I'm so sorry...

Úgy sajnálom, hogy mindig beígérem a részeket, de soha sem rakom fel. :\ Most már hivatalosan is bejelentem, hogy a részek ezentúl csak HÉTVÉGÉN kerülnek fel. Hétköznaponként nem nagyon van időm. Az új részbe pár mondatot kéne még írjak, át kéne nézzem, hogy van-e benne hiba, meg ahol kell ki kéne egészítsem pár szóval vagy mondattal. De tegnap és ma még erre sem tudtam időt szakítani. Pedig nagyon szerettem volna ha fel tudom rakni, látni a kommenteket és a véleményeket. Szóval az lenne a javaslatom, hogy hétvégenként rakom fel a részeket, de akkor viszont 4et is. Vagy, ugyan úgy ahogy szoktam, megvárom a kommenteket és csak akkor rakom fel a részeket amikor meg vannak a kommentek, és akkor rajtatok múlik, hogy mikor kerülnek fel a részek. Viszont akkor lehet, hogy hétvégenként nem kerülne fel a 4 rész, mert lehet nem jönne össze olyan gyorsan a 9-10 esetleg 11-12 komment. Viszont akkor az lenne, hogy előre megírnám a részeket, és ha összegyűlnek a kommentek akkor csak annyi a dolgom, hogy közzé teszem a blogon. Nem kell már belejavítsak vagy kiegészítsem. Mit gondoltok erről? Így jó? Vagy lehet, hogy csökkenne az olvasottság? :\

Ui: Megvan a több mint 1O.OOO látogatóm! Köszönöm szépen! :) <333

6 megjegyzés:

  1. Te tudod ;) én ide mindig felnézek szóval a hétvégente rakod a részeket nekem az is jó :) akki me ezért megharagszik az így járt :D :)

    VálaszTörlés
  2. mikor lesz lesz kövi réész??? :D

    VálaszTörlés
  3. szia, bocsii de már nagyon várjuk a köviit :D *-* siess vele ;)

    VálaszTörlés
  4. Én nagyon várom a következő részt és nem lenne baj ha hétvégente lenne:D Siess a kövivel*-*

    VálaszTörlés