Prológus

Figyelem! Történetemben kitalált szereplők mellett valódi szereplők is szerepelhetnek, kiknek cselekedeteit kedvemre alakítom legyenek azok már megtörténtek vagy sem és a valósághoz hűek vagy sem. 

Az első nap. Mármint az életemnek azon első napja, amikor megjelent egy bizonyos személy. A személy aki teljesen megváltoztatta az életemet. Először pozitívan, majd negatívan. Nem voltam felkészülve egy ilyen csapásra. Hirtelen jött. Először nem is foglalkoztam a dologgal. De később már kénytelen voltam. Először, csak bizonyos dolgok változtak, úgy gondoltam ennyi még belefér az életembe. De amikor már fenekestül felfordulni látszott és már nem volt visszaút... nem tudtam mit tegyek. De szerencsére voltak olyan emberek akik ezt észrevették. Teljesen kifordultam magamból. Így utólag magamra se ismerek. Csoda, hogy még élek. Szeretném azt hinni, hogy azokat a bizonyos dolgokat nem tettem meg, de nem tehetem. Fényképek vannak róla és fent vannak a közösségi portálon. Szeretném azt hinni, hogy a dolgok nem történtek meg, de ahogy végig mentem a suli folyosóján elég furán méregettek az emberek. A dolgok néha rosszak, de jóra fordulnak. Én is ebben reménykedtem nagyon sokáig. Végül minden Happy end lett. Igen egy filmben így lenne. Nos, ez nem holmi brazil szappan opera, sem egy nyálas szerelmes film.  Ez itt a való világ, kemény megpróbáltatásokkal és egy csomó tanulsággal.

1 megjegyzés:

  1. Te jó ég!
    Most találtam rá a blogodra és már ettől is felkeltetted az érdeklődésemet!

    VálaszTörlés