29. fejezet


This is a new rész! :) 43 feliratkozó, 24.500 oldalmegjelenítés (a tegnapi nap folyamán 1026-an kattintottatok a blogomra. Wow!) és a 28. részhez, 20 kommentet kaptam! 20-at! Az eszméletlen sok! :oo Köszönöm szépen! :) Új a design is, remélem tetszik! :) Várom ide is a kommenteket! 





Kicsit elbizonytalanodtam, mert nem tudtam, hogy jó-e az amit tettem. Illetve semmi képpen sem jó színlelni, hogy kapcsolatban vagyok valakivel, amikor nem is. Sétáltunk a járdán, közben pedig azon gondolkoztam, hogy ha most elmondanám Zayn-nek, hogy nem is járok Harry-vel, mit csinálna. Talán jól leosztana, hogy ezt nem képzelte volna rólam. Igen, ez a legvalószínűbb. Biztosan meg is sértődne, hisz átvertük. Harry is és én is. A barátok nem csinálnak ilyet. De én nem csak barát akarok lenni. Csak ez vigasztalt. És ha elmondom, hogy nem is járok Harry-vel, akkor magyarázatot fog várni és kénytelen leszek elmagyarázni, miért van ez az egész. Tehát ezt a gondolatot gyorsan el is hessegettem a fejemből, és azon gondolkoztam tovább, hogy Zayn mit gondol. A "bassza meg" felkiáltása beindította a fantáziámat. Lehet, hogy szégyellte magát, mert bepróbálkozott nálam, amikor már jártam az egyik legjobb haverjával. Az is megfordult a fejemben, hogy féltékeny lett, vagy az, hogy rájött, hogy nem játszadozhat velem tovább. Valamin nagyon gondolkozott. Bele-bele túrt a jól belőtt sérójába, szőrös állát dörzsölgette és néha nagyokat sóhajtott. Szerettem volna megkérdezni, hogy mit gondol kettőnkről, már mint Harry-ről és rólam. Nem tettem, bár szerintem azt mondta volna, hogy össze illünk, örül, hogy Harry-nek és van valakije. Minden bizonnyal ezt felelte volna. Ha már itt tartunk, akkor azt is szívesen megkérdeztem volna, hogy mit gondol őróla és rólam. Persze ezt sem tettem. Komolyan mondom, nem értem magamat. Régebben, mielőtt még nem ismertem Zayn-t személyesen, határozott, céltudatos lány voltam. Mindig elmondtam, hogy mit gondolok. És most? Mindent legalább háromszor átgondolok, ahelyett hogy azonnal kimondanám. Bizonytalan vagyok és nem mindig tudok dűlőre jutni bizonyos dolgokban. Fel sem tűntek ezek a dolgok idáig, amíg jobban bele nem gondoltam.
-Te boldog vagy Brooke-al én pedig Harry-vel.- mosolyogtam rá. Már majdnem a suli előtt voltunk. Kicsit fura volt ez a szituáció, hisz nem tudom megmondani, mikor volt olyan amikor egymás társaságában ennyire csendben voltunk.
-Igen. Boldog...-rázta meg a fejét, és elmosolyodott. Akkor jutott eszembe, hogy az nap még nem is láttam mosolyogni.
A suli előtt ott állt Brooke, Rebeca és a fekete társaság. Oda sétáltunk mind ketten Zayn-nel, és mivel még volt egy kevés idő a becsengetésig én is és Rebeca is ott maradtunk. A társaság megbeszélte, hogy mekkora buli volt a hétvégi buli. Ebből következtettem, hogy Zayn velük volt. Tehát Brooke is ott volt. Akkor miért pont hozzám jött? Miért nem maradt a barátnőjével? Úgy tűnik, ez örök rejtély marad számomra.
-Héé! Emberek. -tört utat a tömeg közepe felé Buster telefonját a magasba emelve.-Kedd éjjel is lesz egy buli! Ki van benne?-fordult körbe izgatottan. Persze mindenki azonnal rávágta, hogy "én!". Egyedül Rebeca, Zayn és én nem szóltunk. Ha Brooke megy, magától értetődik, hogy Zayn is.
-Ti? Ti jöttök?-lépett elénk Buster. Beca csak elhúzta a száját, majd megrázta a fejét.
