZÁL MÁR A VÉRNYOMÁSOMMAL EMBER!!! xd

      Törlés
    3. geciXDD :'D okay, korán reggel nem ijesztegetlek. :D Majd este XD

      Törlés
  2. Nagyon jó amúgy ajánlom h legyen még rész mer ha nem rád küldöm az "embereimet" :)

    VálaszTörlés
  3. Hú....imádom..én szivesen lennék a barátnője..tudtad hogy jól irsz?mert bizony nem jól hanem fantasztikusan..imádom.siess a kövivel.:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jo volt de teleg abba ne merd hagyni!!!!

    VálaszTörlés
  5. Abba ne hagyd...énis szivrohamot kaptam....nagyon joo..végreeee..Már csak Loreen reakciojára vqgyok oly kiváncsi..xdd <3 puszi: Sophie.xx

    VálaszTörlés
  6. Abba ne hagyd...énis szivrohamot kaptam....nagyon joo..végreeee..Már csak Loreen reakciojára vqgyok oly kiváncsi..xdd <3 puszi: Sophie.xx

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó rész lett :DDD
    hamar kövit *-* <333

    VálaszTörlés
  8. sziaa
    wá ez tök jó rész lett de gondolom a következő részben lesz A NAGY BÁDÁ BUMMM
    az utolsó sort legalább 6348393798-szor elolvastam HOGY MOST MIVAN??!!de már annyiszor írtad hogy nem lesz/ ,,happy end,, befejezés úgy h remélem nem akarodzod befejezni ezt a szupcsi-mupcsi-faszcsi-mittoménmilyencsi blogot :)
    100000000 wattos vigyorral várom a kövi részt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. wáó :'DDD igen nem lesz vége a blognék MÉG, de hamarosan viszont már igen. :) csak holnap írom meg a kövit, mert lusta vagyok ^^,

      Törlés
  9. Imádom a blogod 2 nap alatt kiolvastam! :D:$ Nehogy abba merd hagyni mert nagyon jól írsz!:) Hozd hamar a kövi részt mert már nem bírom! :D♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) 2 nap alatt?:D hát ennek örülök! :) nem fogom, de egyszer eljön majd az az idő is, amikor muszáj lesz. :P<333

      Törlés
  10. Szia:)) nagyonjolett oylan édes volt Zayn <3 összeillenek és kijárt már nekik:)) fantasztikusan irsz<33

    VálaszTörlés
  11. Szia...
    Remélem, hogy tényleg nem lesz vége, mert eléggé kiborított ez az egy mondat :( NEM volt vicces, komolyan!
    Mert olyan szuper lett ez a rész, olyan mintha direkt szivattál volna minket még jobban azzal, hogy ilyen jó részt írsz aztán meg vége O.O ._.
    De nem veszed el az örömömet mert VÉGRE ÖSSZEJÖTTEK ;) :DD :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :'DDD nem tudom meddig írom még a blogot, de hamarosan vége lesz. :)

      Törlés
  12. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ERRE VÁRTAM MÁÁR MIÓTAAA *---------*

    VálaszTörlés
  13. huuuhh*-* ez az én részem*-* erre vártam*-* maradjon ez így ;) azért is mert nem mindennapian jöttek össze. minden csaj arról álmodik szinte hogy tengerparton naplementében és nem "mosttörtemösszemagamoks" csókot kap. de ezt birom a blogodban. imádom*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen:D *-* nem akartam egy tipikus láv sztorit.. abból már annyi van..-.- hát nem tudom mennyire sikerült "különccé" tennem a történetet...:D

      Törlés
    2. sikerült hidd csak el ;) és igazad is van;P

      Törlés
  14. Na végre ! láláá most ne tudd meg milyen happy vagyok h együtt vannak :D EGYSZERÜEN IMÁDOM AHOGY ÍRSZ!!!!! <3 hamar hozd a kövit ülve könyörgök :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hohohoooo azt hiszem leszel te még sad :D tartogatok még meglepetéseket :3 és köszi! ^^,<3333

      Törlés
  15. Áhh végre összejöttek :D Azért persze jó volt, hogy nem rögtön 1-2 rész után jöttek össze mint más történetekben, jó sokat is kellett rá várni de nagyon megérte :D Nagyon várom a következő részeket :D <333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megérte? :) hát ennek örülök:DD mindig is akartam egy jó hosszú történetet, remélem ezt sikerül hosszúra írnom. :)<33

      Törlés
  16. Jesszus, tudod, hogy megijesztettél? :O xd
    Amúgy is elég instabil idegállapotban voltam, de amikor megláttam, hogy 'Vége a történetnek' felordítottam, hogy "MI? Oo" és leestem a székről..(Mondjuk ehhez közrejátszott az is, hogy az egyik oldala el van törve és ha arra a felére dőlök akkor 'ledob'.)
    rwijfahqghjrgh <3 IMÁDOM..áhh..olyan édik <3 *w* Gyorsan hozd a kövit vagy..vagy..áhh mindegy csak siess vele! :'D <3
    Xoxo: MeowNikii :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:D szóval lefordultál a székről xdd érdekes lehetett :'D azért remélem még egyben vagy. :D igyekszem vele! :)<333 és köszönöm a díjat!

      Törlés
  17. Haliii.*_*
    Áááá, basszus én is megijedtem az utolsó sortól..xdd
    iszonyúan tetszett ez a rész is.*__* De most akkor hogy is van? Zayn nem azt gondolja hogy Viv-nek pasija van?:ss Siess a kövivel.!!(( :
    Pusziii.: в.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fuckyeah:D újabb kérdés, amire hamarosan jön a válasz! :)<33 sietek!

      Törlés
  18. O_O BAZDMEG!!! Hallod NE ismétlem Ne idegelj! Majdnem szívrohamopt kaptam az uccsó mondatnál!! O_O Aztán oldastam hogy csak hülyítesz minket ... -.- ez nem volt szép xdd DE ÁÁÁÁ ANNYIRA ÖRÜLÖK HOGY ÖSSZEJÖTTEEEEK!!! Most majd az következik hogy Brooke ezt nem hagyja annyiban vagy lesz valami kis félrelépés vagy tudom is én xdd de tuti hogy lesz vita :'DDDD Bár ez ilyen tök természetes.. :')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. leeeeesz ám:DDD :33 jólvanna' csak szórakozok kicsit az olvasóimmal :33<33

      Törlés
  19. ÚRISTEN..ÚRISTEN..ÚRISTEN..ÚRISTEN..MARHA JÓL ÍRSZ ÚRISTEN..ÚRISTEN..EZ A RÉSZ FANTASZTIKUS ÉS TÖKÉLETES LETT!!*-*Ezt a részt én is nagyon vártam..és annyira jó,úgy megijedtem a végén..Komolyan mindenki azt várja hogy összejöjjenek,erre összejönnek és a végén meg oda van írva..hogy vége..:DHát jól megszívattál!:DÚRISTEN..ÚRISTEN!!*-*:D<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :'DD látom majd kicsattansz az örömtől :D köszönöm szépen a bókot. :D amúgy már egyszer be akartam zárni a blogot, de aztán pont akkor indult meg a nézettség...xdd

      Törlés
  20. Kedvenc részem <3 oylanjo hogy összejöttek :)) máskor ne csináld ezt a végével nagyon megijedtem:( nemvoltvicces:o de máskor necsináld:))) amugy imádom a blogodat <333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm kedves névtelen! :) máskor nem csinálom, csak ha tényleg vége van. :D én pedig az olvasóimat imádom *-*<333

      Törlés
  21. Hát az utolsó mondatnál mini-szívroham :DDD Ilyet még egyszer ne merészelj csinálni, már majdnem elbőgtem magam xDD
    Ez amúgy a kedvenc részem *-* Olyan jó hogy összejöttek :3
    Siess a kövivel *-*

    VálaszTörlés
  22. jézus... annnyira jó hogy erre nincsenek szavak!! :D siess a kövivel! :))

    VálaszTörlés
  23. Válaszok
    1. nem tudom :\ nincs kedvem írni >< ötlettúltengésem van, de leírni már nincs erőm o.o de próbálom rávenni magam! :)

      Törlés
  24. Ember, hol a részünk?? :OO
    Hozzad nagyon gyorsan, vagy esküszöm kitalálom, hol laksz, megkereslek, leültetlek a gép elé, és addig nem állhatsz föl, amíg minimum két rész le nincs írva! :DD
    Egy szó, mint száz: Drága, egyetlen Ew, hozzad azt a kurva rész! :D <3

    Puszi & nagyölelés: Bella. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh:D várom érkezésed:D hamarosan megírom csak mostanában olyan vagyok mint a mosott liba kaki :$$

      Törlés
  25. Véééégreee összejöttek.:DD mióta várom már ezt a részt.:D imádom a blogod annyira jól írsz.:D siess a köviveeel!! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:D örülök, hogy tetszik. :)most kicsit elcsúsztam, de igyekszem minden tőlem telhetőt megtenni!

