39. fejezet

Itt van az új rész, nem fűznék hozzá sokat, csak annyit, hogy ez kicsit unalmasabb lett mint terveztem és hogy a következő részt remélhetőleg előbb hozom majd! :) Utólag is boldog karácsonyt minden kedves olvasómnak és ha addig nem jelentkeznék új résszel, akkor sikerekben gazdag boldog új évet is kívánok már most! :)<3




Ha azt hittem, hogy egykönnyen el fogok jutni Zayn-hez Párizsba- ugyan is rákerestem a neten, hogy a franciaországi koncertjük ott lesz- nagyot tévedtem.

Arra számítottam, hogy valami közbe fog jönni, hisz nálam soha semmi nem ment simán és ahogy nézem nem is fog.
Leszálltam a bradfordi buszpályaudvaron és mielőtt felszálltam volna a Londonba tartó buszra, elsétáltam a buszmegállótól öt percre lévő postához és feladtam azt a levelet, amit a kabátom alatt rejtegettem. A felvételimet a Harvardra.
Ezután visszasétáltam a pályaudvarra és felszálltam a Londoni buszra. A terv az volt, hogy Londonban majd felszállok egy repülőre és egyenesen Zayn felé veszem az irányt. Az ötlet jó volt, a megvalósítással voltak csak bajaim. Eleinte minden simán ment. Felültem a buszra ami el is indult, nem robbant le, nem romlott el semmi sem történt vele. Egyszerűen csak robogott az úton a fejem pedig minden egyes kis bukkanónál az üveghez ütődött. Mintha nem éreztem volna már amúgy is nagy fájdalmat a mellkasom közepén tátongó üres űrtől, amit Zayn hagyott maga után. Még a fejembe is éles fájdalom hasított így úgy döntöttem, köszönöm elég volt, nem viselek el több fájdalmat. Fejemet átfordítottam a bal oldalamra, ahol egy idős hölgy kötögetett mellettem. Hirtelen elkezdtek pörögni a szemem előtt az évek. A néniből aki mellettem foglalt helyett az ülésen, hirtelen fiatal gyönyörű lány lett fekete fenekét verdeső hajjal, vörös ajkakkal, hosszú szempillákkal, gyönyörű érintetlen sima felületű fehér bőrrel. Azon gondolkodtam vajon az ő szerelmi élete is olyan nehéz volt-e mint az enyém akkor. Nagyon úgy nézett ki, hogy annak a lánynak semmi problémája nem volt. Megint az öreg nőt láttam és továbbra is csak kötött. Arra gondoltam, vajon van-e gyereke? Van-e férje? Boldog-e vele? Még mindig érzi-e azt a kötődést iránta? Én képtelen lennék elképzelni az életet nélküle. Megkockáztatom azt is, hogy belehalnék ha ő már nem lenne. Az a kötődés amit iránta érzek, talán erősebb mint a gravitációs erő ami a földön tart.
Befejeztem a képzelgést és akkor a szemem elé tárult egy szerelmes pár a buszon. A lány a fiú ölében ült. Nem rég mi is úgy néztünk egymásra Zayn-nel, ahogy ők. Nem rég még mi is olyan boldogok voltunk, igaz, hogy csak egyetlen egy napig tartott, de több mint a semmi. Elég nagy fájdalom volt már az, hogy együtt láttam őket. És el tudja képzelni azt valaki, hogy mekkorát dobbant a szívem, amikor csókolózni láttam azt a fiút és lányt? Könnyek szöktem a szemembe és miközben visszaemlékeztem azokra az időkre amikor Zayn váratlanul csak úgy meglepett csókokkal, abban reménykedtem, hogy egyszer -remélhetőleg a közeljövőben- majd újra érezhetem szája ízét és ajkai puhaságát. Reméltem, hogy hamarosan újra a karjaiban tart majd és újra érezhetem érintését ami olyan gyengéd és meg, hogy szinte perzseli a bőröm. Nem voltunk külön még huszonnégy órája, de akkor már úgy tűnt, mintha már hónapok óta nem láttam volna. A könnycseppek újra gyülemleni kezdtek a szememben.
A busz a lehető leglassabban haladt és az idő Zayn nélkül kétszer olyan gyorsabban telik, tehát eltartott egy darabig, de végül megérkeztem Londonba. Elráncigáltam magam után a bőröndöt a repülőtérre. A szakadó esőtől a hangulatom még melankolikusabbá vált. A könnyeim egybemosódtak az arcomon végig folyó esőcseppekkel. Egy határozott mozdulattal végig húztam csuklómat a szememen, kitörölve belőle az egyre csak gyűlő folyékony érzelmet.
A repülőtérre érve beálltam a sorba a jegyárushoz. Hosszú volt a sor, de nem aggódtam, hisz még bőven időben voltam. Tudtam, hogy nem fogom lekésni a repülőt.
