31. fejezet

Itt az új rész, bocsi, hogy csak most raktam fel. :$$ Várom a kommenteket! :)<33



Figyelem! Történetemben kitalált szereplők mellett valódi szereplők is szerepelhetnek, kiknek cselekedeteit kedvemre alakítom legyenek azok már megtörténtek vagy sem és a valósághoz hűek vagy sem.




Tényleg, mintha nem ő írta volna az sms-t. Kedvesen mosolygott, bár így hogy Zayn barátnője volt, az a mosoly vicsorgásnak látszott. Hogy miért? Mintha csak villogott volna a pasijával és mintha a fogai mutogatásával akarta volna távol tartani a többi lányt Zayn-től.
Kaján mosoly ült a szája sarkában, így már tudtam mi következik. Kiköpi magából minden "titkom". Illetve inkább a múltamat.
-Szóval? Mit kell még tudnunk?-fejét kapkodta köztem és Brooke között Harry.
-Hm. Hadd gondolkozzak csak.-dörzsölgette az állát, majd összenézett velem. Épp, hogy csak észrevehetően összehúztam a szemem, afféle "ha megteszed halott vagy!" stílusban. -Maya és én régen legjobb barátnők voltunk. -csak Harry lepődött meg, mivel Zayn még múlt héten tudomást szerzett arról, hogy korábban ismertük egymást. Neki ez nem volt új.- Mayának régen fekete volt a haja. -itt mind a ketten összeráncolt szemöldökkel meredtek rám. Valószínűleg próbáltak elképzelni fekete hajjal. Igen, most már nekem is nehéz, de régen tényleg fekete volt a hajam.
-Az első pasija Buster volt és vele feküdt le először is. Részletes beszámolót kaptam. Még mindenre emlékszem.-elmélkedett. - Van egy tetoválása és volt egy piercingje is, de úgy látom az már nincs meg. -vonta fel egyik szemöldökét. Harry hirtelen felállt, én pedig szinte kirepültem az öléből.
-MI???-üvöltött szerintem Zayn helyett is.- Mutasd már basszus!
-Muszáj mindent elmondanod?-hitetlenül ráztam a fejem és Brooke-hoz fordultam. Kitűrtem a pólómat a nadrágomból, és a nadrág szélét kicsit lejjebb tolva a derekamon, megmutattam Harry-nek a " moments in my life, when..." tetoválásomat amit még pár évvel ezelőtt csináltattam. Apró betűkkel van bár írva, de nagyon is ott van a medence csontomon. Bár ne lenne.
-Hol a mondat többi része? Told lejjebb azt a gatyát!- lépett közelebb hozzám Harry, majd épp, hogy csak megrántotta a nadrágomat, mert hátrébb léptem. Harry csodálkozva nézte, hogy a mondatnak nincs több szava.
-Még nincs befejezve. Majd akkor lesz, amikor már tudom, mi volt az a pillanat, ami megváltoztatta az életemet.- mind hülyén néztek rám, de nem érdekelt, mert tényleg csak akkor lesz befejezve, ha tudni fogom, mi életem legboldogabb, vagy legszomorúbb pillanata.
-Ugyan. Ez még semmi!-Brooke legyintett, majd visszahuppant a kanapéra. Mindnyájan visszaültünk, majd árgus szemekkel néztünk a szőke lányra. Igazából fogalmam sem volt, mit tud még rólam mondani. -Cigizett és drogozott is. És az sem egyszer kétszer fordult elő, hogy részeg volt.- elkerekedett szemekkel néztem rá, majd éppen, hogy leültem már a döbbenettől fel is álltam.
-Ezt meg, hogy képzeled? -tártam szét hevesen a karomat majd megráztam hitetlenül a fejem. -Az addig oké, hogy mesélsz egy két dolgot rólam, hogy jobban megismerjenek. De hogy elmeséled az egész életemet és olyanról is beszélsz amihez amúgy egyáltalán semmi közöd sincs és nem is volt... az már kicsit sok Brooke! -idegesen csettintettem egyet majd csípőre tett kézzel vártam a lány reakcióját.
-Jaj istenem! Hagyd már ezt! Mindig nekem számoltál be mindenről. Barátok voltunk. Ők is a barátaid, nem?-mutatott Harry-re és Zayn-re. -Akkor ők is tudhatnak mindezekről. -ő is felállt. Ő Zayn mellett állt én pedig Harry mellett.
