18. fejezet


Visszatértem! :) Itt az új rész. Annyira de annyira de rohadtul nagyon örülök annak, hogy megmaradtak az olvasóim és a kommentelőim! El sem tudjátok képzelni, hogy ez nekem mit jelent! Úgy szeretlek titeket! *.*<333 Remélem nem lesznek többet ilyen kimaradások, mondjuk ez csak rajtam múlik. :) Arra gondoltam, hogy mivel holnap nincsen suli (heheheheheeeeeee :33) így ma sokáig fent maradok, és ameddig csak el nem fogy az erőm, addig írok. Meg persze még holnap is amíg ti suliba vagytok. És hétvégén mondjuk szombaton mert vasárnap sokan tanulnak, lehetne egy ilyen maratoni valami, hogy egyszerre közzé teszek mondjuk 4 részt (feltéve ha meg tudok írni annyit) és nektek nincs más dolgotok, csak olvasni és kommentelni. :) Majd meglátjuk, mire futja tőlem :)
Ps.: Bocsi, hogy megint rövid lett... :\





Ijedtemben ugrottam egyet és háttal a falra kenődtem. Zayn csak az állát vakargatta, Doniya pedig értetlenül nézett egy darabig, majd elmosolyodott. A szemem ide oda kapkodtam Zayn és a nővére között. Egyikük arcáról sem tudtam leolvasni semmit. Mindketten egymást nézték.
-Azt hiszem, jobb ha lemegyünk.- törtem meg a csendet. Mindketten bólintottak, majd Doniya után indultunk. A nappaliban a jókedv meg maradt, házi videókat néztek és azon nevetgéltek, ahogy Zayn alsógatyában Michael Jackson-t énekel. Pár másodperc erejéig elmosolyodva néztem én is a tv képernyőjét, majd amikor Tricia meglátott minket és felpattant a kanapéról, hirtelen lehervadt a mosoly.
-Azt hiszem, mennem kell.- húztam el a számat.
-Én is azt hiszem.- szólalt meg a mellettem álló Zayn. Doniya, Tricia és én összeráncolt homlokkal néztünk rá. -Már mint holnap iskola.-Doniya-nak és nekem rögtön leesett, hogy ez most Zaynnek is kínos. Végül is most kaptak rajta minket csókolózáson, amikor ő akárhányszor megtörtént mindig letagadta, mert senki sem volt jelen és nem volt bizonyíték. Egyszer végül is a fiúk szerintem látták, Zayn szerint pedig nem.
-Ó! De hát még nincs is olyan késő...
-Nincs, viszont nekem még tanulnom kell. Be kell vegyem a gyógyszereimet is és azoktól mindig hamar elalszok.-a gyógyszeres sztori az igaz, magam se tudom miért álmosodok el, de leckém az már nem volt. Rég megcsináltam. Rögtön az első találkozásnál füllenteni? Mindegy, szerintem még azt is kinézik belőlem, hogy képes vagyok hajnal kettőig tanulni.
-Nos rendben.-bólíntott megértően Tricia.
-Még egyszer köszönöm a meghívást.- mosolyogtam kedvesen.- Sziasztok!-köszöntem úgy általánosságban mindenkinek, majd elindultam az ajtó felé Zayn kíséretében. Bentről még hallottam, hogy megkérdezik, hogy hova megyek, miért megyek, és vissza jövök-e még. Elhangzott még egy kérdés: "ugye van még süti?" ez kizárólag Niall szájából.
Nem szándékoztam pár percnél tovább Zayn-nék ajtajában ácsorogni és esetleg csókolózni. Nem. Ilyen egyáltalán eszembe se jutott.
-Köszönöm a meghívást, jól éreztem magam, jó éjt. -hadartam el gyorsan majd, sietős léptekkel elindultam haza.
-Örülök, hogy itt voltál.- ragadta meg a csuklómat, és húzott vissza magához. Kábé egy és fél lépésnyire lehettünk egymástól. Félve felnéztem a szemébe. Az utcai lámpák gyér fényében láttam, hogy Zayn szája halványan felfelé görbül. Bólintottam egyet, majd újra elindultam haza. Ezúttal senki és semmi nem akadályozott meg. Az ajtó nyitva volt, úgyhogy be tudtam menni, nem kellett csöngessek. Loreen szokás szerint a kanapén ült és olvasott. Úgy látszott, mintha szimplán csak olvasna, de tudtam, hogy titkon azt várta, hogy hazajöjjek és mindenről részletesen beszámoljak.
-Mi ez a gönc?-mért végig tetőtől talpig. Ekkor jutott csak újra eszembe, hogy Zayn melegítőjében és pulcsijában vagyok.
-Leöntöttek borral, ezért át kellett öltözzek és Zayn anyukája azt mondta, hogy majd ő kimossa, ne neked kelljen vesződni vele, amikor náluk történt ez a baleset. Hát nem kedves? -sétáltam be a konyhába, kinyitottam a hűtőt és kivettem a narancsleves dobozt.
-De. Roppant kedves.- méregetett tovább.- Történt még valami az este folyamán?-kérdezte. A pultnál álltam és a narancslevet kitöltöttem egy pohárba. Kidobtam a flakont, majd elővettem a gyógyszereket és elkezdtem őket sorba kirakosgatni a pultra.
-Nem. Semmi.- füllentettem. Mert azért egy csók a hírhedt Zayn Maliktól, még sem semmiség. Vagy netán tévedek és túlzásba viszem a dolgokat? Ő is csak egy átlagos fiú? Nem. Számomra biztosan nem átlagos. Bekaptam a szinte maréknyi gyógyszert, és kortyoltam párat a narancsléből.- Semmi említésre méltó nem történt. -feleltem újra, majd cipőmet ledobva a bejárati ajtó mellé, besétáltam a szobába és lefejtettem magamról Zayn ruháit. Pizsamát húztam és az ágyban feküdve a csuklómat szagolgattam, amire ráfújtam Zayn parfümjét.