-Jó napot!- a kasszánál ülő férfinek köszöntem rekedtes hangon. Reggel óta nem szóltam egy árva kukkot sem. -Interneten rendeltem egy jegyet Párizsba. A nevem Vivienne Martin. -a bőröndöm fogantyújával babráltam és körmökkel a pulton kopogtam. A férfi kattintott párat az egerével és számítógépének monitorját szinte a fejébe húzva kiáltott fel: -Áháááá! Meg van! Kérem, láthatnám a személyigazolványát?-nézett rám barna szemeivel a fekete keretes szemüvege mögül. Tulajdonképpen úgy nézett ki mint egy professzor. Fehér blúzt viselt, ami kiemelte széles vállát és olyan hatást keltett, mintha fehér kórházi köpeny lenne rajta. Kecskeszakálla és hegyes álla volt, valamint szemüvege amit feljebb említettem.
-Hogyne persze!- hirtelen a fejemhez kaptam, hisz elkalandoztam. Magam elé rántottam a bőröndöm és egyik zsebében kutatni kezdtem az igazolványom után. Egyre csak kerestem, de nem találtam. Az orvosnak kinéző pasi türelmetlenül pislogott felém. Egyre mélyebbre túrtam a zsebben, de nem találtam, csak egy mp4 lejátszót fülhallgatóval, zsebkendőt, telefont és a hozzá való töltőt. Mosolyogva felmutattam az ujjamat, jelezve, hogy egy perc és meglesz. Ahogy visszafordultam a bőrönd felé lehervadt az arcomról a mosoly és eszeveszetten felnyitottam annak tetejét és feltúrtam az összes ruhát, hátha megtalálom azt a nyomorult személyigazolványt. De semmi.
-Sajnálom, de nem találom. Nincs nálam. -feltápászkodtam a térdemről majd a nadrágomról a koszt leporolva talpra álltam és idegesen tördelni kezdtem az ujjaimat.
-Én is sajnálom, de így nem adhatom oda a jegyet!- csóválta a fejét Nate -a kis kártyáról olvastam le a nevét ami a szíve főlé volt tűzve-.
-Esküszöm, én vagyok Vivienne Maya Martin! Miért mondtam volna pont ezt a nevet, ha nem én lennék? -széttártam a karjaimat és vártam, hogy enyhüljenek meg Nade arcvonásai és adjon egy rohadt jegyet. De nem ez történt.
-Azt én nem tudhatom hölgyem, de így tényleg nem adhatok ki jegyet. Most pedig álljon odébb, mert áll a sor! -mutogatott a jobb irányba. Nem mozdultam. -Kénytelen leszek idehívni a biztonságiakat, ha...
-Mondja!-másztam bele a képébe. -Mikor megy a következő repülő Párizsba?
Kattintgatott párat, majd feljebb tolta az orrán a szemüvegét.
-Három nap múlva.
Ennyi kellett. Azt hittem, hogy már minden veszve. Feladtam, végleg. Tényleg. Már nem volt semmi amitől újabb löketet kaphattam volna. Belefáradtam, kimerültem, feladtam. Mondhattam volna, hogy már nem érdekelt ez az egész dolog, de akkor hazudtam volna. Igen is érdekelt, de már nem volt több tippem, hogy mit tehetnék, ha egyszer még az élet is szembe fordult velem. Komolyan egy igazolványon múlott, hogy eljussak oda, én is kiöntsem a lelkem Zayn-nek és tovább éljük az életünket? Egy rohadt igazolványon? Ez már több mint véletlen.
Kirángattam magam mögött a kerekeken guruló táskámat és leültem a reptér parkolójának a szélén a bőröndöm tetejére.
Egyetlen egy lehetőségem volt már csak. Úgy voltam vele, ha az nem jön be, akkor tényleg semmi. Felhívni Zayn-t és elmondani neki telefonon azt, amit személyesen mondtam volna. Két lehetőség volt. Vagy felveszi, végig hallgat és visszajön értem, vagy egyáltalán fel sem veszi.
Előkaptam tehát a telefont és tárcsázni kezdtem. Kicsöngött vagy ötször, de nem vette fel. Még egyszer benyomtam a hívás gombot, de másodszorra sem vette fel. Harmadszorra pedig legnagyobb meglepetésemre  már a második csörgésre felkapta a telefont.
-Zayn!- kiabáltam bele a készülékembe a boldogságtól elvakulva, hogy felvette a telefont.
-Idefigyelj Vivienne!-istenemre mondom szívinfarktust kaptam a hangnemét hallva.-Miért futsz olyan szekér után, ami már nem vesz fel? Próbállak elfelejteni, próbálok túllépni rajtad, de így nem tudok! Nem minden dal lesz sláger, ezt el kell fogadnod!-mondta továbbra is nagyon komolyan.
-De Zayn...-kezdtem, de nem hagyta, hogy befejezzem.
-Minden kezdetben ott van a vég. -mondja még utoljára és kinyomja a telefont, ezzel megszakítja köztünk a kapcsolatot. Felvette, de nem hallgatott meg. Ez a harmadik variáció volt, de arra nem gondoltam, hogy ez előfordul és megtörténhet, erre egyáltalán nem számítottam. Alig pár perccel Zayn monológja után -mivel ezt nem nevezném beszélgetésnek- a fejem fölött húzott el a Párizsba tartó repülő, rajta minden reményemmel. 

40 megjegyzés:

  1. ez olyan szomorú..:(( <3 de nem baj kellenek ilyenek is :)) boldog karácsonyt neked is és boldog újévet!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen szomorú, de remélhetőleg lesznek benne még boldog részek. :DD és köszönöm szépen! :)

      Törlés
  2. úúúúúú nemár :'( Viv drágám, ilyenkor jön az a rész, hogy fellöksz minden köcsögöt, aki az utadba áll, vagy jobb esetben kitéped a jegyedet a pasi kezéből, és futás!!! Zayn, te meg ne legyél köcsög, hanem most azonnal tessék visszahívni Vivienne-t, és elmondani neki hogy sajnálod aztán meg happy end :3 na, most hogy ezt így elrendeztem, volnál olyan kedves továbbítani a szereplőidnek az üzenetemet? :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szakadok XDDD ha ezt így oldottam volna meg, talán unalmasabb lett volna, mint így. xd néha kell bele valami, ami nem kiszámítható... :3 átadom az üzeneted, de szerintem csak pár rész múlva fog Zayn a te elképzelésed szerint cselekedni. vagy is valami effélét fog csinálni.:D (kivévehanem :P)

      Törlés
  3. úúúúúú nagyon izgii*-* Tetszik hogy nem olyan a blog, hogy egy kicsit szenved benne a főszereplő, de 2 rész után már megint boldog, a-a. Itt húzod a szomorúságot, miközben nem jön össze Viviennek, biztos vagyok benne hogy az emberek egy nagyot sóhajtanak a gépük előtt. Végre valami érdekesség, ami kitűnik a többi blog közül, végre valami igazán jó*-* Megérdemled a sok követőt, és kommentet. Az egészben az a rossz, hogy ilyenkor rájövök az én blogjaimban milyen átlagos dolgokat írok, mennyire személytelenek. De ez nem ide tartozik, térjünk vissza rád. Eszméletlenül jól fogalmazol. Érezteted a szomorúságot de mégsem megy át az egész úgy, hogy az olvasó 3 hónapig depressziós legyen. Hihetetlen... És az is hihetetlen, hogy te kihozol belőlem egy ilyen hosszú kommentet:D Szóval köszönöm szépen hogy megírtad ezt a részt is<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúúúúú úúú úúú *-* egy jó hosszú komment. :) próbálok mindent úgy alakítani, hogy ti pont ne számítsatok erre, ezért izgalmas. :) a fogalmazási módom szerintem barom egyszerű, de ti tudjátok. :D minden esetre nagyon örülök, hogy még mindig vannak olvasóm, hogy ennyi ideig nem hozok új részt. És inkább én köszönöm meg, hogy vannak nekem az én olvasóim! <3 hisz addig írok, amíg van aki olvassa! <3

