21. fejezet


Az előző részhez, nagyon nehezen jöttek össze a kommentek. :\\ Remélem ez jobban tetszik és több kommentet kapok! :)<33 Várom a véleményeket, pozitívat, negatívat egyaránt! :)





A vér is megfagyott az ereimben, nem csak a hidegtől hanem a döbbenettől. A térdeim remegtek, a szívem kalapált. Egy értelmes szót nem voltam képes kinyögni. Könnyek gyűltek a szemembe. Alakuló kapcsolat? Tessék hát itt van.
Egy kezet éreztem a vállamon. Először arra gondoltam, hátha Zayn az, és mindent ezt csak képzeltem. Nem, nem gondoltam, hanem inkább reméltem. Persze minden valóság volt. Rebeca rakta a kezét a vállamra, majd belém karolt és bevonszolt a suliba. Nem kérdezett semmit, mert ő is látta mi történt. Bár neki nem mondtam, hogy gyengéd szálakat táplálok Zayn iránt, valahol tudnia kellett.
Egyenesen, gyors léptekkel a mosdóba mentünk, ami üres volt. A hideg csempének döntöttem a hátamat, bár nem tudhattam biztosan, hogy hideg mert nagykabát volt rajta, most valahogy minden hidegnek és fagyosnak éreztem a környezetemben.
-Amióta ismerlek, azóta még nem láttalak szerelmesnek. Most viszont, mintha egy perc alatt történt volna minden. Komolyan! Látnod kellett volna azt, amit én láttam az én szemszögemből. Eddig fogalmam sem volt róla, hogy te Zayn-be..., de most amikor megláttalak téged a suli előtt, egyedül, árván, magányosan, Zayn nélkül...
-Értem!-kiáltottam rá.
-Szóval csak olyan elveszett voltál. -fejezte be amit elkezdett.- Tudom, vagy is ahogy elnézem nagyon beleestél, de nem szabad, hogy látszódjon rajtad, mennyire megtörtél! Most békültetek ki, ne veszekedjetek megint. Vagy túlteszed magad rajta, vagy ha nem is sikerül, ne mutasd mennyire bánt ez! Viv, annyiszor láttalak már erősnek és kitartónak, légy most is az! Csak ennyi a titka az egésznek. -fejezte be mondandóját. Én végig  a csempének dőlve rebegtettem a szempilláimat, hogy nehogy kibuggyanjon egy könnycsepp, mert ha egy jön, jön a többi is. Mély levegőket vettem, azt azért hozzá teszem, hogy az iskolai wc-kben nincs valami rózsa illat. Ettől a szagtól még jobban könnyezni kezdett a szemem, mind addig, amíg az első csepp le nem gördült az arcomon. Ellöktem magam a faltól és a tükör elé állva méregettem magam.
Eddig erős voltam, most miért ne lehetnék az? Nem mondtam el Zayn-nek, hogy szeretem és ez az én hibám. Nem hibáztathatom őt ezért. Azért, hogy más lánnyal jár, hiszen én még csak meg sem említettem mit érzek iránta. Teljes mértékben én csesztem el az egészet. -mondogattam magamnak, majd a tükörből láttam, hogy Rebeca engem figyel és felé fordultam.
-Igazad van Becky. Attól, hogy nem engem választott, még mindig ugyan az az aranyos, kedves imádnivaló srác. Viszont a lány halott!- az utolsó mondatot szinte torkomszakadtából üvöltöttem. Tenyerem ökölbe szorult, majd lábaim egyre gyorsabban váltották egymást. Az ajtó fele indultam. Rebeca arcán egy pillanatra láttam a "hál' istennek, visszatért!" féle megkönnyebbülést, utána pedig a pánikot. Kivágtam a női mosdó ajtaját, és szélsebesen vágtatni kezdtem a suli bejáratához illetve kijárazához. A táska ide-oda csapongott a jobb vállamon és a hajam is kellő képpen lobogott. Úgy éreztem magam, mintha egy kifutón mennék végig. Igaz, hogy kicsit sietősebben.
Rebeca a nyomomba loholt.
-Ne csinálj semmi hülyeséget Viv!-hajtogatta egyfolytában.
-Én? Nem én semmit! Csak megnézem kicsit közelebbről ennek a csajnak az arcát.-nyugtattam meg. Végre kiléptünk a suli elé a csípős hidegbe, ahol egy nagy csoport gyülekezett. Abban a társaságban állt Zayn is és a legújabb barátnője. Lazán, feltűnés nélkül sétáltam le a lépcsőn. Úgy is terveztem, hogy nem hívom fel magamra a figyelmet, de nem sikerült, mert Zayn észrevett.
-Hé Viv! Hova lettél?- karolta át a vállamat amikor odaléptem a társasághoz. Karját lesöpörtem magamról, ő pedig lepődötten nézett rám.
-A mosdóba voltam.- mondtam az igazat, de azt már nem mondtam, hogy miért. - Bemutatnád a barátnődet?- vetettem felé egy hamis mosolyt.
-Ó persze!- csapott a hátamra, majd megragadta a nekem háttal álló szőke lány kezét és szembe fordította velem.- Vivienne, ő itt Brooke. Brooke, ő itt egy haverom, Vivienne.- mutatott be minket egymásnak.
-Vivienne? Most már ezt a nevet használod? Mi lett a Maya-val?-mosolygott rám a szőke lány.
-Szia Brooke.- köszöntöttem, mire a lány felém lépett, három puszival és egy szoros öleléssel ajándékozott meg.
-Örülök, hogy újra látlak.- vigyorgott tovább.
-Szintúgy.- kicsit sem őszintén válaszoltam, és kicsit sem őszintén mosolyogtam vissza rá.

