28. fejezet

Tehát itt a következő rész. Ez kicsit gyengébb lett mint a többi, azt hiszem. :\ Jó olvasást, beállítottam, hogy most már azok is komizhassanak, akiknek nincs google fiókjuk. :)<33



Nem kellett semmit se eltervezzek. Megálmodtam az összes mondatot egytől egyig, amit mondani akartam. Reggel határozottan keltem ki az ágyból és valamiért büszke is voltam magamra, és még a kedvem sem volt olyan rossz. Pedig hétfő volt. Még én sem szeretem a hétfőket. A szokásos reggeli teendőimet elvégezve (kávézás, öltözködés, fésülködés, sminkelés) leültem a nappaliba és a fali óra másodperc mutatójának kattogását hallgattam. Addig, amíg nem csengettek. Tudtam jól, hogy ki lesz az. Egy igazi szívből jövő mosollyal nyitottam ajtót.
-Szia Harry!-köszöntöttem egy ölelés kíséretében.
-Héé Viv.-mosolygott kedvesen. -Mi újság van? Korán keltem, csak miattad, szóval lökjed.
-Gyere beljebb.-tártam ki neki az ajtót, majd beljebb lépett és elindult befele.-Kérsz valamit inni?-kérdeztem  udvariasan.
-Nem. Semmit. Csak mondd, hogy miért hívtál. -dobta le magát a kanapéra és kezeit összekulcsolva a két lába között előre lógatta. Tipikus férfi póz.
-Nos, ez egy igen kényes téma. -túrtam bele a hajamba, és megálltam összefont karokkal Harry előtt. Ő hátradőlt, és afféle "hallgatlak" nézéssel meredt rám. -Nem tudom, mennyit tudsz abból, vagy hogy mennyit vettél észre abból, hogy én és Zayn...illetve én Zaynbe, mármint, hogy...
-Igen, az egész banda tudja, hogy te bele vagy esve Zayn-be. Tovább.-intett.
-Ó oké.- én pedig enyhén lepődtem csak meg. -Nos, ugyebár Zayn-nek most barátnője van. És hát nekem ez elég kellemetlen, hogy minden nap együtt látom őket, meg hát tudod Zayn, vagy ötször megcsókolt már, meg múltkor itt aludt és hát fogalmam sincs, hogy ilyenkor mi van.- húztam el a számat. Elég kellemetlen erről beszélgetni annak a fiúval a barátjával akibe bele vagy zúgva.
-Itt aludt???-kerekedett el a szeme, és ültében előre hajolt. -Jézusom! Az nap éjjel már mindenütt kerestük! Mi a francot keresett is?-rázta hitetlenül a fejét.
-Jó kérdéseid vannak. Én sem tudom, bár nagyon foglakoztat a válasz, hogy miért ide jött és miért nem a barátnőjéhez ment. Meg...meg... majdnem azt mondta, hogy szeret.- vörösödött el a fejem. Harry pedig felnevetett.
-Hogy érted, hogy majdnem?-nevetett tovább.
-Mielőtt kimondhatta volna a szót, elájult.
-Az úgy érdekes lehetett.- fogta a fejét.
-Hidd el, az is volt. Főleg, hogy velem történt meg. Pont velem.
-Oké értem én.-bólintott.- De még mindig nem értem, mire kellek én.-csapott két kézzel a combjára.
-Játszd el, hogy a pasim vagy.
Csönd következett. Harry először csak párszor maga elé pislogott, majd felállt és ment pár kört a nappaliban. Szerintem azt ellenőrizte, hogy nincs-e valahol egy kamera, hogy nem szívatom-e. Teljesen komolyan gondoltam. Ha ez kell, hogy Zayn belém szeressen, illetve ne játszadozzon velem, akkor állok elébe.
Harry ismét leült.
-Miért én? Miért nem Niall? Vele úgy is olyan jóban vagy!-tárta szét a karját. Azt hittem, hamar bele fog menni a dologba, de nem adta be olyan könnyen a derekát.
-Azért kedves Harry, mert önre lenne a legféltékenyebb Zayn, mivel maga a banda legnagyobb nőcsábásza.-előre hajolva két kezemmel a térdemre támaszkodtam, hogy fejem és tekintetem egy vonalba legyen Harry-ével. Nem szólt semmit, és meg sem mozdult.- És ön a legszexisebb is.- tettem hozzá, mire felcsillant a szeme, és egy hirtelen mozdulattal az ölébe rántott, majd készült megcsókolni. Komolyan mondom, nem értem én ezeket a fiúkat! Mindent elsietnek! Nem hogy lassan haladnának, és romantikusak lennének. Á, nem dehogy. Mert az túl egyszerű lenne nekik.
-Naaa!-fordítottam el az arcomat, hogy se milyen úton módon ne csókoljon meg, mert én csak Zayn csókjaiért élek. Igen, ezt magamban döntöttem el, valamelyik nap.