      Törlés
  4. Szia! :) Meg kell hogy mondjam imádtam az egészet. Nagyon jól megírtad ezt a fejezetet is. Tetszett. Viszont sajnálom szegény Viviennet nem lehet neki könnyű azok után, hogy Zayn így elhagyta ráadásul a telefonban sem volt épp kedves vele.:( Azért remélem majd még sikerül tisztázniuk a helyzetet és kiderül hogy Zayn mért volt ilyen bunkó. Siess kérlek a következővel már nagyon várom. Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) nem árulok el semmit! :D sietek a következővel, csak néha döcögős az út a "sikerig" :)

      Törlés
  5. Alig vároom a következőőt!!:)):$$ <3 <3 <3 nagyonn jóó kicsit szomorúú volt de nembaj!!:) Siess a következővel kérlek!!:)) Nemfogom kbírni!!:33*-* Annyira imádom ezt a blogot.:DD*-* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. múltkor volt nyálas rész, most kell szomorú is. :) sietek vele! :) ki fogod bírni:DD<3

      Törlés
  6. Ez a blog megöl engem!:P
    Tegnap este kezdtem el 11 körül..olvastam éjfélig aztán kénytelen voltam lefeküdni..
    Ma 10 kor jöttem fel,és már elolvastam.Olyan szomorú vagyok/voltam mikor elkezdtem olvasni az utolsó részt:O És aztán legnagyobb meglepetésemre megláttam hogy közbe új részt hoztál:D
    De aztán megint elkenődtem ettől a résztől.. De ettől eltekintve imádom*-*Kövit:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, hát akkor gyorsan haladsz. :D ne kenődj el, tartogatok még meglepetéseket! :P igyekszem a következővel! :)

      Törlés
  7. Nagyon jó lett..:D nagyon jól írsz és már régóta ez a kedvenc blogom..:D tökjó rész lett de azért remélem hogy majd újra találkoznak és kibékülnek..:D
    még a 3. résznél tartottál mikor elkezdtem olvasni és azóta folyamatosan olvasom..:D nagyon jól írsz csak így tovább és hozd hamar a kövit mert már nagyon várom ! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik! :) majd minden ki fog derülni. :D miért mindenki azt várja, hogy happy end legyen? xd és ha nem az lesz akkor majd mindenki csalódni fog. :ooo és köszönöm köszönöm köszönöm :) igyekszem! :D

      Törlés
  8. Ne ne ne ne ne máááááááááááááááár ...:( Köcsög Zayn..XDDD Ne próbálja már elfelejteni, hanem tessék visszamenni, és megbeszélni a dolgokat mindenkivel! (Jó tudom, hogy így uncsi lenne, de olyan szomorúú:() Basszus nehogy már ne happy end legyen a vége :P Nagyon szeretem a blogot! És a fogalmazásod is kitűnő! Hamar kövit..<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!:D még én magam sem döntöttem el, hogy happy end lesz-e, szóval mindenképpen meglepetés lesz még nekem is. :) xd

      Törlés
  9. BAZDMEG ZAYN!!!! Erre mást nem is tudok mondani.. xddd
    Wáááá most tényleg siess a résszel:33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. xddddd kitűnően kifejezed magad. xd sietek, nyugi. :)

      Törlés
  10. Talán hogy 2 napba telt hogy elolvassam az első részétől a 39-ig részégi, nem hittem volna hogy ilyen jó lesz és ennyire szomorú. És nem hiszem el hogy Zayn ilyen.:(

    Annyira tetszik a blog. Szinte ez a MÁSODIK BLOG AMI A SZÍVEMHEZ NŐTT.*-* És legalább van miért olvassam, mert értelmes, és nem olyan unalmas mint más milyen 1D-ről szóló történet . Ez valamiért más. És százszor sajnáltatom Vivienne-t.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, szóval te is új olvasó lehetsz. :) örülök, hogy te is a blogra találtál, és örülök hogy tetszik a történet. :) minden tőlem telhetőt megteszek az ügy érdekében, hogy izgalmas, kiszámíthatatlan és romantikus(???) legyen. :)

      Törlés
  11. hát én kajak kinyírlak .. mért csinálod ezt ez így nem pálya imádom a írásod élen blogjaiddal csak ajjj muszáj nekik újra összejönni ne roncsold a lelki világom :D a rész meg egyszerűen szuper lett :) ez neked hol unalmas?????? vedd úgy hogy ezért virtuálisan fejbe vágtalak :) :D <3 és neked is (utólag) boldog karácsonyt és majd új évet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fejbevágsz, én meg felkiáltok, hogy ÁÚÚÚÚÚ! Igen is értettem főnök! ( most vedd úgy hogy haptákba álltam xd)

      Törlés
  12. Azta , ez nagyon jó lett de nem értem Zayn-t !? Na mindegy nagyon jó lett és várom a kövit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mit nem értesz Zayn-en?:) köszi, igyekszem vele. :D remélhetőleg most hamarabb megírom mint ezt. :P

      Törlés
  13. Áá valami eszméletlenül írsz!! én csak most találtam rá erre a blogra, rengeteg fanfic-et olvastam már (főleg 1D-s), de egyik se volt ennyire jó mint ez!! mikor elkeztem, szinte faltam a betűket, annyira jól fogalmazol, remekül átadja, érezteti velem az érzéseket, amit Vivienne átérez!! csak így tovább, ne hagyd abba az írást ha lehet, mert akkot én (sőt lehet hogy megkockáztatom hogy mások is) nagyon szomorúak lesznek! csak így tovább sok sikert!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahhh istenem! köszönöm szépen! :') minden tőlem telhetőt megteszek, örülök, hogy megint egy újabb olvasóval gazdagodtam meg! <3

      Törlés
  14. Zayn baby, tudod, hogy imádlak,DE KI FOGLAK NYÍRNI, HA NEM JÖSSZ ÚJRA ÖSSZE VIVIENNE-EL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  15. Ahj már :( ez olyan szomorú :( amúgy van benne egy kis hiba ha nem bánod, elmondanám: ha jól tudom az előző részbe az volt, hogy Doniya vesz egy rep.jegyet Vivienne-nek és Zayn Olaszországba ment, nem Franciaországba! :) Csak felkaptam a fejem, mert tudtommal az előző részbe másképp volt. :D ne vedd sértésnek, csak észrevétel! Amúgy még mindig fenomenálisan írsz! Tényleg! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mert vétettem egy kis hibát. :) Úgy tudtam valamiért, hogy a szerelem városa Velence. Csak nem tudom miért... és így, hogy visszaolvastam az előző részek utolsó pár sorát, így olyan furcsa volt az egész, úgyhogy utánanéztem, hogy mi is a szerelem városa és hát Párizs az. Így egy picit módosítottam. :) És nagyon nagyon örülök, hogy ez feltűnt egy olvasómnak! :)<3 és köszönöm szépen<3

      Törlés
  16. Szia!