      Törlés
  26. Mikor lesz már új rész?:'oMost már hogy összejöttek kíváncsi vagyok a kövi részre..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :33 hamarosan, csak mostanában nem igen van kedvem írni... :\

      Törlés
  27. Igen, énis hiányolom a kövit. :(( Ew? Mikor lesz?:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom kedves Sophie :\ lehet, hogy egy időre berekesztem a blogolást.

      Törlés
  28. én is vároom*-* :D de van egy kis gond...lopják a blogod elejét! : http://perfectmistakee.blogspot.hu/2012/11/8-resz.html

    VálaszTörlés
  29. Mikor... lesz.... új....... rész?!?!??
    O_O
    *fullkomolyfejkidülledtszemekkel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. komolyan nem tudom O.O *fullártatlanfejkidülledtszemekkel*

      Törlés
  30. Nehogy berekeszd egy időre a blogod..mert egyenként fogom kitépkedni a hajszálaimat o.O És nem akarok kopasz lenni!!:')

    VálaszTörlés
  31. Annyira jó, imádom :DD Úristen, mikor megláttoam, az utolsó mondatot, én majdnem lecsaptam a monitort xD Kiváncsian várom a kövit :) ♥

    VálaszTörlés
  32. NEEEEEEEEEM!NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM!ÉS NEEEEEEEEEM!:/Ne csináld már:'(♥

    VálaszTörlés
  33. Siess a kövivel... :D nagyon imádom a blogod... ügyes vagy.. :DDD

    VálaszTörlés
  34. Szia imádom a blogod és emiatt is éreztem fontosnak, hogy megírjam találtam egy blogot ami valahogy furcsa módon ugyanazt a szöveget írja amit te...nyitottál egy újat vagy valaki másolja a blogod?? :OO http://lolatommoandzayn.blogspot.hu/ u.i: siess a kövivel.:D <3

    VálaszTörlés
  35. Nem rég találtam rá a blogodra de már az összes részt elolvastam.!*-* nagyon nagyon jól írsz! vagyis szavakkal nem lehet elmondani hogy milyen eszméletlenül rohadt jók a történeteid..:DD imádom.*-*<3 siess a kövivel!<3 xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Liliána! Szívből örülök, hogy ide találtál. :) Légy oly szíves és iratkozz fel, ha rendszeresen olvasnád a blogot! Köszönöm kedvességed, most már tényleg ráállok a következő rész írására!<3

      Törlés
  36. Szia,nem rég találtam rá a blogodra (pár órája) és már az összeset elolvastam. Fantasztikusan írsz! Teljesen beleélem magam a történetedbe! És ahogy Zayn♥ személyiségét leírod fuuh! :) Remélemhamar hozod a kövi rész, mert már várom! És mégegyszer NAGYON NAGYON JÓL ÍRSZ!VÁRJ NEM IS, HANEM FANTASZTIKUSAN! Imádom a blogod! Puszi:Jessica♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Jessica! :) Köszönöm szépen, ez tényleg sokat jelent nekem! Esetleg, ha még nem vagy feliratkozva, akkor tedd meg! :) hamarosan jön a következő rész, és nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm! *o*<333

      Törlés
  37. Nagyon vátom ujj reszt... Tegnap este ajanlotak ezt a blogot 1.resz utan tusldtam ez az en blogom ! És mivel hetfo volt nem akartam sokaig fen lenni de nem ment mert 1:25ig a blogot olvastam ,mar azt hittem bealszok de ugy voltam vele hogy ma még ezt a részt ma meég ezt huuuu mi lesz de teny ez utolsó...de nembirtam abba hagyni az olvasast..Gratulálok.nagyon jol irsz !!! Folytasd csak igy ;)

    ui: Hozd nagyon gyorsan kövi részt,kiváncsi vagyok nagyon ...... [-Jeni-]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen:D örülök, hogy nem tudtad abba hagyni az olvasást.*-* igyekszem a következő résszel!<333

      Törlés
  38. Imádom <3 Kedvenc blgom..<333333 Nagyon jól írsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!<333 én meg az olvasóimat imádom *o*<3

      Törlés
  39. Egyszerűen imádom !!! Esküszöm nagyon klaszúl írsz !!!!

    VálaszTörlés