Award

Ezt a díjat, már öten elküldték nekem, ami nagyon-nagyon-nagyon jól esik! :) Nem szoktam kirakni, amikor díjat kapok, de lejjebb görgetve jobb oldalt, megtalálod őket. :) Ezt viszont nagyon szépen meg szeretném köszönni Tóth Bianka blog írónak! Ő a példaképem.
Ezekre a kérdésekre most azért válaszolok, mert ebből talán kicsit jobban megismerhettek. Már aki akar. Ha van kérdésetek akár velem kapcsolatban akár a bloggal, kommentbe feltehetitek. :)


-Miért szereted a One Directiont?- Vannak olyanok, akik csak azért szeretik őket, mert jól néznek ki. Igen ez nálam is közrejátszik, de én szeretem őket azért is mert van humoruk, a korukhoz képest komolytalanok, de ha kell, akkor tudnak felnőttként is viselkedni. És persze nagyon szeretem a számaikat is.

-Van kedvenc könyved?Ha igen,melyik? - Igen van. Alyson Noel- Lúzerek és bálkirálynők, Leiner Laura- Szent Johanna Gimnázium
-Miért kezdtél el blogot írni?- Ezért, mert sok volt a szabadidőm, és mert tele voltam ötletekkel, vágyakkal, álmokkal, amiket ebben a történetben(és a másik háromban) is olvashattok.
-Milyen zenét szeretsz 1D-n kívül?- Nicki minaj, Cheryl Cole, Justin Bieber, Big Time Rush, The Wanted, Maroon5, The beatles,
-Vannak 1D-s poszterek a faladon?- Nincsenek, mert soha nem vettem újságot, így nem voltak posztereim sem. De nem régen vásároltam 3 db újságot, amiben összesen 2 db 1D-s poszter volt. Az új szobámba majd felkerülnek. És van egy külön Zayn-es poszterem, de azt csak akkor fogom kirakni, ha mindenkiről lesz külön, mert az olyan igazságtalan, és olyan mintha őt jobban szeretném, pedig nem. :)
-Naponta mennyi időt töltesz a gép előtt?- Több mint 10 órát.
-Ha elutazhatnál a földön bárhová egy hétre,hova mennél?- New York-ba, az biztos. Szeretnék eljutni Barcelonába, Velencébe és Rómába. Emellett természetesen Londonba és Párizsba.
-Mi a kedvenc színed?- Lila és a zöld.
-Mivel töltötted a nyarad?-Egész nap gépeztem.
-Hobbi?-Klarinétozok és kocka vagyok. :)
-Milyen blogokat szeretsz olvasni?- Igazából nem olvasok olyan sok blogot, de amiket olvasok azok többnyire Love story-k. De szívesen olvasok horror-t vagy thriller-t is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése