36. fejezet

Kész az új rész! :) Remélem tetszik, ez ismét Viv szemszögéből van írva. :) Ha valami nem világos kérdezzetek és válaszolok, persze csak ha azzal nem árulok el sok mindent a továbbiakból! :)<3 (mellesleg hamarosan meg lesz az 50.000 látogató és a 80 feliratkozó :') imádlak titeket! és ma eddig 1100 oldalmegjelenítésem volt és az új részt csak most teszem közzé!)
Valamint! Csatlakozzatok a facebook csoporthoz!
https://www.facebook.com/groups/252045861587828/
Amint láthattátok a blog címe is megváltozott. (aki nem beszél angolul: a blog címe magyarul: Se veled, se nélküled. :) )
Bocsi, hogy össze vissza írkálok, de nem vagyok ma formában. :'D
Jó olvasást<3





Nagyon örültem a nővérem érkezésének. Nem is tudom megmondani, hogy mikor láttam utoljára. Újságíró egy nagymenő las vegas-i cégnél. Jól fizetnek neki, így el tudja tartani a közel egy éves kislányát és magát. Maggie nem rég múlt huszonhárom éves. A férje, akitől a gyerek született, pár hónapja meghalt, amikor egy építkezésen agyonnyomta jó pár tonnányi betontörmelék. Soha nem gondolkodtam azon, hogy hogyan fogok meghalni, de ha meg kell halljak akkor az egy kandalló előtt történjen, miközben egy macskát simogatok Zayn-nel az oldalamon. Szemmel láthatóan Loreen-t is annyira feldobta az, hogy újra találkozhat a lányával, hogy meginvitálta Zayn-t vacsorára, aminek persze nagyon örültem csak furcsa volt számomra, hisz legjobb értesülésem szerint, utálja Zayn-t. És úgy hiszem, hogy ez az érzés kölcsönös. Zayn elfogadta a meghívást, bár szerintem szívesebben töltené az estét máshol és nem Maggie-vel, Loreen-nel és velem. Zayn arcának a színe elütött a megszokottól amikor Mag belépett az ajtón. Fogalmam se volt, hogy miért ilyen az arckifejezése. Mikor Maggie meglátta Zayn-t, a kezéből kezdett kicsúszni a gyerek, ezért gyorsan kikaptam a karjából.

-TE???-üvöltötte torka szakadtából, én pedig úgy éreztem, hogy ekkor megremegnek a ház falai és visszhangzik az egész föld ettől az egy szótól. Láttam Mag homlokán kidagadó ereket és az ökölbe szorult kezét. Ekkor esett csak le, hogy ők valahonnan ismerik egymást.
-Ó Mag! Ő a barátom, Zayn. Biztosan hallottál már róla!-mosolyogtam rá kedvesen, majd visszasétálva Zayn-hez, nyomtam ajkaira egy csókot. Egyikőjük sem figyelt igazán rám, inkább egymást pásztázták. Loreen a konyha pultnak dőlve, kezét maga előtt összefonva egy elégedett mosolyt az arcára festve nézte az eseményeket. Még mindig nem értettem mi ez az egész, de szerettem volna minél hamarabb választ kapni. Izzott a levegő a helyiségben. Szerintem én voltam az egyedüli, aki az egészből az égegyadta világon semmit sem értett. Lehet, hogy ismerik egymást? Zayn biztosan járt már Las Vegas-ban. De mi történt? Miért néznek így egymásra? Millió kérdésem lett volna a számukra.
-Mi az Zayn? Elvitte a cica a nyelvedet?-vonta fel a szemöldökét Loreen.
-Anya! -üvöltötte Mag. Hirtelen mindkettejüknek lett mondanivalójuk.-Mit keres ez itt? Miért van itt? Tüntesd el!-láttam, hogy a könnyeivel küszködik.-A lányom közelébe ne merj menni!- a szemeit le sem vette Zaynről. Minden mozdulatsorát követte, ami annyiból állt, hogy egyet hátralépett. Maggie kikapta a kezemből a kislányát.
-Mi ez az egész? Mi folyik itt?-tártam szét az immár üres karom. Fejem ide oda kapkodtam köztük. Zayn, mintha karót nyelt volna. Arca sápadt volt, verte a víz és nagyokat nyelt.
Maggie felnevetett.
-Ó értem! Hát a hősszerelmes nem avatott be az életébe? Vivienne, ne hogy azt mondd, hogy azért álltál össze ezzel a senkiházival, mert híres! Nem szerethetsz egy effélét! Nem érdemel meg téged egy ilyen ember, te pedig valaki sokkal jobbat érdemelsz! Nem teheted meg, hogy...-lélegzet visszafojtva hallgattam ahogy a nővérem Zayn ócsárolásába kezd bele, hol ott szerintem nincs indítéka rá. Még csak az első pár mondatnál tartott, de olyan szinten megviselt, hogy bántja a fiút, akit szeretek, hogy azt hittem fejjel neki megyek és megráncigálom a hajánál fogva. Nem olyan testvérek voltunk mi, akik verekedtek és minden apróságon összevesztek. Mindig meg tudtuk egyezni, mindig engedett valamelyikünk. És komolyan mondom, egyszer sem szóltuk le egymást, nem használtunk egymásra csúnya szavakat. Még a suliban is megvédtük egymást.
Ez a gondolat, hogy képes lennék megütni, letaglózott. Mostanában elég agresszív vagyok, nemdebár?
-Na álljon meg a menet! Mit akarsz most ezzel? Alig lépsz be a házba és már is leteremted két szóval. Miért? Ártott ő neked? Egyáltalán nem azért vagyok vele, mert híres! Nem is érdekel, hogy híres! Leszarom. És mi az, hogy hogy szerethetek egy ilyen embert? Arra gondoltál, hogy egy ilyen nagyszerű embert, aki elérte azt a célt, amit kitűzött magának? Egy olyan embert aki még a légynek sem ártana? Akinek fergeteg a humora, nagy szíve van, rengetek igaz barátja, eszméletlen hangja, rohadt jól áll neki a borosta és valami fenomenális élményt nyúlt az ágyban? -a mondatom utolsó felénél mindenki szeme kikerekedett. Loreen majdnem feldobta a talpát. Bár nem tudtam, hogy ez így van-e, mert nem emlékeztem az éjszakából semmire, váltig merem állítani, hogy igaz amit mondtam.- Aki így képes szeretni engem? Nem tudom miről beszélsz. Hogy nem lehet őt szeretni? Egyszerűen nem tudom szavakba önteni, hogy mit érzek iránta! Már nem tudom mióta várok egy ilyen emberre. Rá! Ő tökéletes számomra és egyáltalán nem érdekel, hogy mi a véleményed róla és a kapcsolatunkról.- pár lépéssel Zayn mellé sétáltam és ujjaimat a kézfejére kulcsoltam. Most minden szempár rám szegeződött. Sajnáltam Blair-t, a Maggie kezében lévő alig egy éves kislányt. Igaz, hogy valószínűleg az egészből semmit sem értett, csúnya szavak sem hangzottak el, még csak verekedés sem történt, de ez a feszültség ami immár mind a négyünk közé letelepedett, kétségbeejtő volt.
-Nem fogok ezzel a személlyel egy levegőt szívni.-szemét lesütve jelentette ki az előbb említett mondatot.
-Rendben, akkor velem sem kell egy légtérben lenned.-megragadtam Zayn-t a csuklójánál fogva, és Mag mellett elhaladva- vállammal alig érezhetően meglöktem a vállát- kiviharoztunk az ajtón.
Ha azt hiszitek, hogy Zayn-t nem vontam kérdőre, akkor tévedtek. Most következett még csak a hab a tortán.
-Elárulnád, hogy mi folyik itt? Miért utál? Ismeritek egyáltalán egymást?-egyik kezemet csípőre tettem, a másikkal pedig vadul mutogattam. Ha Zayn a kezem mozdulatait követte volna, biztosan elszédült volna, elvesztette volna az egyensúlyát, és dobott volna egy hátast az ajtó melletti virágágyásba. Csak maga elé bámult, mintha szellemet látott volna. Semmi, nem tudtam leolvasni az arcáról. Néha-néha a szemembe nézett, majd elkapta a tekintetét és tovább bámult.
-Szólalj már meg az istenit!-emeltem unottan égnek a tekintetem, de kicsit sem voltam nyugodt hangulatomban. Igazából, mintha szerepet cseréltünk volna Zayn-nel. Nem sokkal azelőtt a szobában, én álltam mozdulatlanul mint a cövek, én bámultam magam elé mint valami halláskárosult elmebajos, és én engedtem el a fülem mellett mindent amit Zayn mondott. Most pedig Zayn teszi ugyan ezeket.
-Nem tehetem, sajnálom.-rázta a fejét, majd előrántott a farmere zsebéből a kezét és az arcom után nyúlt.
-Nem teheted? Nem akarod vagy nem szabad? Magyarázd már el kérlek! Az egy dolog, hogy Loreen utál, mert ez a dolguk a szülőknek, hogy utálják a lányuk barátját. De hogy a nővérem, akivel egy hullámhosszon voltam teljesen idáig?! Ez már több mint lehetetlen!
-Nem tudom megtenni. Képtelen vagyok elmondani. Félek.- soha nem hittem volna, hogy ezt a szót fogom valaha is hallani egy fiú szájából, főleg nem a barátom szájából. És lám! Még is.
Meglepődöttség tükröződhetett az arcomon és nem állítom, hogy értelmes fejet vágtam, mert nem értettem mire gondol. Nyilván ezt észre is vette, így kiegészítette előző mondatát.
-Félek, hogy elveszítelek. Ha elveszítelek, nem találok még egy olyan lányt mint te, és nem is garantálom, hogy azt túlélném. Nem szeretnék kockáztatni.-már értettem mire gondol, hisz ha nekem volna egy olyan "titkom", ami ha kitudódna akkor elveszteném életem szerelmét, valószínűleg én sem mondanám el.
-Soha nem fogsz elveszíteni!-nem akartam könnyen engedni a helyzetnek, de ez tényleg megható volt. Átöleltem Zayn-t, abban reménykedve, hogy ezzel még jobban megerősítem amit ígértem. -De Zayn! Ígérd meg, hogy el fogjátok intézni ezt a dolgot! Nem szeretnék közted, és a családom között ide-oda ingázni. És választani köztetek semmi képen sem fogok!
-Megígérem.-sóhajtott, majd átkarolta a derekamat és hosszasan megcsókolt. 

40 megjegyzés:

  1. Hát ez kurvajó :D hamar a kövit ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm*-*<3 egy héten csak egy rész! :3 amúgy most be vagyok sózva, úgyhogy talán szerda felé lesz rész, de nem ígérek semmit! :)

      Törlés
  2. ez nagyon izgalmas!!:)ajj..mi az a dolog amit Zayn nem akar elmondani?..annyira uzgulok hogy mi lesz,és tök jó volt tegnap olvastam az előző részt és ma is egy újat olvasok úgyhogy így nagyon jó volt!már nem tudok mit mondani..nagyon jó még mindig ahogy írsz..istenem de izgulok*.*:')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem a többit is ennyire izgalmasnak találjátok majd:D *-* ezt nem mondhatom el, mert akkor nem lesz majd izgalmas, amikor kiderül. már ha kiderül. :3 köszönöm köszönöm köszönöm*-*<33333 nem sokára mindent megtudtok!:P

      Törlés
  3. Ez is írtózatooosaan tetszett ♥ köviiit hamar puszi♥ xx

    VálaszTörlés
  4. Tejóég. Azonnal kövit!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hol lesz még az az azonnal... attól tartok még várnotok kell!:)

      Törlés
  5. atyaég...ez a rész nagyon kész voltam! Viv iszonyat aranyos volt,ahogy megvédte Zaynt és amit róla mondott,látszik hogy nagyon szereti Zaynt és Zayn a végén amit mondott fú kész vagyok,olyan édes! Bár ki ne olvadna el tőle?! :P Szerintem minden lány!!! Na de légyszi gyorsan hozd, mert itt abba hagyni és hagyod hogy az olvasóid kétségek között hánykódjanak az valami kegyetlen ->komolyan!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :'DDDD ki fogjátok bírni ezt a pár napot. :P amúgy mindig is ilyen románcra vágytam. :')) ahol a fiú annyira de annyira szereti a lányt, hogy csak na. xd ezt jól megmondtam. :'D szóval a történetben azért én is benne vagyok egy kicsit. :P

      Törlés
  6. HÁT <3 EZ <3 NAGYON <3 JÓ<3 VOLT<3 !
    KÖVIT <3 ! :)
    KITTI <3 VOLTAM <3

    VálaszTörlés
  7. okéé... a rekacióimat több pontba fogom foglalni. 1: KELL NEKEM EGY ZAYN *-* 2: Viv igazán könnyedén elintézi a dolgokat xd irányító típus, ez tetszik :P 3: KELL NEKEM EGY ZAYN *-* 4: hú... Mag nem kispályás, az tuti 5: KELL NEKEM EGY ZAYN *-* 6: imádom a blogodat *-* Viv tényleg kezd agresszív lenni, de én egyáltalán nem bánod xdxd :DDDDD <3 <3 <3 *-*
    Utóirat: KELL NEKEM EGY ZAYN *q* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XDDDDD Rendben, szerzek neked egy Zayn-t :'33 és köszönöm*------* bírom ezeket a hozzászólásaidat. xd

      Törlés
  8. Fuu ez kikészíít még mindig nem tudtam meg hogy MI A FASZOM VAN MAG ÉS ZAYN KÖZT?!?!?!?!?!?! Ez bosszantó xdxd
    Amúgy egyet értek az előttem komizóval :33 "KELL NEKEM EGY ZAYN *-*"
    És tényleg kell *-*♥♥♥
    Siess kövivel!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :'DDD szerintem nem is mostanában fogjátok megtudni. :3 igyekszem. :)

      Törlés
  9. akkor most hideg-meleg zuhany.
    meleg zuhany: 1 nap alatt elolvastam mind a 36 fejezetet annyira tetszett, és ilyen nálam ritkán van, hogy találok egy jó blogot. Tetszik a sztori lényege meg úgy magában az egész, DE!
    Hideg zuhany: most hogy az elejétől kezdve egyszerre olvastam el, észrevettem hogy a karakterek kezdenek kicsit bunkó/flegma stílusba átmenni. Ez lehet azért van mert késel az új résszel és sietsz (én ezt nem tudhatom miért), összecsapod hogy minél hamarabb hozhasd az új részt, de szerintem inkább késsél vele többet és ha kell többször olvasd át, mint hogy romoljon a "színvonal". Azt még egy kicsit furcsállottam, hogy Zayn nem lépett közbe a verekedésnek. Nem tudom, ha nekem tetszene valaki, nem hagynám, hogy megverjék, pláne nem egy pohárral. Ez se volt olyan nagy dolog..de na remélem érted :D
    Egyáltalán nem akartam bunkó lenni csak végre találtam egy jó blogot és nem szeretném, ha ez is elhajlana a "lesz@rom/flegma/mai szleng" stílusba.
    És még egyszer bocsánat hogyha bunkónak hangzottam de muszáj volt ezt leírnom. :) Tényleg nem úgy gondoltam . :) <3 #kisregény

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó! Régen olvastam már ilyen kommentet, köszönöm. :D Végre valaki, aki nem csak azt írja, hogy "dejó, kövit". Én is észrevettem sajnos, hogy kezdenek megváltozni a karakterek. Ez azért van (nyilván nem tudod mert csak most kezdted el olvasni a blogot) mert a prológusban először az szerepelt, hogy Zayn alakítja a bunkóbb emberke szerepét, Viv pedig a szelíd kislányét. És ez megcserélődött volna, ha nem változtatom meg. Ahhoz a témához nem volt már ötletem, ezért kénytelen voltam kezdeni valamit a történettel. A sztori lényegét pedig nem akartam megváltoztatni de még is meglett változtatva. a karaktereket viszont már nem formáltam át. (oké ezt elég furán fogalmaztam, nem vagyok formában, bocsi xd) nem akarom a szereplőket átvinni abba a modern bunkó stílusba amit te is említettél. :) de ha ez így jött le, akkor változtatnom kell! :oo köszönöm a hosszú kommentet, és próbálok figyelni ezekre. :)

      Törlés
  10. Nagyon tetszik, egyedi a történet, és sosem sablonos. Jól ráérzel arra, hogy hogy húzd az ember agyát, hogy tuti, hogy a következő részt is elolvassa. Nem a kedvencem az 1D (és még szépen fogalmaztam) de a sztori miatt még őket is bevállalom. ;) a végére pedig: hozd a következő részt amint csak tudod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó. Hát erről nem is tudtam. Már mint hogy van egy olyan olvasóm, aki nem is szereti őket, még is olvassa. *-* ennek most nagyon örülök!:D igyekszem, írok gőzerővel, de még így is lassacskán készül el. :)

      Törlés
  11. Szia!:)
    Nem rég találtam rá a blogodra és csak most volt alkalmam írni.
    Elárulom, hogy már az első fejezettel levettél a lábamról; a kedvenc blogommá vállt ez!:)
    Fúrja az oldalam a kíváncsiság, hogy vajon Mag és Zayn honnnan ismerik egymást, bár van az a gyanúm, hogy volt közük egymáshoz... aztán lehet, hogy hülyeséget mondtam. xdd Mindenesetre nagyon várom már a következő részt! (FANTASZTIKUSAN ÍRSZ):D
    xoxo*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:) dejó! Még egy rendszeres olvasó!:) Örülök, hogy tetszik. :) nem sokára fel fog kerülni a következő rész, oda is várom a véleményedet. :) azt hiszem még húzom egy kicsit az olvasóim agyát. :D és köszönöm*-*<333

      Törlés
  12. Szia!nemtudok rosszat mondani..nagyon izgalmas:DDD és nekem iss ezrezz 1 Zaynt..najó, kettőt:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:DDD persze, szerzek mindenkinek egy Zayn-t. :3 De enyém az igazi!:DDD köszönöm*-*<3

      Törlés
  13. amúgy..ki aza csak aki benne van a fejlécben is?megtudod mondani a nevét? am tiszta hófehérke :DD

    VálaszTörlés
  14. ne már hogy nem irtam még.:/ bocsii.!:) na most akkor irok..irtó jó,szuper,fantasztikus....stb.!!!:) a fejléc k*rva jó lett. bár kicsit én is észrevettem hogy kezd igy kicsit bunkós lenni avgyis tudod hogy értem.:'D de szerintem jó..:) imádlak...amint tudod hozd a kövit várom.;) *---*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hahahaa:D sosem késő kommentet írni. :P bunkók lettek a szereplőim. :cccc ne! sírni fogok. :'( de most komolyan. :cc valamit kezdenem kell akkor velük. :\\ <3

      Törlés
  15. asdasdasd.*.* ez baszott jó. gyorsan a köviit.! :D

    VálaszTörlés
  16. Komment, komment, koment, lehetek Dr. Bubó? KÉREM A KÖVETKEZŐŐŐT!!!!!! :D <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szakadok. :'DDD lehetsz doktor bubó. :3 nem sokára!:)

      Törlés
  17. imadom az egesz tortenetet. alig varom h kitedd a folytatást...:))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azonnal kiteszem, csak vártam a kommenteket, mert nem jöttek. :ccc

      Törlés
  18. imádoooooom :DD olyan jól írsz hogy az lenyűgöző,gyorsan rakd fel a kövit :) <3 xx

    VálaszTörlés
  19. fantasztikus vagy!!alig várom a kövi részeket. :)

    VálaszTörlés