34 megjegyzés:

  1. wíííííííííííí *-* alig várom a kövit :DD nagyon jó lett <333

    VálaszTörlés
  2. Szia:) nagyn jó lett.! Bocsi h nem tudtam komizni csak az a buzi iskola:DDD melesleg rohadtjóóó:33333 Am ez a csaj Briney Spears a gonosz barátnő ugye?XDDD am meg azt nem fogom h "-Örülök, hogy újra látlak.- vigyorgott tovább." találkoztakmár valamikor vagy hogy?xdd na min1:) siess:3 pussza<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaa:DD Köszönöm *.* semmi baj, de gondolom te olvasol :D nem tudom mi az a britniszpirszes cucc amiről beszélsz, de ez a csaj a hajrá csajok 4. részéből van és ott is Brooke a neve, és így nagyon tetszik ez az összkép:DD Majd minden kiderül :33<333

      Törlés
    2. tiszta britniszpirsz:'DDDD Am meg ritka csúnya az orra. 8 percig néztem és rájöttem h ennél mindeki szebb xDDDD

      Törlés
  3. Nagyon jó lett azt hittem kikaparja a szemét :D hamar a kövit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:DD hát az érdekes lett volna:DD kitudja, lehet még kerül rá sor :P :'DD

      Törlés
  4. én is azt hittem megfojtja :DD nagyon jólett, kövit hamar! <333^^ :D *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD örülök, hogy ezt hittétek :DD gondolkoztam rajta, hogy megtépje-e a csajt, de ááá mondom nem írok ilyet bele, pedig szívem szerint írtam volna :DDD talán holnap kövi :)

      Törlés
  5. jájj...*-*imádom ahogy irsz!!siess a kövivel.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöööööm*.*<3333 talán holnap lesz kövi :)<33

      Törlés
  6. Tyűű kiváncsi vagyok mit tervez Viv...és áá Zayn de paraszt..nem értem miért csinálja ezt?! Remélem van valami elfogadtható indoka, legalább is ajánlom *mérgesfej*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :'D úgy bírom, amikor írjátok, hogy "remélitek" ezt meg azt... :D szívesen írnám, hogy persze igen úgy lesz meg nem nem úgy lesz, de 1. nem akarom lelőni, hogy mi lesz a továbbiakban. 2. én sem tudom mi lesz a továbbiakban xDD szóval fogalmam sincs mi lesz:D Igen Zayn jelen helyzetben egy picit paraszt :33 imádnivaló paraszt *.* Hamarosan minden kiderül :P tartogatok még meglepetéseket :DD

      Törlés
  7. Nagyon jó lett *-* És Viv helyében én is beakartam volna húzni egyszer-kétszer ... :'DDD
    Köviiit!!!! Nagyon gyorsan:)

    VálaszTörlés
  8. nagyon jól írsz :) hajrá :D kövit*-* the best*-*

    VálaszTörlés
  9. Élvezet olvasni a kommenteket, olyan mint egy bónusztörténet >< na de rátérve a lényegre... megvered te a csajt, vagy megverjem én? Írj csak bele a történetbe, elrendezem én a szálakat azt hiszem >< Ez neked megnevelés? Mérges vagyok Zaynre, sajnálom Viv-et, örülök, hogy Becky ott van mellette, ennek a Brooke nevezetű ribancnak meg átrendezem az arcszerkezetét... kitépem a szőke póthaját (merthogy az én világomban az van neki ><) és garantálom, hogy nem a túl erős sminktől lesznek lila foltok az arcán... :@@@@@

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jövök és segítek én is neked ebben ;D

      Törlés
    2. XDDDDDDDDDDDDDDD hát ezen most jót nevettem :'D bónusz történet?XD majd én elintézem a csajt :33 PÓTHAJ XD várom a hasonló kommenteket:'DD hát ez nagyon jó XDDD nagyon harcias kedvedben vagy mostanában :'DD hamarosan kövi rész, amiben sok minden ki fog derülni :)<3333

      Törlés
  10. Még mindig jó :D hamar kövit!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig még mindig nagyon nagyon nagyon köszönöm!:) dolgozom rajta! :)<333

      Törlés
  11. Nem bírom magamban tartani felettéb értelmes megjegyzéseimet, muszáj megosztanom őket a világgal. Sajnálom, elrontom az egész blogodat, elolvassák az emberek a hozzászólásomat és fejvesztve menekülnek. Bocs, nem tehetek róla... naszóval, térjünk a lényegre. Rendkívül hálás lennék, ha hirtelen megjelenne a történetben egy személy, akinek a viselkedése és a nézetei felettébb megegyeznek az enyémmel. De ez most nem is fontos. A lényeg az, hogy Zayn igazán elküldhetné ezt a csajt a... nem akarok csúnya szavakat használni, tekintette arra, hogy nem ismerem az olvasók életkorát. Így marad az a kifejezés, hogy a krumpliföldre kukoricát szedni. (remélem érezhető volt a cselekvés lehetetlensége) Na, most, hogy kiszórakoztam magam, remélem az olvasóid sem utáltak meg nagyon, amiért mindenkivel megosztom a fejezetek végén az életszemléletemet xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hiszem, hogy érdeklik az olvasómait a te ilyesféle hozzászólásaid. :'D Igen megértettem, hogy a csaj menjen a "krumpliföldre kukoricát szedni". Úgy látom, hogy neked nagyon negatív szerepet játszik ez a csaj már most, és még csak nem is tudod milyen szerepe lesz a történetben. :P Biztos nem utált meg senki, és máskor is szívesen olvasom az életszemléletedet. :33<3333

      Törlés
  12. Kövit gyorsan mert nem tudom magam tovább visszafogni és tényleg megráncigálom a csajt. Nem bírom kivárni mi lesz és akkor lehet hogy feleslegesen kapna bár nem bánnám hisz Viv nagyon ki volt akadva és én is ki lettem volna szóval így is úgy is megtépem oksi?^^ Majd azért segítek neki visszaragasztani a haját:33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oké :'D felőlem így is úgy is megtépheted xDD most írom a kövit, remélem hamar végzek vele és tűrhető is lesz.

      Törlés
    2. *-* én is remélem hogy hamar végzel és még ma fent lesz :33<3
      oksi oksi akkor megtépem ^^

      Törlés
  13. Hol a részem? Azt hiszem megegyeztünk... na mindegy, remélem ma hozod :) Különben... enyhén utalgattál rá, hogy nem kéne utáljam a csajt... na jó, arra, hogy még nem tudom milyen szerepe lesz. Ezek után még pozitív szereplő is lehet belőle? O.o Na erre kíváncsi leszek... tényleg hozd ma a részt, mert nem fogok tudni aludni.. :'D :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen enyhén utalgattam rá, de az nem azt jelenti, hogy pozitív szereplő is lehet :'DD csak kicsit fura, hogy még semmit nem csinált azon kívül hogy Zayn-nel jár, és már mindenki utálja XDD :'D tegnap elkezdtem, de nem értem a végére mert xfaktort néztem..>< most folytatom, remélhetőleg félóra-óra múlva fent lesz :)

      Törlés
    2. ELTELT A FÉL ÓRAAA!!!
      Nagyon hamar hozd mert már én is a tűkön ülök a várakozástól:$
      Sieeess :* <33 :PP xddd

      Törlés