37. fejezet

Eddig ez a leghosszabb rész amit írtam. :) Próbáltam nem összecsapni, többször átgondoltam a dolgokat, ellógtam egy rajzórát csak hogy megírhassam ezt. Szóval nagyon remélem, hogy tetszik. És egy apró megjegyzés még mielőtt belekezdetek. Ez valami iszonyat nyálas lett, remélem nem bánjátok. :D De többet nem szeretnék ilyet írni. xd Jó olvasást, és várom a kommenteket!






Eldöntöttem, hogy Zayn-nél alszom. Igazából meg sem kérdeztem se őt, se Loreen-t. Egyszerűen csak eldöntöttem. Zayn-nek mondjuk nem volt ellenére, Loreen pedig nem igazán érdekelt és Maggie-vel sem akartam találkozni. Tulajdon képen arra vártam, hogy ő kérjen bocsánatot. Persze ne tőlem, hanem Zayn-től. De ez nem történt meg. Vártam, hogy jöjjön, hogy kopogjon Zayn-ék ajtaján, de semmi. Lehet, hogy ő ugyan ezt várta, hogy majd én megyek és bocsánatot kérek tőle. Hát ilyen sem lesz, az egyszer biztos. Még mindig nem tudom, miért utálják egymást. Utálják? Enyhe kifejezés. Nem tudom, hogy Zayn hogy érez a nővérem iránt, de szerintem ő sem rajong érte, már csak abból kiindulva, hogy nem dobta fel az érkezése.

A Zayn-nel folytatott beszélgetésem után átmentünk hozzájuk, ahol a fiúk elég furán fogadtak.
-Viv ma itt alszik.-jelentette ki Zayn, majd ledobta magát a kanapéra és rágyújtott egy cigarettára. Azt hittem már leszokott, de ezek szerint nem. Engem nem zavar, hisz azt csinál amit akar és régen én is dohányoztam, tehát tudom, hogy milyen nehéz leszokni.
-Oda nézzenek! Egyik menet után, már a másik! Ti aztán bírjátok a tempót!-Harry sűrűn kacsingatott felénk. Szerintem ő a legperverzebb az egész bandából.
-Éljetek csak, amíg fiatalok vagytok!-az egyik daluk címével fejezte ki gondolatait Niall. Ezt úgy mondta, mintha már lenne hetven éves. Pedig nálam nem egészen két évvel idősebb.
-Mellesleg. -vonta fel a szemöldökét Louis.- Megírtátok már a leckét? Amíg nem vagytok kész, nincs vacsora! Mellesleg hétköznap itt alszik a barátnő? Hát hogy is van ez Zayn? Aztán engedélyt kértél-e apádtól?-tette csípőre tettetett komolysággal a kezét.
-Nem is voltak ma suliban.-szólt közbe Liam.
-ÉS MÉG LÓGTOK IS?-üvöltött Louis.
-Esküszöm, ti hülyék vagytok.-mosolyogva megrázta a fejét Zayn, majd kifújt egy adag füstöt. Tényleg nem tudom, hogy mikor láttam utoljára cigizni. Nagyon jól áll a szájában, de ha károsítja vele magát, akkor inkább ne akarjon jól kinézni vele. Anélkül is elég vonzó. Nyilván a stressz miatt gyújtott rá. Látszólag, már kicsit megenyhült a kinti beszélgetés óta, hisz délelőtt óta egyszer sem láttam mosolyogni.
-Mellesleg, honnan veszitek, hogy már megvolt az első alkalom?-kérdeztem miközben egy pohár innivalóval a kezemben odasétáltam Zayn-hez és az ölébe ültem.
-Ugyan már kérlek!-legyintett Harry. -Ha nem tegnap éjjel, akkor akkor amikor Zayn részeg volt és nálad aludt.
-Jogos.-bólintottam.- Éppenséggel elméletileg tegnap történt meg először, de egyikünk sem biztos benne. Nem emlékszünk. -ecseteltem a fiúknak a helyzetet. Igaz, hogy egyiküknek sincs köze a magánéletünkhöz, de elmondtam hátha valamelyikük tud valamit. Nem jártam szerencsével. Senki sem tudott semmit. Így utólag visszagondolva, elég furán viselkedtem. Túlságosan is túlreagáltam a dolgokat. Ha megtörtént, megtörtént, ha nem akkor nem. Előbb utóbb úgy is eljött volna az idő... Így kellett volna először is felfognom a dolgokat, akár csak Zayn. Túlreagáltam az egészet. Istenemre mondom, hogy hosszú idő óta először éreztem azt, hogy újra önmagam vagyok. És akkor rájöttem, hogy valószínűleg ha nem is nagyon, de megváltoztam. Újra elkezdtem aggódni, újra azon agyaltam, hogy vajon mit gondolhat most rólam Zayn. Őszintén megvallva, hiányzott is ez már egy kicsit.
A délután folyamán nem csináltunk semmit. Szó szerint, semmit. Csak ültünk egymással szemben és egymást néztünk. Zayn néha dúdolgatott, néha-néha kiszakadt belőle egy-egy hangosabb dalrészlet aminek hallatán azt hittem meghalok. Lett volna mit csinálnunk mind a kettőnknek, mert ugyebár mi játsszuk Rómeót és Júliát. Meg kellett volna tanulni a szövegünket, amit még meg sem kaptunk. Nyilván a tanárnő ma akarta a képünkbe nyomni azzal az utasítással, hogy ,,Legkésőbb jövőhét hétfőre és fejből!". Beszélnünk is kellett volna az igazgató úrral, hogy miért nem voltunk ma suliban, vagy minimum kellett volna szerezzünk egy orvosi igazolást. Ezek közül egyikkel sem rendelkezünk, tehát bukta. Majd lesz valami. Néha kell dolgokat a sorsra bízni.
Bevallom, estefelé vártam Loreen-t és Maggie-t. Arra számítottam, hogy jönnek és bocsánatot kérnek Zayn-től. Hogy szent lesz a béke és hazarángatnak, mivel még nem vagyok nagykorú így nem aludhatok szülői beleegyezés nélkül a barátomnál. Fura dolog, de a családom mindig is szigorúan betartotta a korhatárokról szóló "törvényeket".
Már elmúlt este tíz óra, de senki sem jött értem. Ekkor már tudtam, hogy nem ők lesznek azok akik engedni fognak. Úgy éreztem magam, mintha egy csapatban lennék. Abban a csapatban, aki Zayn-t támogatja, aki Zayn-nek drukkol, neki ad igazat. Tulajdon képen ez így is volt, csak nem versenyre ment az egész, mint egy focimeccsen.
Este iszonyatosan jó érzés volt úgy elaludni, hogy tudatomnál vagyok és úgy, hogy az mellett fekszek akit mindennél jobban szeretek. Bár már december volt, Zayn nem vett fel pólót, így csupasz mellkasára hajtottam a fejemet. Sokszor láttam már filmekben, hogy így alszanak a szerelmes párok, és végre én is kipróbálhattam. Semmi sem adja vissza az érzést, amit akkor éreztem.

***

 ,,Nincs annál szebb reggel mikor amellett ébredhetsz akit a világon mindennél jobban szeretsz." Bár elmondhattam volna ezt, mikor reggel kinyitottam a szemem, de sajnálatos módon, az ágyban csak én feküdtem. Benéztem a paplan alá is, hátha megpillantom ott Zayn-t, de meg kellett győződjek afelől, hogy tényleg nincs mellettem. Mivel az nap kénytelenek voltunk már suliba menni, időben keltünk, illetve keltem.
Felültem az ágyban és körülnéztem a szobában. Még így sem láttam sehol Zayn-t, így úgy döntöttem megkeresem. Amint kikeltem az ágyból, a felőlem lévő éjjeli szekrényen egy kézzel írott levelet pillantottam meg.
Semmit nem sejtve nyitottam ki a levelet, amiről azt hittem, talán egy kedves kis üzenet Zayn-től az anyukájának, csak még nem adta fel a postán. De amikor elkezdtem olvasni, rájöttem, hogy nekem van címezve, és miért küldene Zayn levelet az anyukájának, amikor bármikor meglátogathatja?


Jó reggelt Vivienne!


Bár nem tudom, hogy ez után a levél után mennyire lesz jó a reggeled, napod, további életed. Nagyon nehéz ezt most leírnom, de ezzel együtt élnem még inkább. Tudnod kell, hogy nekem ez legalább olyan nehéz lesz mint neked. Sok ember hiszi azt, hogy egy kapcsolatban a lány jobban szereti a fiút. Azt hiszem most pont fordítva van, bár nem tudom ezt mennyire éreztetem veled. Próbálok minden tőlem telhetőt megtenni.

Mióta híres lettem, teljesen megváltozott körülöttem minden és mindenki. Nem gondoltam volna, hogy valaha találok ezek után egy olyan lányt, aki azért szeret aki vagyok, és nem azért mert hírességnek számítok, nem azért ahogy kinézet és nem is azért mert meggazdagodtam. Nem gondoltam volna, hogy találkozok egy olyan lánnyal, aki nem ugrik a nyakamba -sőt talán mondhatom azt, hogy még le is koptat-, aki nem kér autogramot vagy nem akar velem képet csinálni. Amikor először megláttalak a suliban, tudtam, hogy te más vagy, illetve reménykedtem benne. Elegem volt már belőle, hogy úgy kezeltek mint egy istent. Szerettem volna visszakapni a normális életemet és te segítettél benne. Melletted úgy éreztem ugyan az vagyok aki voltam. Melletted eltörpülök, melletted úgy érzem, hogy nem vagyok biztos magamban. Tele vagyok kételyekkel. Fura ezt leírni és kimondva talán még hülyébben hangzik, de ráébresztettél arra, hogy mindenkinek lehetnek kételyei, még nekem is. Normál esetben a szerelemből az ember azt tanulja meg, hogy legyen biztos önmagában. Ebből is látszik, hogy a mi szerelmünk nem átlagos.
Még sohasem éreztem így és csak filmekben láttam ezt. Még csak el sem hittem, hogy megtörténhet. És most itt vagyok, saját magam vagyok rá az élő példa, a bizonyíték, hogy létezik. A szerelem első látásra elmélet.
Akartam egy átlagos kapcsolatot, egy átlagos lányt aki bármi történjék is, nem hagy el és mindig velem marad.
Mindenem meg volt a te személyesben amit akartam és most még is úgy hozta a sors, hogy nekem kell elhagyjalak téged. Tudom, hogy az első gondolat ami átfut az agyadon, hogy miattad, mert tettél valamit. AZ ÉV VILÁGON SEMMIT SEM TETTÉL, ÉRTSD MEG! Velem van a baj. Hülye vagyok és hülye voltam, nem fogok megjavulni. Elkövettem valamit, amit ha lehetne elfelejtenék vagy visszapörgetném az időt és nem csinálnám meg, de sajnos ezt nem tehetem meg. Előbb az eszemet kellett volna használnom és csak utána cselekednem. Nem tudok így sem Loreen szemébe nézni, sem Maggie-ébe. Most biztosan azt kérdezed, hogy mi történt köztünk, mit követtem el. Nem mondhatom el, nem tudom elmondani. Képtelen lennék látni azután az arcod, hogy felvilágosítottalak a történekről. Nem akarok és nem is tudnék a közelükben élni ezek után úgy, hogy szinte elkerülhetetlen a minden napos találkozás. Ezért is megyek el. Attól tartok ha maradnék, választani kényszerülnél és engem választanál, amit talán évekkel később megbánnál.
Csak még egyszer, hogy megértsd: Nem veled van a gond! Még mindig ugyan úgy szeretlek, ahogy eddig, ha nem jobban. Nagyon fura lesz nélküled, nem lesz mit várjak majd egy napon amikor felkelek, nem kapok több szívből jövő, boldogsággal eltöltő ölelést sem csókot.
Kiiratkoztam az iskolából és továbbra is az énekléssel fogok foglalkozni. Franciaországban lesz a legközelebbi koncertünk. A szerelem városában...még nehezebb lesz ezzel a tudattal elmenni, hogy pont Párizsba megyek és te nem leszel velem. Soha senkinek nem beszéltem az érzéseimről, de te még erre is rá tudtál venni. A legrosszabb ebben a dologban, hogy mind végig szerettük egymást, de három hónap kellett hozzá, hogy tudassuk egymással.
Szeretlek!
UI: Ebben az elcseszett világban te vagy az egyetlen jó dolog.


Már a második mondatnál éreztem. Éreztem, hogy ezzel a levéllel semmi sincs rendben. Görnyedt háttal magamba roskadva ültem az ágyon és újra és újra elolvastam a könnyeimtől elázott búcsú levelet. Még mindig patakokban folytak a könnyeim és áztatták arcomat. Soha nem olvastam még ilyen őszinte levelet, főleg nem olyat ami nekem volt címezve. Ordítani tudtam volna, lerombolni az egész házat, de képtelen voltam még csak megmozdulni is. Talán azt hittem, hogy majd vissza jön Zayn és azt mondja, hogy ez csak a fiúk egy hülye vicce volt és ebből semmi sem igaz. Csak reménykedni tudtam benne, persze semmi ilyesmi nem történt. Egyik percről a másikra hangos nyűglődések hagyták el a számat. Ez és a könnyek jelezték, hogy tényleg nagyon fáj. Úgy éreztem a mellkasomon tátong egy teljesen üres űr, ami soha többé nem fog megtelni újra.
,,A legrosszabb ebben a dologban, hogy mind végig szerettük egymást, de három hónap kellett hozzá, hogy tudassuk egymással." Hogy ez mennyire igaz! Azt írta Zayn, hogy ne okoljam magam, de ez utána  mondat után ez lehetetlen. Ha már megmondtam volna neki rögtön miután én is rájöttem mit is érzek, akkor talán nem  kellett volna olvasnom ezt a levelet. A szívem megszakadt, ahogy rájöttem, hogy tényleg csak egyetlen egy napot jártunk és már is ez lett a vége. Soha nem éreztem még ekkora fájdalmat és soha nem gondoltam volna, hogy így fájhat ha elvesztünk valakit.
Kívülről láttam magam. Az ágyon feküdtem immár az oldalamra dőlve, elvörösödött fejjel, összeszorított fogakkal, hogy ne jöjjön ki hang a torkomon. Karjaimat összefontam magam előtt és előre hátra hintáztam az ágyban. Állítom, hogy még mindig ott feküdnék, abban a házban, ami nem is az enyém, ha nem hallottam volna kintről egy ajtócsapódást.
Nem kellett több, mintha elvágták volna. Hirtelen elapadtak a könnycsatornáim, kidugult az orrom és a fülem. Olyan lehettem mint egy oroszlán, aki felriadt egy álmából, mert megérezte a felé közeledő vacsorája szagát.
Szinte egy mozdulattal felálltam az ágyról. Se szó se beszéd, egy rövid ujjú pólóba és egy rövidnadrágban szaladtam ki a szobából, végig a folyosón, majd le a lépcsőn. Szerencsére a lépcsővel szemben rögtön ott volt a bejárati ajtó, így nem kellett plusz utat megtennem, hogy kijussak a házból. Éreztem ahogy az ereimben meghűl a vér ahogy a jéghideg betonra léptem mezit láb.
-Zayn, ne!-üvöltöttem torkom szakadtából ahogy megláttam őt, miközben annak a kisbusz csomagtartójába pakolt, amivel a buliba is mentünk. Átgázoltam a fagyos gyepen, amire szerintem az éjjel hullott is egy pár milliméter hó. Úgy szaladtam akárcsak a Twilight második részének a végén Bella, hogy megmentse Edward-ot. Lassított felvételben úgy nézhetett ki, hogy lábaimat hátul magasra felcsaptam, hajam lobogott a szélben, arcom pedig csillogott a rászáradt folyékony érzelemtől. Mikor meghallottam egy kattanást és egy vakuvillanást fejem oldalra kaptam, majd elkerekedett szemekkel figyeltem, ahogy egy paparazzi fényképezőgépének a lencséje kandikál ki az utca túloldalán lévő bokorból. Az érdekelt a legkevésbé, hogy ki kap minket lencsevégre.
-Ne! -fékeztem le előtte és duzzadt szemeimmel ránéztem.- Ne menj még el! Ne menj, csak ölelj!-karjaiba fúrtam magam és szorosan átöleltem a derekát. Kész voltam arra, hogy leamputálják a kezem. Ha Zayn szabadulni akart volna, ez lett volna az egyetlen megoldás. -Ne hagyj itt!- még szorosabban öleltem és éreztem ahogy a tüdejéből kipréselődik a levegő. Arcomat mellkasába fúrtam. -Nem búcsúztam el, még nem készültem fel!-pólóját áztattam a könnyeimmel. A külvilágból semmit nem érzékeltem, csak Zayn szívdobogására koncentráltam. -Nem érdekel semmi és senki! Kérlek! -könyörögtem.-Ne menj el!- Zayn eltolt magától, így láthattam arcát, amiről tükröződött a világfájdalom. Arcomat két keze közé vette és  hüvelykujjával kitörölte szememből az éppen akkor összegyűlő könnyeket, de azok nem szűntek meg folyni.
Egy hirtelen mozdulat által újra közel kerültem hozzá, de ezúttal ő húzott magához. Egyik kezét a csípőmre tette, másikat pedig az arcomon pihentette, miközben hosszasan száját az ajkaimra tapasztotta. Keze az arcomról fokozatosan a vállamra csúszott, onnan pedig végig siklott a karomon, majd ujjait a kézfejemre kulcsolta és erőteljesen megszorította. Ahogy ajkaink elváltak, Zayn vett mély levegőt, majd kifújta.
-Sajnálom. Szeretlek!-ennyit mondott. Ezek voltak az utolsó szavai hozzám. Ellépett mellőlem és beszállt az autóba. Fogalmam sincs melyik fiú -de legszívesebben elátkoztam volna- indította a kocsit és rátaposott a gázra. Én pedig ott álltam az út szélén rövid ujjúban és rövidnadrágban, könnybe lábadt szemekkel magam elé meredve a bokorban még mindig a fényképezőjét kattogtató paparazzival. Térdeim megremegtek, majd a betonra csuklottak. Ráültem a sarkamra és arcomat a tenyerembe temetve hallgattam az autó távolodását jelző egyre halkabb motorzúgást. 

47 megjegyzés:

  1. 1. Most nagyon megtudnálak ölni?! de mivel kurvajól írsz nem teszem :D 2. Mi a szarért??? 3. Nagyon jó lett sőt kibaszootul kurvára super rész lett szóval le nem tudom írni hogy milyen lett de könyörgöm mért kellet ? :O Már várom hogy 1 hét múlva legyen ;) imádom az írásaid a kirohanásért meg bocs :D xD csak sokkolt a story :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm*-* miért kellett? egyszerű a válasz. egy unalmas blogot senki nem olvasni xd :D

      Törlés
  2. szerintem tök jó rész lett! de annyira... Áhh!! Ha még egy sort írtál volna tuti elbőgöm magamat... kövit! hamar!!<3

    VálaszTörlés
  3. :'()()(()()()()()()()()()()()()--------------------kb ezt érzem. és most nem tudok mit irni, de muszály volt ezt tudatnom veled. Zayn, ne!!!!! :((( kíváncsi vagyok mi pattan még ki a fejedből.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :333 még sok minden ki fog pattanni remélem, mert hosszúra tervezem a blogot. :P

      Törlés
  4. Úristeeen *__* nem nem nem volt sok, pont elég volt, bár lehet, hogy csak én vagyok néha csöpögősen romantikus, de ilyen is kell. Imádom ahogy írsz. Sosem gondoltam volna, hogy ez fog történni, mindig meg tudsz lepni. Imádtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én soha nem vagyok romantikus vagy ilyesmi, de ez a rész kellett oO muszáj volt írjak egy ilyent is. :P remélem még meg tudlak lepni titeket egy párszor:D<3

      Törlés
  5. Hát nem sírtam..csak bekönnyeztem,ez tényleg nyálas lett de marha jó volt:')amikor Viv kiment Zaynhez és Zayn magához húzta meg minden..azt hittem meggondolja magát és marad Vivvel:/nem tudom mi lesz a folytatás..de alig várom:)most egyelőre fel kell dolgoznom ezt a részt,mert ezt nem tudom elhinni..remélem minden oké lesz!:/NAGYON JÓL ÍRSZ!És mondom EZ A VILÁG LEGJOBB BLOGJA!!ÖRÖKRE♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem sírósra terveztem. :D de örülök, hogy mindenki tutult egy kicsit xd ha meggondolta volna magát, akkor az úgy unalmas lett volna:D lesz időd feldolgozni, mert nem hiszem hogy mostanában lesz új rész. :)

      Törlés
  6. Oké, sírok...!! áááááááááááá, eszméletlen jóó volt...siess a kövivel!! :)

    VálaszTörlés
  7. jézusom... hát ez nagyon érdekes lett (persze jó èrtelemben)
    huh szerintem egyáltalán nem lett nyálas pont jó lett
    uristen...
    őszintén nem tom mit írjak annyira jó lett hogy leált az agyam
    azt az èlet... ja már meg is van mi a jó szó:
    lélekzetelálítóankurvárarohatulkibaszotul jó
    *-*

    VálaszTörlés
  8. Oké... Ezennel kihaltam..Hogyazistenbe?! Na igen. Ez a mondat kb hatszor elhagyta a szám második olvasásra:-D sebaj.. Megemésztem a részt és várom a folytatást.
    Bocsi, hogy eddig nem írtam kommentet.. De meghajolok előtted.. Az írásos előtt;-) nagyon szuperül írsz, nem sablonos és nagyon jól összehozott:-)
    Igen eddig minden részt elolvasom, csak nem volt lelki erőm írni, ne haragudj!! :-D
    Na igen.. Ha unatkozom, vagy csak olvasni támad kedvem elöröl elolvasom az egészet. Rengetegszer átrágtam magam rajta..:-) és még mindig megunhatatlan:-D:-D
    Tehát csak így tovább, gyors hozd a következő részt!!! :-)
    ~fantázialàny

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen! *-* ez nekem ez nagyon hihetetlen ez. :') valaki egynél többször elolvassa a részeket? :ooo létezik ilyen? :ooo *-* most nagyon boldoggá tettél! :o :'))))) köszönömköszönömköszönöm<33333333

      Törlés
  9. URAM ATYÁM! CSODÁLATOS RÉSZ VOLT! KÖVETKEZŐT KÉREK *---------------------* ♥

    VálaszTörlés
  10. Szia :I

    Ez a rész...basszus, bekönnyeztem. És most elég depressziós hangulatom lett, na jó mit hazudok NAGYOOON :I Ehhez tudod melyik dal illik? A Rihanna új albumáról a Stay :) Csak egy kis mondatot hallottam meg belőle: i want you to stay...és aaa ez pont ide jóó, mert ezt hallgattam közbe. Na bocs, de ezt muszáj volt megosztanom veled :P Szóval ááááá ez most fájt...iszonyú szomorú :(

    Pusz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hallottam még azt a számot, de meghallgatom! Ez a mondat pedig ez...ez... ez.. tényleg ide illik! :ooo i want you to stay. o.o mintha erről írták volna. (persze a dal előbb volt szerintem mint ez a rész xd) és ne legyél depressziós! :)) amúgy tényleg nem sírósra terveztem! :ooo

      Törlés
  11. ennyi...bekönnyeztem ...amúgy ez.nagyon szép lett :)xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :') ne sírjatok már, mert én is sírni fogok! köszönöm szépen!<3

      Törlés
  12. Szia..hát végig sírtam az egész levelet, a búcsúzkodást. Most szomorú lettem - de persze nagyon jó lett a rész!:) - és most nem is vagyok épp jóban Zaynnel, amiért elhagyta Vivienne-t, bár Zaynt is megértem.
    Fogalmam sincs mit mondjak, mert még most is könnyes a szemem...:/
    Viszont nagyon jól lett, mint a többi!:)
    xoxo*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :') azért örülök, hogy mindenkit ennyire meghatott ez a rész. és mi lesz akkor, amikor tényleg sírósra tervezem majd? xd köszönöm szépen! *-*<333

      Törlés
  13. Úristen *.* nem hiszem el, hogy ezt teszed! Miért megy el? Miért hagyja ott Vivienne-t? Miért nem maradnak együtt?? MIÉRT????
    Am. nagyon jó lett :) nem is, kibebaszott jó lett :) nincsenek rá szavak!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha ezeket elmondanám, valószínűleg nem olvasnátok a blogot.:D szóval nem árulok el semmit. :3 köszönöm szépen! *-*<3

      Törlés
  14. most képzeld el, ahogy beesek az osztályba...
    ITTVAGYOK, ITTVAGYOK, ITTVAGYOK! MEGJÖTTEM! NEM KÉSTEM EL!
    ezzel csak azt szerettem volna, kifejezni, hogy megjött a kommentem, bár kicsit késve. na mindegy, szóóóóval... NYÁLAS AZ ESZED TOKJA!! NEKED TÁN KÁPOSZTALÉ VAN AZ AGYAD HELYÉN HOGY EZ SZAR RÉSZ???!! vigyázz, mert beszólogatós hangulatomban vagyok!! annyira de annyira de annyira utállak amiért ilyen jót tudsz írni :( én meg várhatok hogy elérjek az izgalmas részhez a blogomban, mert már unom a banánt, ahogy mondani szokás xd de ez most nem ide tartozik ^^ figyeled, milyen költői eszközöket alkalmaztam a kommentemben? tele van kérdéssel, meg metaforával!! ha ezt az irodalomtanárom meglátná :'D (megjegyzem olyan szinten vagyok irodalomból, hogy amikor megkérdezték, hogy mi a zrínyi dalának formája, lazán rávágtam hogy vers >< szóóval igen... irodalomzseni vagyok xd)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :'DDDDDD ehhez nem tudok mit hozzáfűzni. xd egyszerűen lehetetlen. :'D amúgy nekem is elegem van belőled. EZERSZER JOBBAN ÍRSZ MINT ÉN! EZERSZER! annyira jól ki tudod fejezni, amit éreznek a szereplők, amit gondolnak. Tudsz írni 1000 szót párbeszéd nélkül... én képtelen vagyok! olyan dolgokat le tudsz írni még a semmiről is, hogy eláll a szavam! és én írok jól? Come on... tény és való, hogy nem vagyok a legjobb, de a legrosszabb sem, mert nem sajnáltatom magam, olvastam ennél szarabb blogot is (NEM A TIÉDRE GONDOLOK MERT A TIÉD NEM SZAR!!!!!!!!!!!!) és jobbat is (NA ITT GONDOLOK A TIÉDRE!) de a tiéd... az...az.. valami kúrva jó! ha az én blogomat ennyire falják, mi lenne a tiéddel? nem értem, miért nem képesek elolvasni. :c pedig valami fenomenális!

      Törlés
    2. hát akkor irányíts át pár olvasót hozzám is :'D amúgy... jobb a halál xd tudod mi jobb az én blogomnál? az útszéli trágyadomb, amit józsi bácsi egy hétvége alatt hordott össze, és olyan szaga van mint a háromhetes zokninak, amiben büdössajtot érlelnek!! (megjegyzem nemismerek józsi bácsit, szóval a történet nem igaz... de azért jól hangzott xd)

      Törlés
    3. O.O was ist deine problem? mert én tényleg weiss es nicht...xd anyám szerint túl keveset beszélek németül oO jó mondjuk true story... szóval most azt mondod szar vagy? szar az, amit a liba kitojt az udvar közepére, megfostosodott, öreganyám felszedte, kimosta a mosógépbe, felcsiptette a ruhaszárítóra majd visszarakta oda, ahonnan elvette. NA AZ MÁR SZAR! te nem vagy szar!*-*

      Törlés
  15. agyon jó lett ! :D remélem azért Zayn meggondolja és visszajön vagy valami..:D nagyon siess a kövivel!!! :DD :3 *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ajajjajjj. visszajönni?:D hát majd meglátjátok, hogy mi lesz! :3 köszönöm és sietek! *-*

      Törlés
  16. naggyon jó rész lett hozd gyorsan a köviííííííííít........amúgy már nagyon érdekelne hogy mit csinált zayn meg gel????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hajjajajjj:D még én magam sem tudom, hogy ki fog-e derülni....:D köszönöm*-* szerintem nem mostanában lesz új rész, mivel ezt hosszúra írtam és rögtön felraktam a 36. után... maximum jövő héten szerintem.:D

      Törlés
  17. hey ezt nem teheted!! :/ már megakartalak dicsérni hogy fejlődsz meg minden. de áhh....amúgy muszáj lesz : rohadt jól írsz és remélem megálmodod Zayn bevonulását újra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már meg van álmodva. csak kicsit másképp. :P és köszönöm*-*

      Törlés
  18. Úr isteeen! ._. Zayn te idióta!! Ne szúrd el megint :G Menj vissza Vivhez!!! HAMAR HOZ A KÖVIIT!! ._. ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mondom,hogy ez rohadt jóó:DDD:33 és nem nyálas, csak nemtom..a lényedg h nem nyálas <3 imádom <3 :))

      Törlés
    2. :'DD rendben, mindent értek. :)<3333

      Törlés
  19. Szia! :) Pár napja találtam csak rá a blogodra. De meg kell, hogy mondjam elsőre megtetszett.:) Eszméletlenül ügyesen írsz! Maga a történet is nagyon jól ki van találva. Tetszik, hogy Vivienne nem ugrott elsőre Zayn karjaiba, és nagyon tetszettek azok a részek amikor még nem voltak együtt, de Zayn néha megcsókolta őt.:D Ez a fejezet is nagyon tetszett.:) Sajnálom szegény Vivienne-t, hogy Zayn itt hagyta. De ettől függetlenül imádtam.^^ Ezentúl számíthatsz rám is rendszeres kommentelőként. Siess kérlek a következővel, mert már nagyon kíváncsi vagyok rá. Puszi: Jenny.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia kedves új olvasóm! :) Nagyon örülök, hogy te is rá akadtál a blogomra, gondolom nem volt nehéz mert naponta osztogatom facebookon minden egyes csoportban amikben benne vagyok (és benne vagyok vagy 10ben.) Kellett valakinek írnia egy ilyen történetet, hát ezt most rám bízta Isten. :D nem tudom milyen jól teljesítem a feladatot, de minden tőlem telhetőt megteszek. :) Örülök, hogy tetszik. :) Lesznek még újabb és újabb fejlemények, remélem azok is elnyerik a tetszésedet és a többiekét is! :)

      Törlés
  20. Bekönnyeztem...:// Nagyon jó rész lett :)) bár örültem,hogy összejöttek és most már megint nincsenek együtt...de remélem minden renben lesz:))<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden kiderül. :) remélem a továbbiak is tetszeni fognak! :)

      Törlés
  21. Ez nem igaz... azta k*rva, sírok...hát ilyen sem túl gyakran fordul elő. Ez a rész érzelmekkel bőven szolgált ami nagyon nagyon nagyon tetszett. Megkockáztatom hogy ez volt eddig a legjobb.
    Puszi. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hűűű köszönöm szépen! :')) ne sírj, mert annyira azért nem jó!:D

      Törlés
  22. Én már régóta olvasód vagyok, de erre nincsnek szaval.. basszuus, mindig idegbajos leszek mikor a blogod olvasom , annyira jól irsz el se hiszem hogy nem rég abba akartad hagyni!! imádom :DD siess nagyon, mielőtt megőrülök :D

    VálaszTörlés