-Nem.-én is hasonló képpen tettem. Mindenki fújolni kezdett és megjegyzéseket tettek a korunkra.
-Gyertek már! A múltkor is ütött...bár ti azon sem voltatok ott. Na mindegy. Gyertek! Ha pia van, az már rossz nem lehet, ugye Maya?-kacsintgatott felém az emós fiú.
-Így van, Maya. Gyere te is. Mondjuk Harry-vel. Biztos benne lesz.- tett rá egy lapáttal Zayn is. Kajánul mosolygott.
-Rendben. Majd meglátom. Megbeszélem Harry-vel.-mellesleg Zayn még kapni fog azért, hogy le Mayázott.
-Szerintem ez nem jó ötlet Viv. Nem vagy még 18. Mi van ha bajba kerülsz? Meg Loreen sem....
-Nem érdekel Loreen. Megbeszélem Harry-vel, és megyünk.- néztem rá szúrós szemekkel. Tényleg menni akartam, mert kíváncsi voltam, mit csinálnak ők egyáltalán. És talán így kiderülhet, hogy került hozzám Zayn. Belementem. Hogy mi fog kisülni ebből...
Amikor becsengettek, mindenki szétszéledt. Mentem matekra a többiek pedig irodalomra, kémiára és franciára. A tanárom épp, hogy belépett az osztályterembe, de már azzal fogadott, hogy menjek Mrs. Smith termébe irodalom órára, mert beszéde van velem. Tudtam, hogy nem csináltam semmi rosszat, de istenemre mondom, megijedtem. Mi mást tehettem volna, átmentem hát Mrs. Smith termébe, ahol legnagyobb meglepetésemre ott volt szinte a fél iskola.
-Ó, Vivienne, de jó, hogy jössz!-tárta szét a karját a tanárnő. A kis teremben, szinte alig volt levegő annyian voltunk.
-Miről lenne szó? Mert mennék vissza matekra... -mutattam az ajtó felé.
-Figyelem!-tapsolt kettőt.- Az idei jótékonysági műsorról lesz szó! Mint tudjátok, minden évben rendez az iskola egy jótékonysági estet, ahol a diákok minden évben előadnak egy darabot. Úgy döntöttem, idén nem csak a színjátszó szakkör tagjai fognak szerepleni a műsorban.-hát itt jöttem a képbe én, ugyan is én nem jártam erre a szakkörre, és se milyen másikra sem. A teremben duruzsolni kezdtek a diákok, legfőképp a szakkörösök, akik fel voltak háborodva, hisz ez volt az év talán egyetlen olyan alkalma, amikor lehetőségük nyílt az egész város előtt megmutatni mit tudnak. -Tehát. Idén Shakespeare Rómeó és Júlia c. drámáját fogjátok előadni. Kitűzöm ide, hogy kinek milyen szerepet osztottam ki. -fogott egy rajz szöget, és a papírt a teremben lévő parafatáblára tűzte. Arrébb lépett, így mindenki oda tolakodott a táblához. Mire én is sorra kerültem, fél terem már üres volt. A nevemnél vízszintesen végig húztam az ujjamat, hogy ne hogy más sort nézzek. És lám! Ki gondolta volna. Júlia. Ez valami vicc?
-Tanárnő!-léptem oda a tanári asztal mellé.- Hogy lehet az, hogy én játszom Júliát? Ezt a szerepet igazán oszthatta volna egy színjátszósnak! -tártam szét a karom.
-Mert jelenleg neked van az iskolában a legkiemelkedőbb tanulmányi eredményed irodalomból. Megérdemled. -mosolygott kedvesen, engem pedig szét vetett az ideg. Jobb dolgom is akad, mint Júliát alakítani.
-De...-kezdtem volna bele, ha Mrs. Smith nem szakít félbe.
-Á.á! Csak semmi de. Ez van és kész. -csapta össze a tenyerét.
-És ki lesz Rómeó?-ráncoltam össze a homlokom, és azért imádkoztam, hogy legalább normális partnerem legyen, ha már így adódott.
A hátam mögül meghallottam egy ismerős hangot, majd megfordultam, hogy megnézzem ki az. Nem kellett volna. Ezt a hangot ezer közül is felismerném. Mély is szexi.
-Rómeó?-tántorodott hátra Zayn, én pedig arcomat a kezembe temettem. 

