20. fejezet

Megint egy új rész, de ez rövid lett :\\  Holnap is írok egyet, ami remélhetőleg hosszabb lesz. :)<33 várom a komikat!




-Ne! Ugye, nem?!- rázta indulatosan a fejét. Én csak álltam Zayn és Don között, és néztem az éppen lejátszódó jelenetet.
-Mit nem?-tárta szét a kezét Doniya.- Ne haragudjatok, de nekem most mennem kell. - kért elnézést, és kislisszolt köztem, és az ajtó kerete között.
-Héhéhééé!-állta útját Zayn és mélyen a szemébe nézett.- Mit mondtál neki?
-Én? Én semmit!-emelte magasba a kezét afféle "megadom magam stílusban".
-Akkor meg minek örül? -ahogy ezt a kérdést feltette, hirtelen kívülről láttam maga, amint vigyorgok mint a tejbe tök. Ellazítottam a számat, így már nem vigyorogtam hanem halványan mosolyogtam. Na de most komolyan? Ki ne örült volna annak, ha Zayn Malik nővére beállít hozzá hajnalban, hogy az öccse azt mondta neki tegnap, hogy "alakuló kapcsolat"? Mert én istenemre mondom, hogy belül szárnyaltam és megöleltem volna mindenkit. De az elég furán vette volna ki magát, ha minden velem szembe jövő akár idegen embert megöleltem volna.
-Nem tudom, kérdezd meg tőle.-mutatott felém Doniya.- Sziasztok!-intett és már tovább is futott. Ekkor jöttem rá, hogy amikor nem sokkal ezelőtt beállított lihegve, valószínűleg futni volt és azért lihegett.
Becsuktam magam mögött az ajtót, majd Zayn-re mosolyogtam. Fél szemöldökét felhúzva nézett rám. -Most mi van?-tártam szét a karom.
-Mondott valamit, amiről tudnom kéne?-fonta össze maga előtt a karját.
-Nem. Nem hiszem.
-Oké. Remélem is. Ez esetben menjünk.- mondta szépen lassan majd elindultunk a suli felé.
Volt egy kérdésem, amire szerettem volna tudni a választ. Egy? Na jó hazudok. Sokkal több volt mint egy, de egyre nagyon szerettem volna tudni a választ. Gondolkoztam rajta, hogy feltegyem-e Zayn-nek vagy sem. Hát úgy döntöttem megkérdezem. Épp, hogy csak két házat hagytunk magunk mögött, amikor erre az elhatározásra jutottam.
-Lehet egy kérdésem?-bár ez is egy kérdés volt.
-Most is kérdeztél. De ettől függetlenül lehet még egy.- mosolygott kajánul.
-Haha. -próbáltam cinikusan nevetni ezen a "poénon".- Miért csókoltál meg már MEGINT tegnap?- úgy érzem erősen megnyomtam a "megint" szót. Hisz ez volt a célom. -És! -mielőtt szóra nyithatta volna a száját hozzátettem.- Ne mond azt, hogy nem tudod miről beszélek!-néztem rá szúrós tekintettel.
-Nem tudtam ellenállni az illatodnak. Már mint az én illatomnak. -nevetett fel.
-Ha az illatnak nem tudtál ellenállni, amit rajtam éreztél és az csókhoz vezetett, nem tudom mit csinálsz, amikor a parfüm illata rajtad van. -jegyeztem meg, amin Zayn még jobban nevetett. A nevetésén elmosolyodtam, de amúgy ezen komolyan elgondolkoztam.
-Nem tudom, csak úgy éreztem muszáj megcsókoljalak.- hagyta abba végre a nevetést, és kinyögött egy viszonylag értelmes mondatot.
-Muszáj volt? És az előzőek? Zayn ne szórakozz velem! -boxoltam a vállába.
-Nem tudom! Hagyjál már!-lökött egyet a vállamon.
-Csak mert Doniya ma nem ezt mo....
-Azt mondtad, nem mondott semmit! Most akkor mi van?-állt meg a járdán. Szembe fordultam vele.
-Mondott egy-két dolgot, de nem fontos. Arra vagyok kíváncsi, te mit mondasz! Szóval hallgatlak!-indultam el újra. Befordultunk a suli utcájába.
-Ezt majd meg beszéljük máskor, jó? Most nincs hozzá kedvem...-mi van??? Nincs hozzá kedve? Ez meg miféle válasz? Mert neki nincs kedve megmagyarázni azt, hogy néha amikor kedve szottyan miért csókol meg! Én mondom nem normális! Azt hittem nyakon vágom. Igazán szeretnék már erre a kérdésre választ kapni, erre neki nincs kedve válaszolni. Azóta jobban foglalkoztat a kérdésre a válasz, amióta Doniya azt mondta, hogy Zayn valami alakuló kapcsolatról beszélt.
De abban a pillanatban, amikor odaértünk a suli elé, megértettem miért nincs kedve. A lépcső előtt csípőre tett kézzel áldogáló lányhoz odalépett, a lány Zayn nyaka köré fonta a karját, Zayn pedig átkarolta a derekát és látszólag érzelmes csókcsatába merültek. Hát itt az alakuló kapcsolat.