-Hé! Most akkor akarod, hogy a pasid legyek, vagy sem? Mert a hitelesség szempontjából, egy két csóknak sem ártana elcsattania...-tárta szét a kezét és kacsintott, majd kimásztam az öléből és megigazítottam magamon a ruhát.
-Oké. Persze, hogy akarom. Szóval innentől, viselkedj úgy, mintha járnánk! Féltékennyé akarom tenni Zayn-t!-néztem elszántan magam elé, és már láttam is Zayn arcát, amikor meglátott minket Harry-vel. És akkor bevillant, hogy bármelyik pillanatban itt lehet Zayn, és tényleg láthatom az arcát.- Gyere! Mennünk kell!-ragadtam meg a karját, felvettem a táskámat és a kulcscsomómat, majd az ajtó felé rángattam Harry-t, aki arról magyarázott, hogy nem neki kell úgy viselkednie, mintha együtt lennénk, meg hogy engedjem már, hogy megcsókoljon.
Ismét boldog arckifejezéssel nyitottam ajtót, majd Harry-vel együtt kiléptünk az ajtón és egy összenézéssel megbeszéltük, hogy akkor kezdődet a játék. Zayn támaszkodott a falnak, úgy ahogy szokott, csak most egyértelműen szexisebb volt. Zselézett frufrujában újonnan szerzett szőke melírcsikokat véltem felfedezni, és ma arca erősen borostás volt. Mint egy álom, komolyan mondom. Harry lökte meg a kezem, hogy észhez kapjak végre.
-Szia Zayn.-mosolyogtam kedvesen.
-Csá haver.-pacsizott le Zayn-nel Harry.
-Hali...-húzta fel a fél szemöldökét és kettőnket fürkészett.- Mit csinálsz te itt?-kérdezte végül.
-Csak átjöttem Viv-hez.- vonta meg a vállát Harry.
-Minek?-jött gyorsan az újabb kérdés. Én csak összefont karral álltam és figyeltem a jelenetet.
-Ja...hát még tegnap este jöttem. Itt aludtam.- dugta ki oldalt a nyelvét.- Ha érted mire gondolok.-tette hozzá, majd vállával meglökte Zayn vállát. Szívesen szóltam volna Harry-nek, hogy ez túl gyors lesz, hisz ilyesmiket még meg sem beszéltünk.
-Igen, azt hiszem értem.-szépen lassan, tagolva mondta a szavakat Zayn, majd rám pillantott. Én csak kedvesen mosolyogtam, ahogy szoktam.
-Azt hiszem mennünk kéne.-szólaltam meg végül én is.
-Szerintem is.-jött végül a megerősítés Zayn szájából. Meg is fordult, majd lassú léptekkel elkezdett sétálni a járda felé. Mi követtük ők, kézen fogva, mivel Harry rákulcsolta tenyerét az enyémre. Zayn megárt a járdán és bevárt minket, majd megakadt a tekintete az összekulcsolt kezünkön. Azt hiszem ez kellett ahhoz, hogy biztos legyen abban, hogy én és Harry együtt vagyunk.
-Rendben. Akkor suli után találkozunk. -mosolyogtam az új pasimra, majd amikor láttam Harry megerősítő bólintását, tudva hogy mire készülök, kicsit undorodva léptem közel hozzá és lábujjhegyre állva, egyszerűen megcsókoltam. Harry is rájátszott kicsit, mert közelebb húzott magához, így tovább tartott a csókunk. Persze Harry jó pasi, meg jól néz ki, kedves aranyos meg minden, de úgy csókolózni vele, hogy közben Zayn-be vagyok szerelmes és még jelen is van... Egyszóval fura.
Mi Zayn-nel elindultunk a suli felé, Harry pedig valószínűleg haza ment. Szótlanul sétáltunk jó pár percig. Zayn remélhetőleg próbálta megemészteni a látottakat, én pedig próbáltam megemészteni ezt a csókot, és próbáltam felkészülni a többire, ami még valószínűleg el fog csattanni.
-Akkor most te és Harry, együtt vagytok? Mióta?-hitetlenkedett és egyik kérdést a másik után tette fel. A választól tartva nézett rám. A tekintetem megint a hajára vándorolt. Vajon mennyi időt tölt a fürdőszobában?
-Egy hete kezdtünk találkozgatni kettesben, azt hiszem.- rögtönzés. Azt hiszem nem is megy ez olyan rosszul nekem.
-Ez azt jelenti, hogy múltkor a folyosón majdnem...meg nálad a szobában...-mutogatott hevesen. Nem nagyon akaródzott kimondani azt a bűvös szót.
-Igen Zayn. Akkor már volt pasim.- bólintottam, és igyekeztem csak magam elé nézni, de szemem sarkából meglestem az arckifejezését, ami a válaszom hallatán kicsit torzult volt.
-Bassza meg...-ejtette ki száján e nem túl szép szavakat, majd elhúzta száját, nagyot sóhajtott és tenyere ökölbe szorult. Azt hiszem, elértem a kívánt hatást.