37 megjegyzés:

  1. Húú..Rómeó és Júlia. Nagyon jóó köviit!:)
    Amúgy tetszik az új design.

    VálaszTörlés
  2. jajj nekem....és tuti Zayn lesz Rómeó :DDD behalok, kurvajó lett ez is :) mellesleg, jó a design :)) kövit nem lehetne ma *-*? plss.!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:D igen Zayn lesz rómeó *-* nem nem lesz ma új rész.. o.o holnap suli... még tanulnom kell >< :\

      Törlés
  3. Én dölök a nevetéstőőől anynira jóó:DDD Siess kérleeek mert nem élem tul köviiiii résziig:D xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. háháá:D Pedig muszáj lesz túlélned :33 csak holnap lesz kövi:D<33

      Törlés
  4. Húha ez egyre jobban tetszik nekem, kivncsi vagyok mi minden fog kisűlni ezekből a folgokból (Harry és a színdarab) nem semmi csavarokat tettél bele! Nagyoooon jóóó! Gyorsan kövit!

    VálaszTörlés
  5. O_O na ezt nem gondoltam volna! De nagyon jó lett QwQ
    Siess a kövivel mert szívrohamom lesz ha holnap estig nem lesz az "asztalomon".xddddd
    Tutit hogylesz majd csók is a darabban *-* Amit Brooke nem szívesen fog nézni muhahahahaaa gonosz vagyok :$ xdd Remélem emiatt majd dobja Zaynt és jobban odafigyel majd Vivre:33
    És még egyszer! Gyorsan köviit!!:33♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fuckyeaaaah:DD gondolatolvasó vagy :333 át kell írjam a történetet XDDD

      Törlés
    2. :'DDD Neem nem nem kell jó lesz így :33♥

      Törlés
  6. azta rohat... hát ez nem semmi rész lett,
    először azt hitem h valamelyik "fekete társaság"-beli fiú lesz rómeó de ez így még jobb lett h Zayn az :)
    siess létszives az új fejivel
    u.i. IMÁDOM A BLOGOD!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez is egy elképzelés :D örülök, hogy tetszik, sietek :)<333 én meg titeket imádlak *-*

      Törlés
  7. ötletes. :D neked érdemes írnod :)

    VálaszTörlés
  8. Ma kezdtem olvasni a blogod :D Te kurva tehetséges vagy!! :O (Bocsánat a kifejezésért, kicsit sokat káromkodok :/)
    Nagyon várom a kövit *___*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia új olvasóm! :) Iratkozz fel!:D Köszönöm szépen! :) Örülök, hogy így gondolod. :) Nyugodtan káromkodj, én is szoktam, és a többi olvasóm is. :)<333 minden tőlem telhetőt megteszek, hogy előbb legyen rész!:)<33

      Törlés
  9. Wáááá..ezt nem hiszem el..*-*
    Képes vagy mindig a legjobb résznél abbahagyni..xd :'D Ez gonosz..:D
    SIESS! I-M-Á-D-O-M! <3 :DD
    Xoxo:MeowNikii :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért a legjobb résznél hagyom abba, hogy biztos legyen, hogy a kövibe is beleolvastok:D Sietek! :)<33

      Törlés
  10. Háth eu valami csúcs..IMÁDOM.!zayn lesz a rómeó...mondjuk gondoltam amikor viv lett a júlia...nagyon jórész lett ..gyorsan kövit..;)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)<33 Zayn amúgy is egy Rómeó, nem kell neki semmit se eljátszani *o* :P valószínűleg ma fent lesz, de le lepődjetek meg, ha nem.