    Szuper lett mint mindig....de csalódott vagyok, hogy nem sikerült Viv terve :( És Zayn milyen szemét volt, vagyis tudom, hogy ez neki se lehetett könnyű, de bakker. Minden olyan szomorú ezért kérlek, a következő rész legyen HAPPY! :D

    Pusz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) miért nem tetszik senkinek sem hogy külön vannak? :cc egy kapcsolatba kellenek nehézségek is. :3 majd meglátod, mi fog történni! :)

      Törlés
  17. Szia :D
    Hajnalba elkezdtem és most itt vagyok. Lehet hülyén hangzik, de itt ettem, ittam, kávét ittam XD EZ .. atya ég, nagyon nagyon tetszik :)
    Sajnálom Vivet, és haragszom Zayn-re.. de én reménykedem, hogy előbb vagy utóbb megjön az esze.
    Tudod szeretem a boldogságot, reménykedem benne, hogy te is :D És ez csak kis célzás volt ;)

    Várom a kövit!
    Boldog új évet!
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, enyhe célzás. :'DD persze szeretem a boldogságot de az izgalmat még jobban. :D köszönöm, neked is sikerekben gazdag boldog újévet. :)<3

      Törlés
  18. Szia.:) Először is: új olvasód vagyok, és fel is szerettem volna iratkozni, de azt írja ki, h " 404 not found" O.o Másodszor: de bunkó paraszt már ez a Zayn.:oo szegény lány kisírja a lelkét miatta, ez meg ilyen mocsok vele... hát szép.xd Harmadik pedig, hogy imádom ahogy írsz, és ez a kedvenc blogom.:)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) Örülök, hogy megint egy olvasóval gazdagodtam. :) mostanában szar a blogspot, esetleg később próbáld meg, ha gondolod. Szegény Zayn. :'D ha szavakkal ölni lehetne, már halott lenne. :'D és még nem is tudjátok miket tervezek a folytatásba. oO

      Törlés
  19. szia! ma volt időm és neki láttam a blogodnak..:) IMÁDOM♥♥
    nagyon jól írsz,nagyon tetszik..:) Vivienne karaktere nagyon tetszett az elején,hogy nem adta meg magát olyan könnyen és mikor már majdnem elvesztette,akkor végre megcsókolta Zayn és igaz egy napig jártak,de Vivienne ,akkor volt a legboldogabb..:) Zayn karakterét nagyon jól megformáltad,a kis Badford-i rossz fiú..:D nagyon tetszett,hogy lopott csókokat kért Vivienne-től..:) és végre össze jönnek,igaz egy napra,de akkor meg jelenik Mag-i akit nem értem,milyen múltjuk lehet nekik.(de nagyon kíváncsi vagyok rá :D)és utána fenekestül fel fordul az élete Vivienne-nek,Zayn elhagyja utána akar menni erre nem engedik fel a gépre..:/^^és utána meg Zayn,hirtelen milyen bunkó lett vele a telefonban..:/,nagyon csalódtam most Zayn-ben,ennyit ért neki a szerelme? jó megértem,hogy el kellett menni a múltja miatt,de biztos nem olyan vészes dolog lehet,hogy ez miatt elhagyja a barátnőjét!:( most úgy mint Vivienne én is nagyon szomorú vagyok,remélem valahogy utána megy vagy lesz valami mert szeretnék már boldog részeket!^^ ahogy olvastam mindig a fejezeteket,mindig megleptél valami új dologgal:)) és szerintem még fogok és nagyokat nézni a meglepetéstől!:D^^bocsi,hogy regényt írtam,de kikívánkozott belőlem..:) remélem nem gond..:)
    beléptem a facebook csoportodba és feliratkoztam az olvasóid közé!:) xoxo (:

    ui: utólag is BOLDOG ÚJÉVET!♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:D Szóval akkor új olvasó, again. :D mostanában egyre sűrűbben jönnek az emberkék oO aminek persze nagyon örülök. :D örülök, hogy úgy gondolod, hogy ki vannak dolgozva a karaktereim, mert kaptam pár kritikát-amin amúgy nem sértődtem meg!- amiben azt írták hogy nincsenek kidolgozva a szereplőim. És ahogy visszagondolok a cselekedetekre, tényleg rá kell hogy döbbenjek, igaz amit írtak. :\ Mindenki a boldog részeket várja, próbálok majd eleget tenni a kívánságaitoknak. :D Soha sem harapok a hosszú kommentekért, úgyhogy csak nyugodtan. :P <3333

      Törlés
  20. boldog új évet..........amúgy de bunkó zaynnnnnn .....siess <3

    VálaszTörlés