48 megjegyzés:

  1. Megint én. Nagyon jó lett. pussza: Sophie.xx

    VálaszTörlés
  2. imádomm <33 *-* most arcüreggyulladásom van, és lázam, emiatt nagyjából 5 percenként nézem meg, h jött e új rész xDDD és jött :))) végreee :) <3 olyan jól írsz..::) kövitt :)hozd gyorsan a kövit, különben nem bírom kiii <33 *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Yeaaaah:D Köszönöm! :) és gyógyulást neked!:D gyorsabban jött volna a rész, csak nekem meg becsípődött egy ideg a nyakamban, és mozdulni alig bírok >< szerencse, hogy az ujjaimat még tudom mozgatni...:D szóval itt szenvedtem:DD szerintem csak kedden lesz új rész :\ :) bírd ki addig!:D<33

      Törlés
    2. Köszi :9 Neked is jobbulást :)<3

      Törlés
  3. ez istenkirály.!!!!!!!!!!! :))):DD ma léccci írj még egy részt!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Uja:DD Új részt?XD Mit gondolsz te, mi vagyok én?XD robot? :'D nekem iskolába is kell ám járnom :'DD majd holnap este, vagy kedden :)<33

      Törlés
  4. wááááá!!!nagyon jó lett imádom a blogod és lécci lécci lécci hozd hamar az új részt és nem érdekel hogy iskolába kell járnod :DD max lógsz a suliból xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *o* majd csak holnap lesz új rész:D tulajdon képpen engem sem érdekel, de anyumat igen xdd amúgy ha lógok, akkor intézetbe visznek :'DD szóval inkább várjatok ti, minthogy intézetben csücsüljek xdd<333

      Törlés
  5. Bassza meg! :D hogy Zayn szavait idézzem...k**va jó lett és pont.!imádom, jól bekavart :DD *-* kövit :DD

    VálaszTörlés
  6. Nagyonjolett :))) Zayn <3 Harry :DD

    VálaszTörlés
  7. Annyira jól írsz.. siess a következő fejezettel !! :$ :)))

    VálaszTörlés
  8. Először is bocsi, hogy eddig nem írtam komentett, nagyon sok 1D-s blogot olvastam, de ennyire jót még nem.:) Egy nap van olyan, ha nincs dolgom nem egyszer nézem meg hogy nincs-e már fent a kövi rész xd Szerintem te k*rvára jól írsz, és ne is merd tagadni, mert nem egy tanúm van rá.:DD Ehhez a részhez csak annyit tudnék mondani hogy nagyon jó lett, és hogy Viv remélem azért sikerrel jár, (kicsit gonosz leszek) hogy Zayn is megtudja hogy ez nagyon szar érzés, amikor egy másik emberel látsz meg olyas valakit akit "szeretsz" (jó azt még nem tudni biztosan). Hamar kövit *.*♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát örülök, hogy tőled is kaptam egy kommentet:D Nagyon örülök, hogy így gondolod, és hogy többen mondjátok hogy jól írok. :) Lassan nem ártana el is hinnem. :'D nem árulok el semmit, hamarosan kövi rész és egyre több dolog ki fog derülni, csak kísérjétek figyelemmel a történetet. :)<33

      Törlés
  9. Ez annyira jó lett! Te bolond vagy ha azt hiszed, hogy ez a rész gyengébb a többinél :D Komolyan egyszer abba fogok belehalni, hogy halálra izgulom magam, hogy mi lesz a kövi részben :D Nagyon jó, hogy Viv ezt csinálja Zayn-el, mert szerintem kicsit megérdemli :) És az előző részhez, amit írtam komit igaz lett! Vagyis, hogy úgy érzem Viv játszik Zayn-el :)
    Nagyon várom a kövi részt! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:D Igen, mondták már egy páran, hogy nem vagyok százas. xdd Azért ne halj meg!:DD<33 igen, jól gondoltad. :)<3

      Törlés
  10. KÖVETKEZÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT..:DDD Annyiraa Imádom Uristen najoo most halltam meg sieess a kövivel..:DD :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:D Örülök, hogy tetszik és tőled még nem is láttam kommentet. :) igyekszem, de jó munkához idő kell :DD

      Törlés
  11. KURVAJJJJJJJJJJJÓÓÓÓÓÓ LEEEEEEEEEEEETTT!!!! JJJJJJJJJJJJJJAJ ISTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENEEM SIEEES!!!!! GYORRRSAN GYORSAN GYORSAN HOZD A KÖVIIIIIIIIIIIIIIIIIT!! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3333333333333333333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Yeeeah:D Tőled sem láttam még kommentet. :D Köszönöm *-* most kezdem el írni, de ahogy magam ismerem, csak estére lesz kész xd <33

      Törlés
  12. csodás*-*imádom*-* köviiiiiiiit*-*

    VálaszTörlés
  13. wow hát amikor azt mondta Viv Harrynek h játsza el a pasiját kb 5 percig bámultam a képernyőt ès nem tom mért de elkapott egy röhögőgörcs mert elkébzeltem Harryke arckifejetésétxd
    na mindegy ez is mint mindehyik feji k*rva jò lett
    siess létszike :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:DD Igen, próbáltam pontosan leírni, hogy Harry hogy reagál a dologra. :) remélem sikerül :) sietek!<33

      Törlés
  14. WOW AZTAA :3 ez nagyon jó lett megnéztem volna Harry arcát na meg Zaynet ;) hamar a kövit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát... ha meg nézni nem is, de elképzelni el tudod:DD igyekszem:)<33

      Törlés
  15. *-* Nagyon nagyon de nagyon jó lett.
    Ezt nem gondoltam volna Vivről de WOW FASZA CSAJ!!! xdd
    Remélem Zayn most szarul érzi magát hogy ennyire húzta vonta a dolgot és TÁRÁÁÁ nem lett semmi.. DE MAJD LESZ! Bocsi ez már csak az én verzióm bár tuti lesz xdd na mind1 az a lényeg hogy oltári jó lett és hogy hamar hozd a kövit:33♥♥♥!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. héééé! Ki mondta, hogy Happy-end lesz a történet vége?:DD semmi ilyesmit nem terveztem! :33 úgy látom, lesznek itt még meglepetések a számotokra:D

      Törlés
    2. Nem baj én akkor is elfogom képzelni a Happy-endet ha nem is lesz az u.u
      xdd♥

      Törlés
  16. Következőt!!!!:$

    VálaszTörlés
  17. AzTAAJÓÓÓÉDESSSS *o* Nekem is van áll pasim :''DDDD Jujj ez olyan vicces.! Kíváncsi leszek mi fog ebből kisülni xd
    siess a kövivel:DD xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :'DD mi az, hogy van áll pasid? o.O :'DDD hamarosan kiderül:D

      Törlés
  18. Okés, az előző részhez nem kommenteltem :( Bocsi..csak most jutottam el ide,és atyám ez a változás ááá kész vagyok annyira tetszik!! Nagyon okos Viv ez a lépés már kellett, hogy végre Zayn észre vegye magát :P Gyorsan köit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj, de most kommenteltél:DD Igen, Zayn remélhetőleg észre veszi majd magát. :P *-*<333

      Törlés
  19. nagyon jó lett*.* mai nap elolvastam az összeset
    abbahagyhatatlan!!!jól írsz...még sokat :DDD <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:D Örülök, hogy tetszett. :) Iratkozz fel, ha még nem vagy feliratkozva:D<33

      Törlés
  20. MI AZ, HOGY MÉG NEM ÍRTAM KOMMENTET?? tudom, hogy már fent van az új rész, de most bepótolom :DD naszóval... belelátsz a fejembe, esküszöm xd imádom *-* Viv annyira ügyesen dolgozik annak érdekében, hogy Zayn felfigyeljen rá, hogy az már csodálatra méltó. Először azt hittem, hogy Zayn amennyire nem érdeklődött Viv iránt (legalábbis nem mutatta ki) gratulál majd nekik, aztán különösebben meg se rázza a dolog, de ez így sokkal jobb *o* és most megyek kövi részt olvasni, jóéjt :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :'DDD már hiányoltam a kommentedet :33 aztán most nézem, mondom mi ez dikk.. már fent van az új rész, aztán ide írnak? :oo :'DD nem látok bele a fejedbe, csak az ikertelepátia :33 xdd ez most nem tom honnan jött :'DD jóéjt :33

      Törlés
  21. Szia! Eddig még nem írtam véleményt, de rendszeres olvasó vagyok és imádom a blogod!! :DD Ez volt eddig a LEGJOBB RÉSZ!! Imádom!! :D <3

    VálaszTörlés
  22. Sziaa. Én ma kezdtem el olvasni a blogod, és késztetést éreztem arra, hogy ehhez a részhez komizak xd :DD
    Végre észhez tért Viv! ennek az ötletnek, már 100 évvel ezelőtt ki kellett volna találódnia....
    Komolyan...Most már remélem, hogy végre....na ja szóval érted. Am imádpm a blogot, nagyon tetszik :DDD <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D Örülök, megint egy új rendszeres olvasó! :) még sok meglepetést tartogatok, remélem a többi rész is így fog tetszeni. :) továbbra is várom a kommentjeidet. :)

      Törlés