27 megjegyzés:

  1. MIIIIIIIIIIIIIIIIIII?!?!?!!?http://media.tumblr.com/tumblr_m1f9fq2zez1r748m3.gif http://25.media.tumblr.com/tumblr_marfcvYEzi1qh3gs8o1_500.gif Imádom*-* Első komi:P
    Puszi:Cheesegirlxxoo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első gifen 5 perce szakadok XDDD Okay, fine, fine. I'm cool. I'm fine :'DDD beszarok XDD Amúgy köszönöööööm *.* :33

      Törlés
  2. Tényleg nagyon jól írsz :D nagyin várom a kövit..kíváncsi vagyok mi lesz :D *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Hát remélem a többit is ennyire várjátok majd :D Minden ki fog derülni a továbbiakban :33 <333 *.*

      Törlés
  3. ajaj:o várom a kövit :D *-*

    VálaszTörlés
  4. jujj...nem baj ha rövid lett mert nekme ez is nagyon tetszet!!imádom ahogy irsz.de komolyan.nagyon várom a következőt!siess.*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Nem tudom, miért lett ez a rész most ilyen rövid :\\ a következőt megpróbálom hosszabbra írni :) holnap lesz új rész :)<33 *.*

      Törlés
  5. Te nem vagy normális!!!!!! Én ezt már nem értem meg fog enni a keckém és az nem lesz jóó:cccc Siess a kövi résszel! :P♥ xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :33 Igen, már mondták páran, hogy nem vagyok normális:D A kecskédet várom :33 sietek, sietek :)<333

      Törlés
  6. Na most puffantam egy nagyot :D huh ez nagyon cool lett :D hamar a kövit :) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jézusoooom :oo észre se nem vettem, hogy írtál! :ooo én meg itt várom a kommenteket..-.- mekkora egy idióta vagyok..-.- Köszönöm széééépen! *.* mindjárt kövi!

      Törlés
  7. bazd meg! :O már bocsixddd.:D ez egy akkora csattanó volt hogy az valami nem tom mi :D eléggé felhúztál , imádom ahogy írsz :D jöhet a következő :) <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD háháááá :D ez volt a célom, hogy felhúzzalak titeket :P Mindjárt jön a kövi! <33 *.*

      Törlés
  8. ajjj neee már ez így nem jóó...olyan izgis lett h alig várom a köviit :DDD
    iszonyat jóó *-* <3333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöööm :D Most írom majd a következőt! :)<3333*.*

      Törlés
  9. O.O nagyon jó lett *-* gyorsan kövi:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Már folyamatban van az írása :D<333 *.*

      Törlés
  10. Írni akartam, tényleg, már tegnap este elolvastam, csak én mindig telóról olvasok blogokat, és most volt időm komizni. Naszóval... nehogy azt hidd, hogy megúszod a felettébb értelmes véleményem ^^ Zayn-t azt hittem, helyben lecsapom... csak azért kímélem meg, mert nagyon remélem, hogy így csak féltékennyé akarja tenni Vivienne-t, bár ez az eddigi jellemzés alapján nem valószínű... Na mindegy, én azért örülnék neki. Hű, de hosszú kommentet kapsz most tőlem, felér legalább 3-mal :P Na mindegy, a lényeg annyi, hogy neveld meg Zayn-t és kezdjen már valamit szegény csajjal szerencsétlen... :'D De azért még mindig imádom, és nagyon remélem, hogy még ma hozod a következőt ^^ <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jájjj! Ez aztán tényleg hosszú! :DD Zayn meg lesz nevelve ne félj :DD Minden ki fog derülni majd ha akarom, hogy minden kiderüljön. :33 ami szerintem még nem most lesz XDDD ez a legjobb blogom, erre vagyok a legbüszkébb, ezzel foglalkozok a legtöbbet, úgyhogy ezt próbálom a leghosszabbra írni. :) Nem tudom, hogy ma lesz-e még következő. :\\ mert elkezdtem írni, mondjuk hogy meg van a negyede, de nem hiszem hogy magától megíródik a többi XDD úgyhogy lehet, hogy csak holnap lesz fent a kövi, de holnap este még megpróbálok feltenni egyet. :) Váárom a kövi részekhez is az ilyen hosszú kommentjeidet :DD<3333

      Törlés
  11. Basszus...Zayn hogy cseszheti el ennyire?? Na mindegy, most az egyszer még megbocsátok neki :D :P Csak menjen vissza Vivhez és becsülje meg őt! Igen egyet értek az előző kommentelővel neveld meg :D Egyébként szuper lett!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :'DDD bírom az ilyen kommenteket, hogy "neveljem meg" meg hogy "hogy cseszheti el ennyire"? Olyan mintha nem is az én történetemről beszélnénk, mert annyira fel tudtok háborodni egy ilyen kis fikarcnyi részen :'DD *.* köszönöööööööm :D meg lesz nevelve a Bradford badboi :33 :D<333

      Törlés
  12. MI AZ, HOGY MÉG NINCS ÚJ RÉSZ EMBER???? Sürgősen változtass rajta!!! ugye még ma fent lesz? Addig én gyúrok egy kicsit, hogy szükség esetén megcsaphassam Zaynt... de ne izgulj, kicsit ütök, csak áépp akorát, hogy észhez térjen ^^ és mivel ilyen pozitívan fogadtad az előző jóóó hosszú kommentemet, ezentúl mindig boldogítalak sziporkázó elmém újabb idióta szüleményeivel.. te akartad :P :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :'DDD igen még ma lesz rész, csak várok még pár kommentet :DD és továbbra is várom sziporkázó elméd újabb idióta szüleményeit :33

      Törlés
  13. 5 percenként felnézek...ez nem igaz..mikor lesz új rész?? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :33 máris felteszem, csak vártam a komikat, mert mondom tök kevés jött, erre nézem vissza ki mit írt, és volt kettő vagy három olyan, amire nem is válaszoltam >< Mindjárt fent lesz :D pár perc :)<33

      Törlés
  14. Kööövit akarjuk Köövit akarjuk !!!!! :DDD

    VálaszTörlés