*


Reggel, nem az ébresztőórám fülsüketítő csörgésére ébredtem, hanem a csengőre. Először az jutott eszembe, hogy ki az az elmebeteg, aki ilyenkor csönget? Utána pedig, hogy ki kéne nyitni az ajtót, hogy erre a kérdésre választ kapjak.
Mire oda jutottam, hogy ajtót nyitok, még kétszer meg lett nyomva a csengő. Szerettem volna kiabálni, hogy egy perc és megyek, de hajnal háromnegyed hatkor, valahogy nem jön ki hang a torkomon. Loreen már nem volt otthon, mert mostanság korán jár dolgozni, hogy délutánra mire a kórházba kell menjek elengedjék. Felkaptam a köntösöm és az előszoba tükre előtt elhaladva, amibe vetettem egy pillantást magamra -gyönyörű voltam, ezt meg kell jegyezzem- odaléptem az ajtóhoz és kinyitottam azt. Nem hittem a szememnek.
-Viv! Beszélnünk kell. Zaynről van szó!- lihegte Doniya előrehajolva két térdére támaszkodva.

26 megjegyzés:

  1. EZT MÉRT KELL ITT ABBAHAGYNIIII????HEEEEE?????? UTÁÁLAK:C♥ NAJÓÓ SZERIZLEK TE ISTENŐŐ:PP
    HOZDD A RÉSZ ÉS TANULJ:P
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahahahaaaaa szeretek trollkodni az olvasóimmal:DD Nem sokáraaa! Türelem rózsát terem! :) <33333333

      Törlés
  2. Mivan?! http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9optkIcRA1rai8lko1_250.gif Szórakozol velem?! http://25.media.tumblr.com/tumblr_matavfuYEH1rpfz4uo1_500.gif Nem hagyhatod abba itt!!>-< Siess a kövivel, mert már közeledek http://media.tumblr.com/tumblr_maq0dxXZjw1rwfcp0.gif
    Puszi:Cheesegirlxxoo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát bazdmeg megint szakadok :'DD ma a suliba megszakadta a röhögéstől, mert 3an jöttek oda hozzánk, és kérdezték meg az osztálytársam, hogy buzi-e :'DDD erre hazajövök, te bombázol ezekkel a gifekkel XDD hamarosan következő :33

      Törlés
  3. Jáájjj...mért pont most kell abbahagyni??????nagyon várom a kövit de siess !!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :3 trolololololo trollkodok kicsit :) hamarosan kövi :DD<333

      Törlés
  4. Hát nem én vagyok az első ._. pedig azt reméltem -.- Ez van xD Szóval annyira beleéltem magam mikor hirtelen...vége :O MIÉRT??? Ilen fontos résznél..megértem, hogy a sorozatokban így szokott vége lenni,hogy a következő részt is megnézze valaki...de hidd el mi így is várnák és olvasnánk a következőt ;) Amúgy remek rész lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahaa:D Azért most lett vége, mert már elég hosszú a rész, és nem akartam lelőni ebbe a lényeget... meg ez olyan drámai vég :D vagy mi >< és hogy tudjak a következőbe mit írni :P Elhiszem, hogy olvasnátok :) Köszönööööm <333 *.*

      Törlés
  5. Siess mert megpusztuloook! :D jó lett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt azért neee! :ooo :DD Szerintem holnap lesz a következő rész fent :) Köszönöm<333

      Törlés
  6. na akkor most megmondom mit csinálsz... azonnal hozod az új részt, mert nem fair, hogy csak így abbahagyod a legizgibb résznél :( SIESS!!!!!!!! :DDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :3333 Szerintem csak holnap lesz új rész :DDD Mindig is akartam egy ilyesmit írni, aminek ilyen csattanó van a végén, vagy mi :P ^^, SIETEK! :D<333

      Törlés
  7. Jujj*-* nagyon nagyon nagyon gyorsan hozzad a kövit !! :OO *-*<3

    VálaszTörlés
  8. nem tudom h hogy tudsz ilyeneket írni de jesszus annyira nagyon jóóók :DDD<333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én se tudom, hogy nektek mi tetszik benne :'DD de azért örülök, hogy tetszik :) <333

      Törlés
  9. iszonyat jóó *-* :DD imádom,rem. ma hozod a kövit <333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Hát azt én is remélem, hogy ma megírom a kövit :D <333

      Törlés
  10. egy szó: kurvajóóóóóóóóóóóóóóóó :D tudom ez kettő de egybe írva egy :DD értelmes vagyok. köviit de gyorsan :DD <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen értelmes vagy :'DD köszönöm szépen! :)) Egy negyed órán belül biztosan fent lesz! :)

      Törlés
  11. Válaszok
    1. Már kész van, csak másik kinézetet csinálok :D<33

      Törlés
  12. OMG !ez azta kajak nem tok hozzá fűzni többet nagyon nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés