23. fejezet


Na itt lenne az új rész! :) Sokat szenvedtem vele, és még most sem olyan amilyennek akartam, hogy legyen, de azért remélem tetszik! :) Jó olvasást. Puszi <33 :)





Azt hittem hanyatt vágódom. Egyetlen egy nap ennyi, de ennyi rossz csapás? Mi jöhet még? Jó, azért nem a világ vége, biztos vagyok benne, hogy veled is megesett már, hogy a fiú, akibe belezúgtál és nem mellesleg világhírű énekes a sulidba jár a legújabb barátnőjével,-aki mellesleg nem hiszem, hogy tudná azt, hogy ha gondol egyet a pasija csak megcsókol egy olyan lányt, akivel nem is jár együtt. akivel régebben legjobb barátnők voltatok és egy rossz társaságban együtt bandáztatok. Igen. Ez bizonyára mindenkivel megesett legalább egyszer.
Bénán bámultam rájuk. Egymás kezét fogták, és teljes mértékben összeillettek. A híres és menő énekes a One Direction-ból, és egy ismeretlen, szép, erősen kifestett cicababa, aki szeret villogni az új pasija oldalán. Tökéletes párost alkotnak.
Rebeca idegesen az egyik lábáról a másikra dülöngélt és azt várta, hogy történjen végre valami. Hisz most, hogy világosodott benne, hogy Zayn iránt érzek valamit, talán azt is felfogta most, hogy kínos nekem a helyzet ha az új barátnő társaságában kell legyek. Talált süllyedt. Igazából nem is kínos volt, mert nem tudták, hogy beleestem Zayn-be. Inkább nevezném gyötrelmes perceknek, amikor azt kell nézzem, ahogy kéz a kézben sétálnak, vagy netán csókolóznak. Gyötrelem, fájdalom, kín, sínylődés. Ezeket a szavakkal jellemezném az érzést.
Ide oda pillantgattam a szerelmespár két tagja között, majd úgy döntöttem hogy ennyi hosszas csend után, végre kinyögök valamit.
-Ebbe a suliba? Hű. Cool. -mondtam unottan, amit valószínűleg észrevettek ők is, mivel felvont szemöldökkel meredtek rám.  Rántottam egyet a vállamon, majd úgy döntöttem, megfordulok és faképnél hagyom őket. De ezt még sem tehettem meg. -Nos, most már tényleg mennünk kellene.-mondtam, mire Zayn és Rebeca egyetértően bólintott.
-Hova ez a siettség?-tárta szét a karját Brooke.
-Órára?-kérdeztem vissza, majd én is széttártam a karom.
-Jaj ne csináljátok már! Első órám irodalom, nem akarok ott rohadni a padban. Mondjuk tekintettel arra, hogy mostanában fűtés is van az iskolákban meg, hogy éjjel nem sokat aludtam...-elmélkedett. Látszólag teljesen belefeledkezett a gondolatsorába.
-Igazad van Brooke. Menj csak be irodalom órára, a radiátorok mellett biztos akad még egy hely és aludj egy jót. Én is ezt szoktam csinálni, főleg, hogy végzős vagyok. -bólintottam megértően. Beca is egyet értet. Zayn arcáról nem tudtam leolvasni mit gondol, ő csak állt Brooke mellet, egyik kezét pedig zsebre vágta.
-Menjünk.- szólalt meg végre társaságunk egyetlen férfi tagja is. A szőke lány értetlenül meredt Zayn-re. Gondolom azt várta, hogy Zayn mellé áll és helyeselni fog. Ez pedig nem történt meg. Soha nem is néztem Zayn-t olyan fiúnak, aki igazat ad a barátnőjének, csak azért mert a barátnője. Zayn biztosan nem ilyen.
Elindultunk a hűvös folyosón. Szinte csak mi voltunk kint, és egy két kidugott fejett láttam egy-egy ajtó mögül, ami azt kémlelte, mikor jön a tanár.
Becky volt az első, aki lekopott tőlünk. Így már csak hárman sétáltunk tovább. Elkísértük Brooke-ot oda, ahol az irodalom órát tartották neki. Szerintem Zayn is meg akart bizonyosodni róla, hogy bemegy órára és nem csak én.
Brooke nyomott egy szenvedélyes csókot Zayn-nek, majd grimasszal az arcán bekullogott a terembe. Ketten maradtunk Zayn-nel. Kémiára mentünk. Még mindig mellettem ül a laborban. Ami viszont az én részemről jó, mert bár Zayn nem tudja, szeretem ha a közelemben van.
-És hogy találkoztatok?-tettem fel mosolyogva a kérdést.
-Egy klubban.-válaszolt rám se nézve.
-Az romantikus lehetett.- bólintottam. Tényleg romantikus lehetett. Ki ne tartaná romantikusnak azt a helyzetet, amikor két fiatal találkozik egymással egy olyan helyen ami dugig van izzadt, részeg, netán drogos emberekkel? Kétségkívül emocionális.
-Féltékeny vagy?-húzta féloldalas mosolyra a száját és felvonta fél szemöldökét.
-ÉÉÉÉN?-kerekedett el a szemem, majd elnevettem magam.- Én ugyan nem!-nevettem továbbra is.- Én biztos, hogy nem vagyok féltékeny. Már miért lennék az?- tártam szét a karom és még mindig nevettem, lehet, hogy feltűnően is sokat. Féltékeny? Én? Hát, hogy a francba ne, amikor szinte a kezdetektől belehavarodtam?
-Tényleg elmondhatod, ha féltékeny vagy. Én megértem. Tudod hány tini féltékeny most Brooke-ra? Ez teljesen normális.- ecsetelte a helyzetet.
-Mondom, hogy nem vagyok féltékeny!
-Tudod, naponta kapok vagy millió levelet, hogy mennyire utálják Perrie-t, holott ő már nem is a barátnőm. Olyanokat is kapok, amiben azt írják, hogy utálják a hugaimat és utálják a szüleimet, mert ők akkor láthatnak amikor csak akarnak akkor ölelhetnek meg amikor akarnak...gondolom tudod hányan szeretnének tőlem egy érintést is. Esetleg egy ölelést. Vagy netán egy, vagy több csókot. Arról ne is beszéljünk, hogy....-mintha csak meg se hallotta volna, amit mondtam. Csak mondta mondta és mondta.
-A francba is Zayn! Féltékeny vagyok! -üvöltöttem rá, mire végre abba hagyta a mondatot. Megálltunk a folyosón.
-Valóban?-ha lett volna rajta szemüveg, írhatnám azt, hogy a szemüvege fölül nézett rám, de ma nem viselt szemüveget. Arra viszont kíváncsi lennék, hogy csak úgy hülyeségből hordja, mert jól áll neki, vagy azért mert tényleg rossz a szeme. -Ez érdekes szituáció. -vakargatta meg az enyhén borostás állát, majd közelebb lépett. -Szóval féltékeny vagy.- lépett még egyet felém és közölte tény szerűen. Most erre mit mondhattam volna? Olyan kis huncut titokzatos hangon beszélt, hogy lélegzetvisszafojtva ittam a szavait. -Azt mondod, lennél Brooke helyében...-még közelebb lépett. Szavai visszhangzottak a folyosón. Egy előrelógó hajtincsemet a fülem mögé tűrt, és végig simított kezével az arcomon. Komolyan mondom, drámai egy pillanat volt. Még egy utolsót lépett felém. Lélegzetét éreztem az arcomon, mellkasunk szinte összesimult. A nevetőráncok összefutottak szeme sarkában, szája viszont egyenes vonalban húzódott. Hirtelen elmosolyodott, majd jobb kezét hátul a tarkómon nyugtatta, fejét egyre közelebb hajtotta enyémhez, amíg alsó ajkunk össze nem ért. Lehunytam a szemem.
Jobb tenyerem hirtelen iszonyatos erővel csattant Zayn arcán.
-Te velem nem fogsz szórakozni Zayn Malik, ezt vedd tudomásul!