-Ó igen! A barátaim. De nem csak az enyémek... -Brooke felhúzta a fél szemöldökét és afféle "na mondjad mit tudsz!" nézéssel meredt rám. -Mondjátok csak!-fordultam inkább Zayn-hez, mivel Harry-nek nem sok köze volt a lányhoz.- Mondta nektek valaha Brooke, hogy régebben hetente vagy 5 pasival lefeküdt, ha nem többel? Mondta? Mert szerintem nem. És azt mondta, hogy egyszer nem használtak óvszert az egyik "kuncsaftjával" és teherbe esett? Ezt sem mondta! Ó micsoda meglepetés!-kaptam a számhoz, úgy téve mind aki meglepődik.- Gondoltam. És valószínűleg azt sem hallhattátok a szájából, hogy a gyereket meg is szülte, és az anyja javaslatával beadták az árvaházba. -síri csend volt a helyiségben. Brooke és köztem vibrált a levegő. A fiúk csak tátott szájjal néztek. Zayn arcán pedig  a tipikus "mi van?" tükröződött amit csak akkor látni, ha tényleg nagyon meglepődik. Mondjuk, akkor amikor pofon vágtam.
-Te tetves ribanc!-üvöltötte, majd átvetette magát a két kanapé között lévő kis fa asztalon. Mint egy természet filmben, amikor egy sas lecsap az égből, majd elragadja kiszemelt zsákmányát.
Egy mozdulattal félre ugrottam, így Brooke berepült Harry mellé. Úgy láttam a lány nagyon harcias kedvében van, mert nem tántorodott el még ekkora esés után sem. Felállt, majd egy határozott mozdulattal felém lépett és belekapott a hajamba. Úgy nézhettünk ki, mint azok a tinilányok a tv-ben amikor egymás haját ráncigálják és összevissza karmolásszák egymást.
Zayn csak karba tett kézzel ült a helyén és nézte az éppen zajló jelenetet. Harry inkább felállt és arrébb ment, ne hogy az ő tökéletes göndör fürtjeibe is belekapjunk.
A hajhagymáim egyre jobban kezdtek fájni. Nem akartam visszaütni vagy ilyesmi, de azért csak nem hagyhattam magam. Én is megragadtam Brooke hosszú, derékig érő festett szőke haját, majd egy mozdulattal a nyaka köré tekertem. Löktem egyet a hátán, majd a kis fa asztalra esett hassal arra. Már kezdtem megnyugodni, hogy végre vége ennek az egésznek, lehunytam a szemem és kifújtam a levegőt, ami felgyülemlett bennem. Ekkor egy üveg pohár repült felém, amit bár nem láttam, éreztem koppanni a homlokomon. Másodpercek múlva már ki is buggyant az első csepp vér, majd azt követte a többi. Mind végig folytak arcom jobb oldalán.
-Zayn!- Brooke felfelé tápaszkodott az asztalról, majd könyörgő tekintettel a barátjára nézett. -Meg sem védsz? Csinálj már valamit!- felállva csuklóját dörzsölgette. Zayn lassan felállt. Elöntötte az agyamat a düh.
-Zayn az enyém!-teljesen higgadtan mondtam ki ezeket a szavakat, majd lendítettem öklömet és egy jókorát behúztam a lánynak. Kezemből az ütés miatt kifutott a vér, ezért rázni kezdtem, hogy ne zsibbadjon annyira. Brooke nagyokat pislogott, majd orrához kapott amiből csordogált a vér, úgy, ahogy a homlokomból is. Mind aki jól végezte dolgát odasétáltam Zayn-hez, majd most kivételesen én csókoltam meg. Tenyerem borostás arcán nyugodott majd ajkaim lágyan érintették övéit. Összevéreztem az arcát, így letöröltem a cseppeket a pulóverem ujjával.
-Rendben. -mondta Zayn halványan mosolyogva majd a kezét nyújtotta felém. -Akkor elviszem Viv-et orvoshoz. Harry, te addig csinálj rendet. Kezd azzal, hogy ezt- mutatott Brooke-ra - kidobod. Harry bólintott Zayn pedig csuklómat fogva az ajtó felé vezetett. A lépcsőnél összefutottunk a fiúkkal akik ijedten meredtek rám. Rájuk mosolyogtam, jelezve, hogy nincs nagy baj, aztán hagytam, hogy Zayn kivezessen a házból. 

60 megjegyzés:

  1. Azt a jóéédes kib.szott élet.! MOst kib.szottul le sokkoltál XD NAgyon jóó lett:P SIess a kövi résszel:PPP ♥ xoxo

    VálaszTörlés
  2. ááááá...kövit!!:) Ezt vártam..hogy végre legyen valami, hogy az a szőke ribanc elhuzzon a képbőől..:$$$ Yepp. Mostmár Viv is boldog. <3<3 Hozzad a köviit. Minél előbb. puszi: Sophie.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. háhááá:33 ne legyetek abban olyan biztosak, hogy nem fog továbbra is belekotnyeleskedni a dolgokba a szőke ribanc :D<33

      Törlés
  3. hűű ezt nagyon megírtad :D aza szőke kis ribizli végre kikerül a képből (ha csak egyewnlőre is) :D és mostmár megint minden happy lesz Zaynnel és Vivvel :D :$ vagy nem, :P

    VálaszTörlés
  4. Te jó ég végre Brooke megkapta amit érdemelt ;)) hihetetlenül jó...csak így tovább :D <333333 *---*

    VálaszTörlés
  5. Wow. Nem is tudom mit kéne írnom. Egyszerűen Nem Tudok mit írni.. ez durva volt. DE KIBASZOTTUL TETSZIK.!:3 gyorsan kövit.:DD<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:DD mindig is akartam írni egy akció sztorit :$$<33

      Törlés
  6. URISTEEEN!!!:DDDDD Eszméletlenül jóó.!! Gyorsan hozd a köviiit.!!!*_____*
    Puszi.: в.

    VálaszTörlés
  7. ÚÚÚÚRRr ISTEN!! O_O
    Erre nem számítottam :') Legalább is verekedésre gondoltam de mondom "Áhh!" és most fuuu *-* MOST MEGKAPTA AZ A RIBAAAAAAANC!!!!! (pardon) xddd MEGÉRDEMELTE!! Wááá most kitör belőlem az állat xddddd
    Hülye Zayn!!! O_O Erre pályázott (mármint hogy Viv ezt kimondja vagy valami ilyesmit.) a dilis!! Hagyta hogy verekedjenek fuuu az állat xddd egy hülye ._. de ááá most akkor együtt vannak vagy mi vagy hogy???!!:OOO hozd a kövit hogy kiderüljön mit beszélgettek utána *-*♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :333 millió kérdés, mi? :'DD majd minden kiderül :DD bírom az ilyen ingerült kommenteket xdd

      Törlés
    2. Igen *-*
      Amúgy már a kezdő képnél úgy voltam hogy "Hmm.. véres kép.. lesz itt valami!" xdddd De komoly ez egy ilyen megérzés volt :'D
      Dzsáá most tiszta kivi vagyok:'DD 'kivi' hát ez vicces nem szoktam ennyire rövidíteni xddd
      Fuhh annyi mondani valóm van :'D Látod ezért kell holnapra a rész hogy annál is kitudjam magamból beszélni a mondókámat O_O !!
      Szóval holnapra! xd

      Törlés
  8. Íííííííííííííííííí aztamindenit! *-* Hát esküszöm, hihetetlen vagy. :D Mikor azt hinné az ember, hogy nem lehet fokozni, te fogod magad, és megteszed. O.o
    Nagyon jó rész volt, a ribinek annyi, ha meg mer még mozdulni, én szájba térdelem. ;DD Viv & Zayn = <3333 *-*
    Haroldtól meg elvárom, hogy:
    1.) ezt a szőke kis utcasarkit három lábbal rugdossa el a p*csába.
    2.) ugyanilyen cuki maradjon. *-*
    és 3.) vegyen feleségül... :DDD szerintem ez egy igazán kis kérés. ;D
    Ja, igen. még valami. Csak egy kis csekélység. I.M.Á.D.O.M. A BLOGOD! *-* a kedvencem. ^^ Szóval legyél szíves hamar hozni a kövit! :P
    Na, befejeztem. :D

    Puszi & nagyölelés: Bella. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. húúú köszönöm:DDD fokoztam? :33 a 3. pont mindenféle képpen meglesz :'DD <33

      Törlés
  9. végreee már úgy vártam egy olyan részt ahol a kis festett rib@anc megkapja amit érdemel!De még sajnos valahogy azt érzem hogy vissza fog térni a képbe,de remélem nem így lesz.Imádom a blogod és remélem soha nem fogod befejezni és hozzad hamar az új részeket :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Yeah:D igyekszem megírni gyorsan, de jó munkához idő kell xd<33

      Törlés
  10. Kedves Ew. :) elgondolkoztál már azon hogy akik kommentelnek, dicsérnek stb. azok nem a levegőbe "beszélnek"? :D szóvaal arra jutottam hogy tehetséges vagy és baromira tetszik amit írsz *-* lehetne egy rész amibe nyugi van és csak Zayn & Viv. :) jöjjenek már össze az istenit! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háhááá:'DD nem vagyok biztos benne, hogy lesz olyan rész xdd vagy hát kitudja, hogy hozza a sorsukat az Isten (azaz én, ha már ennyire istenítetek xdd). Az a gond, hogy még nem tudom, hogy összejönnek-e vagy nem. :\ :)

      Törlés
    2. én tudom. :D IGEN! :D nem jó az olyan történet amiben nem jönnek össze szerintem :/

      Törlés
  11. Megleptél nagyon:)) tetszett a rész nagyon:)) Brooke megérdemelte màr:D Zayn Viv <3
    xx Betti

    VálaszTörlés
  12. Irtó jó !!! Nagyon - nagyon jó lett ! Egész nap alig vártam, h jöjjön ez a rész, és egyszerűen .... LENYŰGÖZŐ !!!!! :D Isteni lett !!!! :) <3333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:D Hát most itt van, elolvastad boldog vagy. Holnap kövi :DDD remélem azt is ennyire várod :)

      Törlés
  13. AZTA SZENTATYAURISTENMÁRIIÁJÀT!!!
    HÁT EZ KURVA JÓ RÉSZ LETT!!
    nem vagy semmi , teljesen bele éltem ma a bunyóba
    egy jobbos egy ballos ribi képe lapos xdd
    wáá de várom a kövit *-*
    ÜGYES VAAAGY!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NEEEEE!!! JOBBOS BALOS RIBI KÉPE LAPOS!!!! XDDD köszönöm :'DD én meg várom az ilyen hozzászólásaidat :'D<333

      Törlés
  14. Szőke cigááááááááááány :'DDDD
    Ez jutott először eszembe :D Ez nagyon jó rész lett, imádom a bunyókat :D Meg a képet is lementettem, nagyon tetszik *-*
    Várom a kövit!! *__*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök neki :D szőke cigány..xdd egyre jobb :'D úgy bírom az olvasóimat, de most komolyan xdd :'D<333

      Törlés
  15. atyám...öcsém...tyűű...apám...bakker...azta...tejóég
    oké szerintem ezekből levetted a döbbenetemet xDD háát ez rohadt jó lett és váratlan és hihetetlenül király! ilyet soha senki nem írt még szerintem :D :D annyira vagány, kérlek igyekezz az újjjal a kedvemért :) ja ééés GRATULÁLOK!!!! szuper lett!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, engem is letaglózott a döbbeneted :D *-* igyekszem valami egyedit alkotni.. hát több-kevesebb sikerrel. Na mindegy. :)<33

      Törlés
  16. OJEEE imáádoooooom<33333 nagyonsieeeeesssss!!!!!!! aaaaahw olvadoooook XD:3 megkapta a ribaaaaanc-.-(y) nagyongyorsan folytaaas kivancsiiii vagyooook!!!!!*________*<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD Úgy bírom, hogy mindenki ennyire örül... :'D rendben, sietek. :)

      Törlés
  17. Áhh csajszi :D Minden részt imádtam eddig de ez a rész ez valami fantasztikus :D Szerintem nagyon profi vagy, jó író! Nagyon várom a következő részt :D <3

    VálaszTörlés
  18. basszus.nagyon jól írsz*-* egyszerűen imádom a blogod:DD
    siess a következővel,tökre izgatott vagyok:)

    VálaszTörlés
  19. ÁÁáá!!!!! Ezt nem hiszem el, először mikor elkezdtem olvasni ezt a részt, mindenre számítottam de erre nem. Imádom imádom imádom. Hamar hozd a következőt!! SIESS!!: D♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Máááj gád. xd Csak most veszem észre a kommentedet, bocsi! :ooo ehhez a részhez annyi érkezett, hogy nem győztem válaszolgatni. Köszönöm :D Kicsit elcsúszott a kövi rész, mert relaxáltam (xd) de ma már 10000000% hogy fent lesz! :)<3 örülök, hogy meglepetést okozhattam :D

      Törlés
  20. imádooom :DDDD*-*

    VálaszTörlés
  21. Én meghaltam..Oo
    Imádom-imádom-imádoooooooom <3
    Jesszus..hogy tudsz ilyen izgalmasan írni? Végig rágtam a körmöm..:'D Viv és Zayn olyan cukik voltak a végéééééén..ewjhjrhgjwh <3
    Kövi részt MOST! *-* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Yeah:D fogalmam sincs.. miért olyan nagyon izgalmas lett? :oo most kezdem csak el írni...:$ nem tom mikorra lesz kész..:D majd kirakom fb-re. :)

      Törlés
  22. Úrsiten*-*Ez a rész tökéletesnél is tökéletesebb lett!Sőőt még a tökéletesnél is tökéletesebbnél is jobb..!!!:DDNa szóval..nagyon tetszik,bár ezt mindig leírom meg minden..de akkor is!Úgy meglepődtem,sok mindenen Viv tetkójáról..vagy ugye a múltja..úristen..meg minden..ja és a vége?!Az volt a legjobb!Imádoom!:D♥Siess a kövivel..holnap van a névnapom és én olvasni akarom a következő részt!!:D*-*<33És nagyon ügyes vagy,még mindig!!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háááát köszönöm:D Örülök, hogy mindenki meglepődött egy kicsit. :) Boldog névnapot előre is, és igyekszem felrakni még ma az új részt! :)<33

      Törlés
    2. Köszöönöm!<3*-*Most nagyon várom..de ha ma felrakod már nem fogom tudni elolvasni majd csak holnap..a névnapomon és úgy sokkal jobb lesz!Még tanulnom kell!:Dde amúgy nagyon gyorsan rakod fel az új részeket..és ez annyira jóó!:))

      Törlés
  23. ÁÁÁáááá nagyon jóó lett :DD *----* Siess :D

    VálaszTörlés
  24. ÁÁÁÁWW a verekedős rész mint ha pankrációt néztem volna elképzeltem és állati volt!! És Zayn választása a végén :D Jól tette és sáláélálálá érted nagyon kurvára jó szuper lett hamar a kövit :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "és sáláélálálá érted nagyon kurvára jó" ezen besírtam :'DDD köszönöm! :) igyekszem :D

      Törlés
  25. na idefigyelj, végre minden happy, most ki ne merd találni, hogy Viv csak álmodta az egészet, mert leforulok a székről és jöhet a R.I.P. felirat xd hivatalosan is megalapítom a Zayn & Viv fanclub-ot... ki csatlakozik? ^^ Zayn & Viv Forever <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. miért adsz neki ötleteket? :DD ha megcsinálja már ketten fordulunk le ><

      Törlés
    2. Basszus :'DD D.*-*- nak igaza van csak ötletet adtál most neki xdd De amúgy csatlakozom:33

      Törlés
    3. hm. :3 tetszik az ötlet, tetszik. Gondolkozok még. :33

      Törlés
  26. :ooo Mikor hozd a köviit??! Ma már egy csomószor felléptem hogy van e de még nem volt :(( Remélem még most este hozod:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. * hozod
      (a kövi részt)
      :'DD
      Bocsi nem tudok írni ..xd

      Törlés
    2. hát nem hoztam :\ bocs. :\ csak néztem a faktort meg csak úgy elvoltam magamnak xdd relaxáltam :'DD de holnap tényleg fent lesz! :)

      Törlés
    3. :'D értem
      semmi baj végül is megértem hogy kell egy pihi nap is:')

      Törlés