42. fejezet

Sziasztok, meghoztam az új részt, remélem tetszeni fog. :) Várom a véleményeket kommentben. Rengeteg új olvasót kaptam aminek nagyon nagyon örülök. :) És áthaladtunk a 75.000 megtekintésen, amit rettenetesen köszönök nektek! A hét folyamán kaptam három díjat, amit szintén köszönök. 

2x


Valamint, megint készítettem velem egy interjút, amit itt el is olvashattok vagy a blogon. KATT.




Csalódottságomat és bánatomat könnyekbe fojtottam. A szívem hevesebben vert, mint valaha. Annál is hevesebben, mint amikor Zayn végig simított a bőrömön, mint amikor forró leheletét arcomon éreztem vagy amikor ajkai az enyémeken csüngtek. Még mindig érzem, ahogy Zayn karjai a derekam köré fonódtak és szorosan magához húztak. A lelki szemeim előtt lebeg ahogy vaskos, erős tenyere közé vette az arcomat. A bőrömön még mindig bizsereg ott, ahol megérintett. Nem tudom elhessegetni Zayn arcát a gondolataimból. Ahogy ott állt a színpadon először dühösen azt hittem képes lenne megpofozni. Majd amikor enyhültek a vonásai és szomorúságot és tanácstalanságot véltem felfedezni a szemében... Már nem is tudom mit gondoljak. Már nem akar engem? Ezért küzdött értem és én ezért küzdöttem érte? Hogy így fejeződjön be az ami szinte még csak el sem kezdődött? Én minden tőlem telhetőt megtettem, amíg ő szinte a füle botját sem mozdította. Azt hiszem igaza volt Zayn-nek: nem kellett volna olyan szekér után futnom, ami már nem vesz fel.
Lesétáltam a színpadról azt vártam, hogy Zayn utánam jöjjön és hozzáfűzzön az utolsó mondatomhoz valamit. Akármit, amiből megtudhattam volna, hogy mit gondolt. De nem jött. Már nem érdekelt semmi, próbáltam lezárni magamban a dolgokat és túltenni magam rajtuk. Az sem érdekelt, ha a kint ülő közönség ócska cafkának gondolt, mert nem lehetett levakarni Zayn-ről. Gondoljanak amit akarnak, hisz úgy sem jövök a képbe többé.
Felcsendült a színpad felől Niall hangja, aki bocsánatot kért és megígérte a fanoknak, hogy énekelnek még három bónusz számot. Mindjárt jobb lett a hangulat és tovább énekelték a Kiss you című számukat.

Zayn hangjába beleborzongott a testem és erős késztetést éreztem arra, hogy visszaforduljak és a képébe vágjak minden ocsmányságot. De tudom, hogy ha ezt megtettem volna, soha nem bocsájtottam volna meg magamnak.
Rázkódó vállal sétáltam végig a színpad mögött az emberek között akik csendben álltak és figyelték, ahogy vonulok. Valamennyi ember arcáról le tudtam olvasni az együttérzést, de voltak olyanok is akik szinte a tekintetükkel megöltek, amiért ekkora kalibát csináltam. Úgy érzem jobban tettem, hogy csak egyenesen előre néztem, amúgy sem láttam sokat a szememben gyűlő könnyektől amik alig várták már, hogy kibuggyanjanak és végig folyjanak arcomon, majd nyakamon, addig amíg a ruhámra nem hullanak. Egy egyszerű csuklómozdulattal kitöröltem a szememből a szomorúság vizét és szipogtam párat, majd berontottam abba a vécébe, ahol hagytam a bőröndöt. Az utolsó az volt amit abban a percben akartam, hogy magam után kelljen hurcolászni a ruhákkal megpakolt gurulós táskát. Leülök rá, majd az arcomat a tenyerembe hajtom és hagyom, hogy a vállam tovább rázkódjon és hogy a torkomból előtörjön a bánatom hangja. Szemet csípte az olcsó női kölni és a lefolyókból előtörő szennyvíz szaga. Úgy éreztem át lettem verve, cserben hagytak és meg voltam győződve afelől, hogy egy olyan világba akarnak teleportálni, amiben Zayn nem létezik. Én márpedig Zayn nélkül képtelen vagyok élni. Most biztos mindenki azt gondolja, hogy ez hazugság, hisz képes voltam létezni Zayn megjelenése előtt. Ez így van. De most jöttem csak rá, hogy nem volt teljes az életem azelőtt, hogy Zayn a képbe nem került. Csak lézengtem a nagyvilágba és azt csináltam amit mások mondtak. Nem volt saját életem, addig amíg Zayn meg nem jelent. Feldobta a mindennapjaimat, izgalmasabbá tette őket. Mindig megnevettetett és megdobogtatta a szívemet. Tudna valaki szívdobogás nélkül élni?
Egy pillanatra átsuhant az agyamon az öngyilkosság gondolata, de gyorsan el is hessegettem. Nem vagyok és soha nem is voltam olyan bátor, hogy ilyenre képes legyek. Megölni nem mertem magam, de kárt tenni nem féltem semmit érő testemben. Felálltam és egy mozdulattal kirántottam a nadrágomból a szíjamat és azzal a fém résszel amit az öv lukjaiba szokás dugni, mély sebet ejtettem a bal csuklómon. Fájdalmamban felsikítottam egy akkorát, hogy a hangszálaim is beleremegtek, majd még egyet vágtam magamon, hogy a fizikai fájdalom elterelje a gondolataimat a lelki traumámról.
Két vágás éktelenkedett a csuklómon, egy X-et formálva. A meleg vér kezdett előszivárogni a bőröm alól, majd először vékony csíkban csordogálni kezdett végig az alkaromon, míg a cseppek a nadrágomra nem csöpögtek. Némán ültem, de a könnyek mindig csepegtek a szememből. A csuklómra meredtem és próbáltam felmérni a károkat, amiket magamon immár nem először ejtettem. A torkom iszonyatosan kapart a nem sokkal előbb történt kiabálások miatt. Nagyokat nyelve próbáltam eltüntetni a gombócot ami idő közben a nyelőcsövemben keletkezett, de hiába. A telefonom vadul rezgett a zsebembe, de nem akartam senkivel beszélni. Mikor a telefon rezgése alábbhagyott eszembe jutott, hogy a névjegyzékemben Zayn még mindig úgy szerepel, hogy a bradfordi bad boi, aminek következtében éles fájdalom nyílalt a bordáim közé. Szemeimet összeszorítva nekidőlők a csempéknek és lassan fokozatosan lecsúszok a földig. Felhúztam a térdem és a karjaimmal átkarolva ráborultam és előre hátra ringatóztam úgy, mint amikor Zayn ringatott, amikor az ölében ültem. Apró fájdalmas nyögések hagyták el a számat miközben szipogva itattam az egereket. Nem láttam magam, de fogadni mernék, hogy úgy néztem ki, mint egy mosott, gyűrött rongy. A szemem karikás, duzzadt és vörös lehetett. Mint aki kötőhártya gyulladást kapott.
Nem tudom mennyi idő telhetett el, amikor meguntam azt, hogy a könnyek perzselték az arcom és újra meg újra legördültek azon. A fejem is belefájdult a sok sírásba, a kezemről már nem is beszélve. Felkászálódtam a padlóról és elővettem a mobilom, hogy megnézzem mennyi időt töltöttem depressziózással a büdös női vécében. Bár csak az időt akartam megnézni, erős kényszert éreztem arra, hogy megnyissam a Doniya által hagyott üzenetet. Vagy húsz nem fogadott hívásom és öt üzenetem. Ennyiszer még senki sem keresett. Don nagyon jó barátom lett, talán még jobb is mint Rebeca. Beca-t is szeretem, mindig megosztottam vele mindent és olyan volt nekem mint egy testvér, de ő mindig is olyan volt, hogy kikerülte az akadályokat, ha beléjük ütközött., Doniya pedig inkább segít nekem átlépni felettük. Valamiért hozzá erősebb szálak kötnek.
Elolvasom az üzenetét amiben a következők állnak: Maradj Harry-vel! Ismétlem maradj Harry-vel! A repülőgépem holnap reggel landol, nem sokára találkozunk! Ne csinálj semmit, Viv! xX
Doniya felém tartott, hogy tartsa bennem a lelket. Nekem pedig csak annyi volt a dolgom, hogy Harry-vel maradjak. Úgy voltam vele, hogy talán ezt tudom is teljesíteni, így összeszedtem magam -ami jelen esetben azt jelentette, hogy megmostam a kezem és az arcom-, majd felkaptam a cuccaimat és kirontottam végre a helyiségből. Kint friss levegő csapta meg a kissé még nedves arcomat. Az emberek továbbra is illetéktelenként néztek rám, aki behatolt az ők magánszférájukba.
Odasétáltam egy középkorú férfihez.
-Merre találom Harry és Zayn öltözőjét?-kérdeztem, mire a férfi fejét csóválva intett egy folyosó felé. Bőröndömet magam után húzva sétáltam végig lassú léptekkel a folyosón. Sorba haladtam el Liam, Niall és Louis öltözője mellett. Kizárásos alapon az utolsó kettő volt Zayn-é és Harry-é.
Megálltam a ZAYN MALIK felirattal ellátott ajtó előtt és ismét fátyolos tekintettel vettem egy mély levegőt, majd szaggatva fújtam ki azt.
Bekopogtam, de senki sem szólt vissza, így hát beléptem az öltözőbe. Zayn parfümjének illata csapta meg az orromat amitől újra feltörtek bennem az érzések, de senki sem tántoríthatott el a célomtól. Közelebb sétáltam a sminktükréhez és megragadtam egy tollat meg egy szalvétát amin apró morzsákat véltem felfedezni és a következőt írtam:
Mostantól úgy gondolok rád mint egy egyszerű hétköznapi fiúra , akit bármikor képes lennék szeretni, de nem te leszel az egyetlen. Nem fogok miattad sírni, és nem fogok rád várni. Észreveszem hogy más fiúk is léteznek. A szívem mélyén még mindig reménykedem, de nekem is szükségem van a boldogságra. Nem fogok miattad mindent veszni hagyni úgy, hogy még csak nem is vagy az enyém. Fáj, és nagyon nehéz, de tovább kell lépnem, és most az egyszer nem miattad, hanem magam miatt.

A szerelmed.


Nem olyan tartalmas levelet írtam neki, amilyet ő nekem. Nem minden igazság, amit leírtam, hisz soha többé nem tudok úgy gondolni rá, mint egy hétköznapi fiúra, de úgy érzem, jobb ha ezt ő így gondolja majd. Azt akartam tudja, hogy teljes mértékben el akarom felejteni és új életet akarok kezdeni, amiben ő nincs benne. Ez sem teljesen igaz, sőt egyáltalán nem, de jobb ha ő így tudja és kicsit neki is fáj valami, ami velem kapcsolatos, nehogy már csak én szenvedjek.
A továbblépés érdekében elhagytam az öltözőjét amilyen gyorsan csak tudtam. Tovább lépés érdekében? Édes istenem! Ki áltatok? Mikor fogok továbblépni? Egy élet nem lenne elég, hogy megküzdjek ezzel vagy, hogy elfelejtsem.
Kisétáltam az öltözőből és elejtettem az utolsó könnyemet is, majd megtöröltem az arcomat és tovább sétáltam pár métert amíg meg nem álltam Harry ajtaja előtt. Ez az ajtó jelentette akkor számomra az új kezdetet, így hát beléptem rajta. Ahogy Zayn öltözőjében sem volt Zayn, úgy Harry sem volt a sajátjában.
Leültem a kanapéra és míg Harry-t várom, ezerrel kattogott az agyam. Ezúttal azon, hogy milyen életem lenne, ha nem ismertem volna meg a számomra most mindent jelentő fiút. Minden könnyebb lett volna akkor számomra, ha Ő kimarad az életemből. Akkor valószínűleg a mindennapjaim azzal tölteném, hogy fizikát tanulok éjjel nappal és azon görcsölök, vajon felvesznek-e az egyetemre. Rebeca-val szokás szerint megtartottuk volna a péntek esti filmnézős fagyi evő-s rituálénkat. De sajnos vagy nem sajnos nem így alakította az életemet a sors. Ha nem ismertem volna meg Zayn-t, most nem tudnám mi az, hogy szívből szeretni. Nem tudnám mi az, hogy áldozatokat hozni. Nem tudnám mit jelent az adrenalin fogalma. Nem tudnám mit értenek az emberek az alatt, hogy halgass a szívedre. Minderre nem került volna sor ha Zayn nem jön és nem lép be a világomba. Sok mindent köszönhetek neki.
Harry belépett az ajtón és szomorúan nézett rám. A jelenléte valami egészen új érzést ébresztett bennem.
Felálltam és lassan felé sétáltam. Alig pár lépésre voltam tőle, mire ő kitárta a karjait. Közelebb léptem hozzá  és ahelyett, hogy karjaiba vetettem volna magam, karjaimat a nyaka köré fontam és hosszasan megcsókoltam. Visszacsókolt, de eltolt magától.
-Kell valaki, akit szerethetek!-mondtam és éreztem, hogy az arcom megint könny áztatta.
Harry megcsóválta a fejét és ellépett mellőlem.
-Viv. Te is tudod és én is, hogy nem én vagyok a te embered. Ezt nem tehetem se Zayn-el se veled, akármilyen nehéz is ellenállnom. -megrázta a fejét ismét. -Azt akarod, hogy legyen még egy ember, aki úgy szeret mint Zayn, de olyan ember nincs több. Nem létezik. Igaz, hogy én is szeretlek, de ez az érzés eltörpül az övé mellett. -arcomon egyszeriben kisimultak az izmok és minden figyelmemet Harry-nek szenteltem, aki mélyet sóhajtva folytatta amit elkezdett.- Jól hallottad. Vivienne. Szerelmes vagyok beléd. -kinyögte, majd magasba emelte a karjait. -Esküszöm neked, hogy ez az irányításom nélkül zajlott! Lehet, sőt biztos, hogy annyira nem szeretlek, mint Zayn, de azt nem mondhatom, hogy közömbös vagy számomra. Amikor megkértél, hogy legyek az áll pasid, akkor a szívem szakadt meg, mert legszívesebben azt mondtam volna, hogy nem az áll akarok lenni, hanem az igazi. De nem mondtam, mert ez így volt rendjén. Van fogalmad róla, hogy mennyit könyörögtem Zayn-nek, hogy egy kicsit jobban becsüljön meg, hogy jobban figyeljen rád? Mert egy ilyen lányt mint te, nem talál még egyet. Ha nem lenne Zayn, de van nagyon is és örülök neki, meg szeretem mintha a bátyám lenne, akkor esküszöm bepróbálkoznék nálad. De ezt nem tehetem, hisz fogadalmat kötöttünk, hogy semmilyen lány nem állhat a banda útjába. -felnevetett és zsebre dugtam a kezeit. -Lehet, hogy ezt nem kellene elmondanom neked, lehet, hogy ezzel csak még jobban megkavarok mindent benned, de ha már így hozta a helyzet...-közelebb lépett hozzám, megszüntetve a köztünk lévő távolságot. Beletúrt kócos hajamba, majd egy tincset a fülem mögé tűrt. Szép, zöld csillogós szemeivel az arcomat fürkészte és még egyszer utoljára megszólalt.-Szeretlek.

