16. fejezet


Itt a következő rész! :) Rövid lett, de kicsit húzom az agyatokat, ha nem baj :DD Már megírtam még egyet, így nektek csak annyi a dolgotok, hogy megdobtok sok-sok kommentel, én pedig felrakom a következőt! :) 9-10 kommentet várok! Hajrááá! És a következő rész hosszúúúúúúú lesz :DDD<33 *.*






Beszaladtam a házba. Az irányt egyenesen a szobámba vettem. A vacsorameghívásom 7 órára szólt. Hétre legyek a szomszédban. Lerogytam az ágyamra és ijedten meredtem magam elé. Loreen benyitott a szobába és látta a kétségbeesedtésget az arcomon. Nyilván meg akarta nézni, hogy mi volt az oka annak, hogy beszaladtam. Láthatta. Kétségbe voltam esve. Most átgondoltam mégegyszer, hogy mit kellett volna válaszolnom a meghívásra. Zayn-nel a fiúkkal és a szüleivel? Jézusom a szüleivel! Megint felmerült bennem egy csomó kérdés, hogy mi lesz ha nem leszek színpatikus a szüleinek? Mi lesz ha nem kedvelnek meg? Egyáltalán miért is fontos, hogy kedveljenek? Nem vagyok a fiúk barátnője...csak egy barátja vagyok, akivel jól elvan. Zayn sem törődik azzal, hogy Loreen mit gondol róla. De nekem fontos az első benyomás. Loreen a fejét rázva visszacsukta a szobám ajtaját, és ott hagyott egyedül a gondolataimmal.
Ahogy elengedte a kilincset, felugrottam az ágyamról és a szekrényemhez rohantam.
Bal oldalról kezdtem el jobb oldalra áthúzni válfástól a ruhákat.
"Túl elegáns, túl utcai, túl kihívó, túl kicsi, túl nagy, túl sötét, túl világos, túl rövid, túl hosszú, túl vékony" Ezeket gondoltam magamba, miközben a ruháimat néztem. Most, hogy tudom mik vannak a szekrényemben, nem ártana egyszer kiszanálni azokat a ruhadarabokat amiket nem húzok fel. És nem ártana újakat beszerezni. Ehhez kiváló társaságom lesz Beca.
Végül egy elegánsabb ruhadarabnál döntöttem értelemszerűen.  Gondolkoztam rajta, hogy kell-e smink. Legyek természetes, vagy egy kicsit dobjam fel magam egy laza sminkkel amit a suliba is fel szoktam kenni?
Végül kisminkeltem magam. A hajam felkötöttem egy laza kontyba majd, felhúztam a magassarkú cipőmet. Felkaptam a vállamra egy táskát és kibicegtem Loreen-hez a nappaliba, aki csak úgy egymagába ölbetett kézzel ült.
-Csinos vagy!- mosolygott kedvesen, de tudtam, hogy ez csak egy áll mosoly és belül igazából tombol.
-Köszönöm.- én is villantottam egy mosolyt.
-Vettem egy üveg pezsgőt, hogy azért ne üres kézzel menj.-mondta komoly arccal.
-Köszönöm.- ledobtam magam a fotelbe, a megszokott helyemre, amikor fontos dolgokat beszélünk meg. Aztána azon kezdtem gondolkozni, hogy mikor volt boltban, mert nem hallottam, hogy elment. Ennyire belemerültem volna a magam csinosítgatásába? Valószínűleg igen. Mostanában mindig arra törekszem, hogy tökéletes legyen a megjelenésem. Valószínűleg most is ez történt.
-Csak azt szeretném, hogy tudd, mindenben melletted állok és támogatlak. Meg kell értened, hogy féltelek. De esélyt adok neked, hisz egyszer te is felnőssz, és neked kell meghoznod a döntéseket. Meg kell ízleld, milyen az, ha a döntés amit hozol rossz. Lehet, hogy hamarosan betöltöd a 18. életévedet, de lehet,  hogy nem akkor leszel igazán felnőtt nő. Lehet, hogy már az is vagy. Ezt senki sem tudhatja csak te. Bármi is történjék én mindig itt leszek neked, mint egy stabil támasz. Ezt ne felejtsd el. -fejezte be monológját.
-Mit akarsz ezzel mondani?- ráncoltam össze a szemöldököm, és komolyan próbáltam elgondolkozni a hallottakon.
-Semmit. Csak azt, hogy a döntés, amit meghozol nem biztos, hogy mindig kedvező. -tárta szét a kajrát, majd combjaira csapott.
-Értem.- válaszoltam, majd bólintottam egyet. Igazából fogalmam sem volt miről beszél. Csak ráhagytam. -Nem hoztam rossz döntést.- jelentettem ki. Loreen felemelte a kezét afféle "feladom" stílusban. Felálltam a kanapéról és a konyha felé indultam. Felkaptam a púltra letett pezsgős üveget majd szembe fordultam a még mindig kanapén ülő Loreen-nel.
-Majd jövök. -mondtam komolyan.- Időben jövök.- javítottam ki magam. Bólintott afféle "helyes, én is így gondoltam" stílusban. Lassú léptekkel az ajtó felé lépkedtem. Lenyomtam a kilincset.
Átléptem a küszöböt, és becsuktam magam mögött az ajtót. Hűvös volt kint, de nem húztam kabátot, hisz csak a szomszédba sétáltam át. Meg gondoltam, hogy hát úgy is bent leszünk. A lehelletem látszott a levegőben. A fogaim össze-össze koccantak a térdeim pedig meg-meg remegtek. Megálltam Zayn-nék házának az ajtajában. Picit megszédültem, de kezemet a falra helyezve sikerült nem elesnem. Vettem egy mély levegőt, majd megnyomtam a csengőt és vártam, hogy valaki ajtót nyisson.

30 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. köszönööööööööm *___* ha meglesznek a kommentek, akkor fent lesz :D<333

      Törlés
  2. nagyon jó lett *.* várom nagyon a következőt ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :) Örülök, hogy tetszik:D Amint meglesznek a kommentek megkapjátok a várva várt következő részt! :)

      Törlés
  3. Áhh ezt nem hiszem el :o Annyira megörültem mikor megláttam az új részt..erre meg ebben sem történt igazán semmi :I Na de se baj...majd a KÖVETKEZŐBE ami hamar lesz, ugyee?? :P Mert én kommentelek ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muhahahahhahahaaaaaaaa :DDD picit trollkodok :D igen hamarosan fent lesz, ha meglesznek a kommentek :D És örülnék pár új olvasónak is :) Kommentelj is!!! :DDD<333

      Törlés
  4. HOSSZABB RÉSZEKET AKAROK!!!!XDD
    IMÁDOOOOOM♥ siess a kövivel:D♥ xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a kövi rész hosszú lesz :DDDD ha meglesznek a kommentek akkor fent lesz! :)<333

      Törlés
  5. Jujj ez is nagyon jó!Már nagyon várom,remélem nem sokára meglesznek a kommentek!*-*Nagyon sok ilyen blogot olvastam,de ez mindent visz komolyan!!Nagyon jó!:);)*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hűűűűű! *.* mindent visz? hát nagyon szépen köszönöm!!! :) holnap fent is lesz az új rész! :)

      Törlés
  6. Nagyon jó :D
    Hamar kövit :D <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööööööööm *.* nemsokára fent lesz! :)<3333

      Törlés
  7. Hát igen:)Úgy értem hogy ez a legeslegjobb magyar blog!Ezt nagyon imádom*-*!Nagyon ügyes vagy!!;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legeslegjobb? :ooooo *_____* köszönöm szépen! *.*<333333 igyekszem is rendesen! :) <33

      Törlés
  8. Istenem... imádoma blogodat! <3 Ma kezdtem el olvasni az elejétől, és visszanéztem a korábbi komikat, úgy írtad hogy MA lesz kövii! *-* könyörgöm hamar hozd meg meghalok! :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen köszönöm köszönöm köszönöm! *.* Igen ma már fent lesz az új rész! :) Még egy kicsit alakítgatok rajta, és egy novellát is írok amit egy versenyre küldök be, de még ma fent lesz! :) *.* Köszönök mindent! Iratkozz fel a blogra! :)

      Törlés
  9. Szia nagyon tetszik az eddigi sztori :) Ez a rész kicsit egyszerű volt de kell ilyennek is lennie ;)
    Várom a kövi részt! :D

    Pussz Tündi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Igen, mostanában vannak eseménytelen részek :\\ de a továbbiakban több izgalom lesz :D Hamarosan következő :)

      Törlés
  10. Igen a legeslegjobb amilyen blogokat olvastam idáig ez tetszik a legeslegjobban,és ezért a legeslegjobb!Mindig várom az új részeket!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem :D Akkor most én vagyok a legeslegboldogabb ember *.* nagyon széééépen köszönööööm *.*<3333

      Törlés
  11. OMG ez nagyon ;) kibaszott jó lett :) ügyivagy :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm*.* este fent lesz az új rész! :) most elvagyok csúszva de nagyon o.o

      Törlés
  12. egyszerűen imádom *-* nagyon ügyi vagy :D alig várom a kövit.! <333

    VálaszTörlés
  13. mikor lesz már új rész? nem bírok várni, imádom *q*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos csak hétvégén! Az új bejegyzésben többet olvashatsz erről :) :\\

      Törlés