29 megjegyzés:

  1. Istenem.....ez isten király lett.:DDD:)) lécci hamar folytasd.:PP <3333 nagyon hiányzol.:// siess haza.:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ujaaa *.*<3333 valószínűleg pénteken hozok új részt :) te is hiányzol :) majd februárban megyek:DDD<33

      Törlés
  2. Ajjh ne már második vagyok aki ir..na mind 1 ...jujj de bírtam amikor pofonvágta zaynt a csaj..de jogos én se birnám ha valaki csak úgy lesmárolna amikor akar.!jujj imádom egyszerűen,imádom ahogy irsz stb stb. :)siess a következővel!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööööm:D Bírtad azt a részt?:D az volt benne a legizgalmasabb.. vagy is hát a lényeg xdd :DD sietek sietek :)<333

      Törlés
  3. *-* ez kuuuuu*******a jóóóóóóó lett!!!! :33
    Hamar hozd a kövit!:D
    És ezt most nagyon is megérdemelte Zayn!! :'DD Báár.. Brooke is kaphatott volna.. xdddd Remélem majd Viv őt is helyre teszi xdd vagy netán Rebeca :33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Brooke is kaphatott volna XD szakadok :'DD köszönömköszönömköszönöm:DD<333 még sok mindent tartogatok :33