69 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. akkor jó, mert minden tőlem telhetőt megteszek, hogy szeressétek. :)

      Törlés
  2. Mindenre számítottam csak erre nem. :D csodálatosan írsz, minden elismerésem a tiéd! :)
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez a kis "manőver" nem rég ugrott be. :D köszönöm szépen! :)

      Törlés
  3. NAgyon jóóó.. VÁrom a kövit. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik, kedves Valaki xd xdddd szerintem jövőhéten ilyenkor lesz következő rész. :)

      Törlés
  4. OMG! Te aztán mindig megtudsz lepni *o* Ha már olyan paraszt volt Zayn akkor jöjjön össze Harryvel ;)Vagyis nem, óó nem tudom mi lenne a jó, Zayn?? Ajj ne hagyj kétségek között hanem hozz hamar újjat! Iszonyatosan sajnálom Vivet! Jah az enyémen is van új ;)

    Pusz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretlek meglepni titeket, remélem azért néha sikerül is. :D Most azért fogtok szurkolni, hogy összejöjjenek Harry-vel? mert akkor bokánfosom magam, ha igen. xd még egy kicsit kétségek között kell vergődnöd, pontosabban egy hétig. :D minden vasárnap új rész. :P el akartam olvasni, csak vagy elfelejtettem, vagy nem volt időm. >< na de majd most. :D

      Törlés
  5. Te jó ég... EZ? ez miez? teljesen kész vagyok*-* Nem elég, hogy olyan jól írsz, hogy ilyenkor megfontolom, hogy abbahagyom a blogolást, de még ilyen eszméletlen fordulatot is teszel bele? Harry? Jó, én történet elejéről nagyon lemaradtam, alig tudok előzményeket, szóval lehet, hogy ez már kiderült... De akkor is! Én most totál készen vagyok!... Olyan jól írod le a helyeteket, hogy mit érez Viv, csak írsz és írsz és írsz, és mégsem unalmas, és amikor már jön a párbeszéd, nem csak egyszerű dolgokat teszel bele, hanem tiszta izgalmas, váratlan fordulatokkal teli mondandójuk van a szereplőknek.... Figyu, írjál egy könyvet, menj el egy kiadóhoz, úgy is kiadnák, és ha ez kivitelezhető, én leszek az első, aki megveszi az irományodat. Nem érdekel miről szólna, én megvenném. Mert olyan jól írsz, hogy az nem igaz. Vannak akik jól írnak, vagy elviselhetően, de te, te erre születtél, nincs mit hozzáfűzni. És ez... Eddig a kedvenc részem:)<33 Annyira....Annyira szuper! Más blogoknál nézem, hogy milyen regény hosszúságú kommenteket írnak az emberek, és elgondolkozok, hogy akkor én miért csak egy 'jó volt, kövit hamar' kommentet tudok kinyögni? Rájöttem... Ha az embernek igazán tetszik valami, nem fél rászánni az időt a köszönetnyilvánításra... És én most egy egész napot eltöltenék azzal, hogy leírjam mennyire szeretem az írásodat... De most ennyire volt időm:") Még annyit: Köszönöm hogy írsz, és ezáltal szebbé teszed néhány délutánomat. Nem biztos, hogy megérted mennyire nagy rajongód vagyok... Mindenesetre én próbálom ezt érzékeltetni<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. te édes jó istenem! :') nagyon szépen köszönök mindent, olyan nehéz ezt elhinni, amit írtok. annyiszor megmondtátok már, hogy jól írok, de egyszerűen nem tudom felfogni, hogy ennyire tetszik. az előzményeket vissza tudod olvasni, ha van kedved. :) könyvet pedig nem tudom mikor tudok kiadni, mert nincs pénzem. xd de tervben van. :) és még egyszer nagyon nagyon szépen köszönöm! :') mindjárt elsírom magam. :')

      Törlés
  6. Darling,are you kidding me? Holy cow... What happened?!:'o
    Basszus:'DDDDDDD mindenre gondoltam csak erre nem... azért durva,hogy Vivnek már az öngyilkosság is megfordult a fejében,még ha csak egy pillanatra is! Remekül írsz,már vártam:D <3 xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dear Henrietta Törőcsik. This is not a joke. this is the real life! xddd örülök, hogy megtudtalak lepni titeket ezzel a hirtelen beugrott kis semmiséggel. :D és köszönöm szépen! :')<3

      Törlés
  7. Uramisteeeeeen :oooo ez egyszerűén fantasztikus^^ olyan gyönyörűén írsz:-D eltörpülök melletted, pedig nem egy magyartanár mondta, hogy jól írok (amivel nem teljesen értek egyet) Kreatív vagy, hosszú, lényegretörő részek, és szép megfogalmazás:) Ismét elvarázsoltál:D pedig engem nehéz szóval légy büszke magadra.xd jó ezt nem komolyan gondoltam ám:D na nem rizsázok itt, siess a kövivel:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! :) ha tanárok mondták akkor biztos úgy van! és tényleg köszönöm szépen. :') olyan jó olvasni, hogy erre senki sem számított:D

      Törlés
    2. Az igazság az, hogy tényleg rendesen megleptél:D

      Törlés
    3. én is meglepődtem, hogy ilyesmi eszembe jutott. :'D de képtelen voltam kihagyni ezt a kis részletet. :3

      Törlés
  8. Anyám... 1. Ha ha valaha valamikor kiadják a könyvedet az lesz az első dolgom hogy megvegyem ^^ és a rész te ugye most csak viccelsz??? vagy nem is tudom pfúúú öngyilkosság szónál azt hittem tökön döföm magam /még jó hogy nincs :D/ és aj mért kell magát fizikailag bántalmaznia? aj nem hiszem el .. :D és Harry vallomása hát én ott padlót fogtam amúgy kiaszottól kurvára jó lett ^-^meg volt az esti emsém :P xD siess könyörgöm :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :'DDD ezek a kommentek. xddd ezektől én döföm tökön magam. :'D amúgy megfordult a fejemben, hogy megöli magát és akkor vége a blognak és kezdem a második kötetet... nem tudom még mi lesz belőle. :P jövőhéten ilyenkor számíthattok kövire. :D

      Törlés
  9. nem tudok mit írni...szinte mindegyikre részre azt írom/írnám,hogy ez a legjobb, mert tényleg...egyre jobb, és szomorúbb és érzelmesebb és áááá :/ imádoooooom! :) és siess a kövivel, kérlek!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, érzelmesebb, ezért késik mindig annyit a rész, mert én nem tartozok az érzelmes emberek közé és ezt nehéz leírnom. :\ xd jövőhéten ilyenkor. :D

      Törlés
  10. Ha neked lesz egy könyved, száz, hogy olvasni fogom. Szerintem, ez lett mostantól a kedvenc blogom, a legutolsó 3 résszel megöltél, most itt bőgök... Hogy ez hogy lehet? Hogy a fenébe lehet ez? Én ezt teljes képpel nem értem... következőt, légy szíves. x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy ennyien vennétek a könyvet. :) nincs pénzem, ezért nem tudom kiadni és foggggalmam sincs, hogy lenne-e olyan kiadó, aki kiadná. :\ igyekszem vele. :)

      Törlés
  11. OMG.. Ez valami fantasztikus!! Imádom!! *-* És mi az, hogy egy hétig azon kell aggódnunk, higy mi lesz?? De nem baj... megéri :D . Imádoomm!!! Egszerûen nem tudok mást mondani. Nagyon jól írsz, nagyon jó a történet, van benne bonyodalom, nem csak egy egyszerû ki estimese. Látszik, hogy van benne kreativitás és csak még jobban fokozod a dolgokat, ami csak még érdekesebbé teszi a storyt. Gratulálok.
    Ezt nagyon jól összehoztad :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen olyan jó ezeket olvasni. :') remélem is, hogy megéri várni és nem hiába küszködök a részek megírásával. :) Amilyen hamar csak tudom, hozom a kövit. :)

      Törlés
  12. Ó.óó!
    Hát erre nem gondoltam volna ._.
    De nayon jó lett és siess a kövivel:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre senki sem gondolt volna, még én sem. :P úgyhogy érthető, hogy meglepődtetek. :) örülök, hogy tetszett, sietek vele. :)

      Törlés
  13. Bassza meg a jó kurva élet o.O #bocsaakifejezésértxD Lesokkolt vagyok xD Kövit gyorsan!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak nyugodtan káromkodj, tombolj. :DD bírom, amikor az olvasóim sokkos állapotban vannak, szóval remélem sor kerül még pár ilyen részre. :P

      Törlés
  14. Fuckkk Yeahhh !! Most mit is mondjak , hát bár az eleje kissé letört engem , de attól még jobban felvitte az adrenalin szintem annak érdekében hogy valami történni fog , hát persze , szegény Viv felsértette kezét .:( Aztán a vége , a Harry-s ügy , NAHH VÉGRE VALAMII :D . Mondjuk Zayn nagyon köcsög volt vele az elején meg a közepe fele . És remélem nagyon de nagyon !! Hogy Harry sem lesz olyan mint Zayn és remélem hogy Viv most jól érzi magát a bőrében és hogy jól döntött .

    Jajj kedves Evelyn , írásodat szinte könyvben lehetne megjeleníteni .:)) Mert én így gondolom.<33
    Ujjat.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm a hosszú kommentet. :D igen, az én hangulatom is módosítja ez a kissé depressziós rész, amikor írom a részeket... remélem mihamarabb vége lesz ennek a szomorúságnak. xd furcsa, hogy ezt én mondom, mi?:D majd kiderül, hogy lesz-e valami komolyabb harry és viv között. :3 és köszönöm, talán egyszer majd sor kerül egy könyv kiadására. :)<3

      Törlés
  15. Na erre nem számítottam.....de pont ezért szeretem a történtedet mert fordulatokkal van tele :)
    Csak így tovább....egy nap híres író lesz belőled és az első dolgom a megjelenés után a könyvesboltba vezet majd!:)<3<3
    xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :') olyan jól esik hallani, hogy mindenki megvenné. :D bár csak már ott járnék, hogy ki tudnám adni. :')

      Törlés
  16. Annyira imádom, ahogy írsz :) Az elején a kép már megadta ezt a depressziós hangulatot és utána már szinte én is sírtam :( Azt nem gondoltam volna h Harry és Viv... Gyorsan kövit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :) nem akarom hogy sírjatok, de ez egy ilyen korszak a mi Vivienne-ünk életében. :))

      Törlés
  17. Omg omg omg. ...ez eszmèletlenűljò lett komolyan Zayn te nem vagy normális!! !!!!!!!!! Vègigsikìtoztam miközben olvastam, ezèrt ki is küldtek a házbòl, de megèrte xd komolyan megfogsz ölni. Ha nem hozod a rèszt gyorsan mert mindig nèzem fennt van e. Ès mikor látom hogy van új rèsz az nekem olyan mint egy kis Karácsony sok boldogságot okozol .. *-* ès remèlem Zayn èszheztèr mert ha nem èn megyek oda ès felpofozom de azèrt imádlak Zayn *-* naaaaa siesss
    Ui:suliban Etikán filmet nèztünk a Gettòmilliomost a főszereplő neve valamilyen Malik èa a tesojáè meg Jawaad Malik nem kell mondanom az egèsz filmet vègigmosolyogtam pedig a nyomorròl meg az ilyesmikről szòlt a tanár nem kicsit nèzett hülyènek. ...ezt muszáj volt megosztanom

    Èèèès siess am èn is kèrek majd a könyvedből! !!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne XDDD kiküldtek a házból?XD legközelebb alapból valahol kint kezdd el olvasni. :'D még várok kommentekre aztán elkezdem írni valamelyik nap és lehet hogy még hétvége előtt fel is rakom. :) örülök, hogy a mi Zayn-ünkre gondoltál a film alatt, és a tanár helyében én is furán néztem volna rád, úgyhogy ez érthető. XD ajajj. :'D ennyien megvennétek a könyvet? oO :oo<3

      Törlés
  18. Juuuuuuuuj deééédes. Várom a következőőőőt:$

    Ui.: Én is megvenném a könyvet:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most már tényleg ki kell adnom egy könyvet. :'DDD örülök, hogy tetszett.:)

      Törlés
  19. Jujj IMÁDOM(kicsit hányingerem lett a véres résznél)...IMÁDOM IMÁDOM IMÁDOM.....1000000000% h megvenném a könyvet...SIESS VVVÍÍÍÍ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hányinger? ez azt jelenti, hogy jól leírtam a dolgokat! *-* örülök hogy tetszett. :D ezek után kénytelen leszek komolyabban elbeszélgetni egy kiadóval. :')<3

      Törlés
  20. Komolyan most az állam a padlót súrolja..:D ezt nem hiszem el.:) Harry komolyan szerelmes Vivienne-be? ez meglepett, minden egyes részben mutatsz valami újat,valami meglepőt és ez nagyon tetszik.:D Zayn tiszta hülye,hogy hagyta elmenni Vivienne-t,de majd talán más megfogja jobban becsülni..:) és egyetértek Vivienne-nel nem érdemes többet sírni utána,akkor soha többé nem lesz boldog..:) nem tudom,ti hogy vagytok,de én picit/nagyon örültem,hogy Harry szerelmet vallott..:)♥ és annak a csóknak is nagyon örültem,igaz azt csak Vivienne azért csinálta,hogy érezhesse,hogy valaki szereti,de nem baj én akkor is örülök most!:D megérdemli Vivienne végre a boldogságot,még akkor is ha nem Zayn mellet van az a boldogság..:D még mindig elképesztően írsz..:) imádom a blogod!:D♥
    már alig várom a folytatást! xoxo :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jééééééééé. :D és valaki örül neki! :ooo ez meg engem lepett meg. xd köszönök szépen mindent! :) én is pontosabban azt próbáltam megfogalmazni, amit te leírtál, remélem át is mentek az érzések és gondolatok. :)

      Törlés
  21. Szia! :) Nagyon jó lett! :) Én komolyan nem értem Zaynt.:// De Harry irtó cuki volt! *-* Imádtam ezt a részt is! :) Hozd hamar a kövit, különben megőrülök! :DD Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zaynünk mindig köcsög, Haroldunk mindig cuki. De ennek a blognak Zayn a főszereplője. :P meglátjátok majd, hogy mi lesz. :) sietek vele!<3

      Törlés
  22. Nagyon jól leírtad szerintem az érzelmeket és gondolatokat, igaz szomorkás volt ez a rész, de ennek ellenére nagyon tetszett ez is, akárcsak a többi. :) viszont, amit nem igazán értettem az az, hogy honnan tudta Doniya hogy Viv Párizsban van? lehet hogy én vagyok hülye vagy nem ugrott be valami az előző részekből vagy nem vettem észre bármi utalást. meg arra is kiváncsi vagyok, hogy miért pont azt mondta hogy Harry-vel maradjon. miért nem esetleg Liam-mel vagy Louis-val mondjuk? lehet azért mert tudta Doniya hogy ők ketten közelebb állnak egymáshoz? ez az egyik amit kevésbé értettem. a másik hogy Vivt anyukája és testvére nem hívta? nem keresték sehogy se? mert már elég idő eltelt szerintem ahhoz, hogy észrevegyék eltünt a lány. nekem ez egy kicsit szembetűnik. de ezeket leszámítva tényleg nagyon jól sikerült és izgalmas is!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia kedves névtelen. :) Köszönöm. :) Az előző részekből valószínűleg elkerülte a figyelmedet az, hogy Doniya segédkezett Viv-nek megvenni a repülő jegyet, de ugyebár nem tudott felszállni a gépre... Az, hogy miért pont Harry-vel maradjon, ki fog derülni a következő részekből, vagy ha esetleg nem, akkor szóljon rám valaki és beavatlak titeket. :) Azt ugye említettem, hogy 20 nem fogadott hívása volt és 5 üzenete, de azt nem, hogy ezek mind Doniya-tól érkeztek. :) Valószínűleg észrevették, hogy eltűnt mivel amikor utoljára találkozott a nővérével és az anyjával, akkor magára zárta a szoba ajtaját. valószínűleg Loreen és Maggie betörtek a szobába és észrevették, hogy nincs ott se bőrönd se ruhák... képzelj el valami ilyesmit. xd de biztosan lesz szó róla a következő részekben. már mint úgy tervezem. :)

      Törlés
  23. na jo mostmáár...kínozz tovább, hogy ilyen jol irsz.:)) az egyik.
    a masik. vegre, hogy van uj resz..eeees ez a Harrys dolog...waoooh.:O hatalmas.!!!
    varom a folytatast.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hahahaa.:D köszönöm szépen a kedves szavakat. :) bírom ezeket a kommenteket. :D múltkor Zayn-t küldtétek el a halálfaszára, meg megvertétek, most meg elfelejtettétek és ráharaptatok Harry mézesmadzagjára. (nem gondolni rosszra! xd) nem sokára hozom a kövi részt. :D

      Törlés
    2. neeeeem, még mindig haragszom Zaynre.:DD de bízom benne, hogy kibékülnek...
      én??rosszra?? neeeeem.:D de amugy tényleg nem számítottam erre ..:DD kivancsi vagyok mi lesz mikor Doniya megérkeziik.. :D szoooval siess.:D <3

      Törlés
    3. akkor jó. xd fura lenne, ha már mindenki elfelejtette volna a kissé bunkó muzulmán lovagunkat. :') xd sietek vele ígérem!:)

      Törlés
  24. ÚRISTEN!
    Ma találtam rá a blogodra és az egész napot arra szenteltem, hogy elolvassam, mert egyszerűen zseniális!
    1. Rengetegszer éreztem az olvasás folyamán, hogy meg akarom verni Zayn-t a hülye viselkedése miatt
    2. Az úgy nagyon jó lenne, ha tényleg terhes lenne, mivel így újra összehozhatná őket a közös gyerekük
    3. Komolyan mondon olyan a blogod, mint egy letehetetlen könyv, amit addig olvasol amíg el nem fogynak a lapjai.
    4. Igaz az elmúlt jópár rész nagyon szomorú lett, de akkor is egyszerűen zseniális amit csinálsz
    5. Ha neagyisten megjelenne egy könyved az első lennék, aki megvenné azt és ha találkoznák veled az utcán száz százalék, hogy kérnék tőled autogrammot, mert egyszerűn a olyan vagy számomra, mint J. K. Rowling - teljesen lenyűgözöl a tehetségeddel-
    6. Nem tudom mit fogok ráduszítani, ha nem lesz belőle Happy End, mert szegény lány már nagyon megérdemelné, hogy ne csak kínlódjon Zayn miatt.
    7. Harold a perverz rögtön ráugrik szegény csajszira az első pillanattól! xDDD
    8. Nem tudom mi vezényelt arra, hogy Zayn karakterét ilyenre formáld, de nagyon tetszik, hogy olyan, mintha bevett volna egy leszaromtablettát
    9. Mutasson már valami érzelmet Zayn Viv felé, nem hiszem el, hogy ennyire hidegen hagyja.
    10. Kíváncsi leszek, hogy levágta-e a mi főhősünk, hogy az nagy valószínűséggel exe terhes, és hogy egy családon belül már két gyereke lesz külön személyektől.
    11. NAGYON SZÉPEN KÉRLEK NE VÁRAKOZTASS MEG A KÖVETKEZŐ RÉSSZEL, MERT EZ OLYAN, MINTHA ELTŰNNE AZ EGYIK KEDVENC KÖNYVEM ÉS EZ MIATT NEM TUDOM FOLYTATNI A LEGIZGALMASABB FEJEZETNÉL
    Üdvözlettel: Kyra
    Ui.: Nagy rajongód lettem :))
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minő megtiszteltetés egy ilyen tetemes kommentet megpillantani így reggel. :') Köszönöm! Köszönöm a kedves szavakat, örülök, hogy ennyi minden elnyerte a tetszésedet! nem szeretném őket csak azért összehozni megint, mert Viv terhes. majd meglátjátok mi fog történni. :) J.K Rowlinghoz hasonlítani engem? o.o ilyenben még nem volt részem! Imádom J.K. Rowlingot és csak szeretnék olyan nagyszerűen írni mint ő, de köszönöm. :')) és igen, Zayn meg a leszaromtablettája. xd de azért remélem, hogy néha érzékelődik, hogy elfelejtette bevenni a tablettát... :) amúgy szerintem picit félre érthetted. Zayn-nek nincs gyereke Maggie-től, csak megerőszakolta. :) Írtam is az egyik rész elején, hogy Maggie férje meghalt egy építkezésen és hogy tőle van a gyerek. :D
      Igyekszem megírni, de nem könnyű, olyanra csinálni a dolgokat hogy azok izgalmasak és olyanok legyenek, hogy tetsszen nektek, meg hogy ne legyen csak úgy összecsapva. :) De megpróbálok minél többet kihozni magamból. :) és istenem, köszönöm szépen. :')) Rajongó, megvenné a könyvet... áááááá már rengetegen vagytok. :')

      Törlés
  25. koviiii reeszt moooost!!!!imadom a blogod!! most kovi reszt moooist!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik. :) ha a jó isten is úgy akarja, akkor még ma lesz rész. :)

      Törlés
  26. Sziaa:) Van nálam egy kis meglepetés:) imádom a blogod, siess az új résszel:D <3

    http://justinbieberbestlovestory.blogspot.hu/2013/01/dij.html

    VálaszTörlés
  27. Annyiiiiraaa jóóóóóó!!! sieeesss!!! :) jaaa és sok sok szeretettel küldöm ezt a díjat nekeeed.;)) http://1dzaynlily.blogspot.hu/2012/12/1-dijam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen. :) és a díjat is! :)<333

      Törlés
  28. http://onedirectiondetection-withskylar.blogspot.hu/
    Van itt valami számodra... :)

    VálaszTörlés
  29. Egy kis meglepetést hoztam neked, csak mert imádom ezt a blogot!
    Itt megtalálod:
    http://1dstoryslove.blogspot.hu/2013/01/harmadik-dijam.html
    Ui.:Siess már nem bírok aludni, úgy izgulok a következő rész miatt!
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :DDD aludd ki magad, nyugi, nem lesz olyan izgalmas a kövi rész, hogy azért izgulnod kelljen. :)

      Törlés
  30. Szia, vár rád egy kis meglepetés :)
    http://iamastarjustharry.blogspot.hu/2013/01/elso-dijam.html
    Dodó

    VálaszTörlés
  31. Nagyon jò lett amugy éreztem h Harry elmondja neki h szereti...és remélem h összejön Harryvel mert Zayn most nagyon bunkò...szegény Viv ugy sajnàlom jol kiszúrsz veleXDXDXD de nem problem tök izgi hozd gyorsan a kövit mert màr talàlgatok hogy mi jöhet...lehet hogy terhes?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha nem szúrnék ki vele, valószínűleg senki sem olvasná. :'DD tényleg igyekszem vele, de mostanában kevés időm van. :\\ addig találgassatok. :D

      Törlés
  32. AJÁNDÉÉÉK OSZTÁÁÁS.:DDD <3 http://1dzaynlily.blogspot.hu/2013/02/2-dijam.html

    VálaszTörlés
  33. Nem bírok tovább várni!!!! Köviittt!!!!!!

    VálaszTörlés