      Törlés
  11. Tegnap este találtam a blogot, és éjjel egyig olvastam. Nagyon tetszik. Hozd hamar a következő részt.!( :
    Puszi.: в.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Yeah! :) Üdvözöllek új olvasóm! :) Nagyon örülök, hogy rátaláltál a blogomra. :) Köszönök mindent, minden valószínűséggel ma új rész lesz! :)

      Törlés
  12. Jujj :D ez erre nincsenek szavak olyan k*rva jó lett h b+ :D nagyon jól írsz hamar a kövit ˇˇ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :D *-* minden energiámat ebbe fektetem :)<333

      Törlés
  13. Bazijó a blogod!! :D A fogalmazási stílusod, és a történeted is egyedi. :) Tetszik az is, hogy nem jönnek össze olyan könnyen a főszereplők, így sokkal izgalmasabb az egész! :D Meg imádom, hogy csak úgy "okádod" az új részeket, és nem kell rájuk várni heteket... eddig igaz még nem írtam, de csak mert a napokban értem be a történetet. ;]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! *-* minden tőlem telhetőt megteszek, hogy hamar legyenek a részek és nem próbálok senkihez se hasonlítani, csak írok a legjobb tudásom szerint. Örülök, hogy beérted a részeket és hogy tetszett is. :)<33

      Törlés
  14. Sieeeees könyörgööm nemtudok elszakadniiiii.*____*(y) legeslegjobb blog:3

    VálaszTörlés
  15. Jajj de jó :D Ilyenről sem olvastam még sehol :DD És a színdarabban majd újra csókolózni fog Zayn és Viv (ha az eredetit követed ennek kell lennie :D ) A bulira is kíváncsi, vagyok, hogy mi sül ki belőle :D A Harry-s üggyel még úgy vagyok, hogy szerintem vagy az lesz, hogy Zayn megharagszik mindkettőjükre, bár selytésem szerint ha Brooke-al csak játszik, akkor nem sértődhetne meg Viv-re, ha kiderül. De lehet, hogy ez neki hízelgő lesz és egymásnak esnek meg minden xD Na de majd ezt te nagyon jól tudni fogod, hogy mi lesz a folytatásban és én bízok benned, hogy akárhogy is lesz az tuti csak jó lehet ;)
    Várom a kövi részt :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:D Jó hosszú komment. :D Ez is egy elképzelés...xdd az igazat megvallva még én sem tudom, hogy hogy s mint lesz.. >< majd ahogy jön:DD

      Törlés
  16. Hát nagyon vártamár ezt a részt:))*.* nem okoztál csalódást:) érdekes lesz a buli Harry-vel vagy a Romeó és Júlia :)) <333 váromakövit*.* xx"Betti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, biztos lesz benne érdekesség :P most kezdem el írni, de fogggggalmam sincs mikor lesz kész :\ sietek!

      Törlés
  17. Aaaaaaazzttaaaaaa nem hiába ez a legjobb blog amit valaha olvastam *-----*
    Nagyon siess a köviveel :DDD<33333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hűűű. Köszönöm:D de hidd el, vannak még blogok, amik sokkal jobbak mint ez. :) Szerintem 10 perc, és felkerül!<333

      Törlés
  18. uristen Rómeó :DDD <3 hidd el tényleg ez a legjobb blog!! :)

    VálaszTörlés