OH MY GOOOSH!

Először is, azért írom és teszem közzé ezt a bejegyzést, mert nem vagyok biztos benne, hogy még ma kész lesz az új rész és szeretnék minden kedves olvasómnak SIKEREKBEN GAZDAG BOLDOG ÚJÉVET kívánni!

Másodszor pedig szeretnék megosztani egy díjat, amit kaptam és most nagyon nagyon boldog vagyok. :)


Ezt a díjat erről a blogról kaptam: KATTINTS IDE!
A legjobb író kategóriában indultam ahol láthatjátok, hogy csaknem tízen indultak velem együtt. Nagyon nagyon örültem, amikor láttam, hogy megnyertem ezt a díjat. Sokszor írjátok kommentben, hogy mennyire szeretitek ahogy fogalmazok meg hogy nagyon jól írok. Persze jól esik akkor is amikor ti mondjátok. De így, hogy másokkal kellett "összemérjem a tudásomat" valahogy nagyobbnak érzem a "sikert".
_____________________________________________________________________

Jelentkeztem még a legötletesebb blog kategóriában ezzel a blogommal: KATTINTS IDE!
Amint láthatjátok nem rég nyitottam meg és már készülőben van az első rész.
Ebbe a kategóriába neveztek kilencen velem együtt, és ismét megnyertem aminek szintén nagyon nagyon örülök, főleg, hogy a blogon eddig csak a prológus van fent.


_____________________________________________________________________


Harmadszor pedig szeretnék így újév alkalmából mindenkinek köszönetet mondani illetve hát írni. Először is a türelmetekért. Rengetegszer beígértem a részeket és rengetegszer nem hoztam őket. Volt hogy két héten keresztül nem került fel egy rész sem. És még is itt vagytok és még is olvassátok a blogot annak ellenére, hogy sokat késlekedem. Másodszor, rengeteg kommentet kapok -bár azért a 95 rendszeres olvasótól picit többet várnék el mint 30(mert ennyi volt a legtöbb komment amit egy bejegyzéshez kaptam, ha nem több) komment- köszönöm nektek! Harmadszor. Naponta 300-400 oldalmegjelenítést kapok úgy, hogy meg sem osztom a blogot!!! Fel tudjátok fogni, hogy ez mekkora öröm a számomra? Naponta -gondolom többször is- nézitek, hogy van-e új rész. Összesen 64,500 oldalmegjelenítés van és 95(!!!!!!!!!!) rendszeres olvasó. Hamarosan meg van a száz. :') El fog tartani egy darabig, amíg felfogom ezt az egészet.

Egy kis statisztika:

Magyarország
54875
Németország
3449
Szlovákia
1386
Ukrajna
559
Románia
362
Egyesült Királyság
360
Egyesült Államok
326
Oroszországi Föderáció
212
Szerbia
175
Norvégia
143

Ez összesen 61,847. A többi 2653 oldalmegjelenítés az Izraelből, Hollandiából, Dániából, Horvátországból, Lengyelországból, Franciaországból, Olaszországból, Ausztriából és kitudja még honnan érkezett. (Bár nem tudom mit csinálnak a külföldi emberek egy magyar nyelvű blogon, én minden esetre örülök, hogy ezekből az országokból is kattintottak a blogra.) Mellesleg az enyémekkel együtt összesen 1030 komment van.

Szóval még egyszer: NAGYON NAGYON NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖK MINDENT! ÉS MÉG EGYSZER BOLDOG ÚJÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK!

10 megjegyzés:

  1. Neked is Boldog Újévet!!És tényleg teljes szívből gratulálok!!Nagyon megérdemelted a díjakat!!♥:D

    VálaszTörlés
  2. Boldog Újévet :) !! Gratula ;) <3 Megérdemelted őket :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog újévet:) megérdemelted a díjat, jl írsz és nagyon várom az első részét annak a kovácsműhelyes blognak:D

    viszont az hogy ilyen sok olaldmegjelenítésed van külföldi oldalakról szerintem java részt azért van, mert a badboybradford az nem igazán magyar oldalnak tűnik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Igen lehet hogy azért vannak külföldről is oldalmegjelenítések. Erre még nem is gondoltam. oO :DD

      Törlés
  4. Szia:)..Most kezdtem el olvasni a blogodat,de nem tudok betelni vele..csak olvasnam es olvasnam..nagyon tetszik ahogy irsz es nagyon varom mar a kovetkezo reszt:)..Nagyon ugyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Megint egy új olvasó. :D Hát erre már tényleg enm tudom mit mondjak. :'D de nagyon nagyon örülök, hogy te is itt vagy és olvasod a történetet! :) Most már tényleg csak órák kérdése és fent lesz az új rész!:)

      Törlés
  5. Boldog Új Évet Neked is!!:D Nyugodtan higgyél el mindent hisz fantasztikusan írsz és izgalmasan. Látod hogy csak egy prológus van fent és már is meggyőzöl mindenkit. Szívből gratulálok*-*♥
    (gondolom sok magyar él külföldön ezért van külföldi országokból meg esetleg a nagyon ráérősök fordítgatnak xdd nem tudom biztosan de szerintem így lehetséges:')...)
    Mégegyszer Boldog Újévet! Várjuk a kövi részt*-*:$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :') olyan jó ezeket olvasni. :') imádlak titeket!<333

      Törlés