      Törlés
  4. Imadom. *.* ez olyan mint faceen irtam h dogoljon meg a szoke csaj.:$ xdd siess a kovivel!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :'DDD szegény csak xddd már kezdem sajnálni :'DD mindenki a halálát kívánja xdd sietek és köszi :DD<33 *.*

      Törlés
  5. Juuuuj hallod ennek rohadt jó lett a vége... akkorát nevettem, hogy azt hallani kellett volna! :DD siess a kövivel *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. háhááá :D Szivesen meghallgattam volna, mekkorát nevetsz:D *.* holnap lesz új rész :)

      Törlés
  6. Megjöttem! :DD hiányoztam már mi? ^^ Na az egoizmusomat félretéve, nem tudok mit mondani. De komolyan. Túlesek a sablon szövegeken, imádom, folytasd, siess a következővel stb. A lényeg: Képzelj el engem egy moziban ülve, ahogy ez a rész lejátszódik előttem. Előredőlök az ülésen, várom a nagy, mindent megváltoztató csókot, és akkor... durr egy pofon. Viszont Viv helyében én is ezt tettem volna, úgyhogy lassan csatlakozom a Viv fanclub-hoz. Sőt, alapító tagja leszek. Huhúú ez lesz a leghosszabb kommentem, ami nekem jó, mert megírom megint a bónusz-fejezetemet, neked meg azért, mert olvashatod a marhaságaimat ^^ Ez van, ha egy nappal később írok kommentet, mint ahogy a rész jön. Viszont kezdem azt hinni, hogy beigazolódik a feltevésem, miszerint Zayn féltékennyé akarja tenni Viv-et. Viv drágám, neked pedig így tovább, ha már más nem, legalább te neveld meg imádott popsztárunkat. Nehogymár kedvére smárolgasson téged, nem vagy te rongybaba. Ha annyira kellett neki az a ribanc, akkor annak az arcáról nyalja le a vakolatot, majd rájön, mit veszített. Lassan a végére érek életem valaha írt leghosszabb kommentjének, amit sajnálok, de szerintem lesz még ilyen, úgyhogy sokat nem veszítettél ^^ Amúgy új kedvenc jelenetem van az étlapos-fejbecsapós meg a smárolós jelenetek mellet :DD <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked ez a leghosszabb komment amit írtál, nekem pedig a leghosszabb komment amit valaha olvastam, és amit kaptam :'D Eltudlak képzelni a mozis jelenetnél xddd háát nem tudok mit írni :'DD örülök, hogy ennyire tetszett ez a jelenet is :P még várhatók efélék:DD húú. ha tudnád, hogy még miket tervezek :P :'DD <3

      Törlés
  7. Háát tyűű...Ez a rész fordulatokkalteli volt,és igen azt kell mondjam,hogy tetszett és csodálom Vivet,hogy ekkora akarat ereje volt hisz kibírná ki ezt?! De helyesen tette, nem szórakozhat vele így Zayn!!! *komolyfej* De azért legbelül remélem, hogy összejönnek :))) Siess a következővel <333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen néha kell egy fordulat is:D olyan nehéz volt beleírnom azt, hogy már összeért a szájuk, de nem csókolta meg >< vagy 10x leírtam, hogy újra csókolóznak, de mindig kitöröltem. Azért nem lehet minden részben egy csók! :D Minden kiderül, ha türelmes leszel :)<333

      Törlés
  8. hú,de régen írtam már:/
    hahahah. nagyon nagyon jó,a vége miatt talán ez az egyik kedvenc fejezetem:) siess a köviveeeel. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. :) Ez az egyik kedvenc?:D ez azt jelenti, hogy van több kedvenced is? :) *.*<33

      Törlés
  9. Aztaaa ez egyre jobb...nagyon izgii :DDD
    hamar köviit :D <333333 *---*

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszett főleg a vége!Megérdemelte Zayn!!:DNagyon jóóóó gyorsan kövit!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mindenkinek a vége tetszik:'D hááát okay:D Csak holnap lesz új rész, ma relaxálok kicsit :P :'D :33<3333

      Törlés
  11. WOWO nagyon jó lett :) A vége fenomenális :D hamar a kövit :D

    VálaszTörlés
  12. Annyira nagyon jóóó!!!Várom a mai részt!!! Komolyan imádom :))

    VálaszTörlés
  13. HOL A RÉSZÜNK EMBEEER!?? xddd
    Hozzad csak:')<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. részt akaruuuuuuuuuuuunk!!!! még ma :P

      Törlés
    2. :$$ sajnálom... csak ma kaptam meg a feladatot az 1D golden jeggyel kapcsolatban, és azzal voltam elfoglalva :\\ :$$

      Törlés
    3. és mi a feladat? :DD

      Törlés