41. fejezet


Sziasztok! :) Először is. Itt az új rész, remélem tetszeni fog és izgalmasnak találjátok majd. Az én tetszésemet még mindig nem nyerte el az írásom, de velem ne törődjetek. Másodszor. Nagyon nagyon boldog születésnapot a mi drága egyetlen Zayn-ünknek! Hihetetlen, hogy nem rég még csak 18 éves volt, most pedig már a 20-as éveit pengeti majd. Felfogni se tudom, hogy milyen gyorsan telik az idő. Harmadszor pedig, valami különlegességgel jelentkezem. Két interjút is készítettek velem, a legjobb tudásom szerint és őszintén válaszoltam rájuk. Esetleg ha elolvasnátok és még lenne kérdésetek, azt nyugodtan feltehetitek kommentben, chat-en email-ben akárhol. :) Jó olvasást! <3
________________________________________________________________




1.A blogodba miért pont Zayn lett a főszereplő?
Heylin.:Először is azért, mert szerettem volna egy olyan blogot nyitni, ami a lehető legjobban eltér a többitől. Minden egyes blogban amit olvastam a történet Londonban játszódott. Mivel Zayn beceneve (Bradfordi bad boi) kapcsolódik egy helyszínhez (Bradfordhoz) úgy döntöttem őt választom.
2.Happy End-et szeretnél a történetbe?
H.:Még nem tudom mit szeretnék. A történet vége még nincs meg, és sorozatban pattannak ki újabb és újabb ötletek a fejemből, amik hol pozitívak és hol negatív események. Minden esetre olyan véget szeretnék, amire egyáltalán nem számítanak az olvasóim.
3.Hány design volt eddig a blogon?Mind te szerkesztetted?
H.:Összesen 8 vagy 9, nem tudom pontosan. Mindet én szerkesztettem, kivéve a fejléceket. A fejlécek közül (9 darab) én csak 4-et csináltam.
4.Kb. még hány rész lesz?
H.:Több blogom volt már amiket töröltem és amikor ezt elkezdtem, megfogadtam, hogy minimum 70 részesre írom. De jelenleg úgy néz ki, hogy sajnos maximum 50 vagy 60 részes lesz.
5.Lesz-e "2. évad"?
H.:Egyszer már elgondolkodtam rajta, úgy hogy előfordulhat, hogy lesz.
6.Miért pont az 1D-vel írsz/írtál történetet?
H.:Azért, mert fan vagyok és akkor láttam először fan fiction-t, amikor fan lettem. Azelőtt azt sem tudtam, hogy ilyenek léteznek.
7.Mikor indult a blog?
H.:2012. augusztus 5.-én.
8.Hány éves vagy? ( Ha nem akarod elmondani , jelezd )
H.:16. életévemet töltöm 2013-ban.
9.Van -e háziállatod?
H.:Van.
10.Ha lehetne egy szuper képességed mi lenne az?Miért pont az?Mire használnád fel?
H.: Szerintem a varázslást választanám. Az olyas fajtát mint a Harry Potter filmben. Akkor azt varázsolnék, amit akarnék és akkor amikor akarnám azt. Persze a varázserőmmel másoknak is segítenék, nem csak magamnak varázsolnám meg az "aranyéletet".
11.Mit szeretnél el érni az életbe?Vagy mit értél el már az életbe amire rettentően büszke vagy?
H.:Szeretnék tolmács, ügyvéd vagy színész lenni. Esetleg író és kritikus. Mindenképp valami olyat szeretnék, ami által az emberek megismerhetik a nevemet. Mindig is szerettem a figyelem központjában állni. New Yorkban szeretnék élni. Lehet, hogy gáz, sőt biztos, de amikor még Magyarországon éltem, indultam egy nemzetközi székely mesemondó versenyen amin indultak székelyek is és olyan emberek is akik Romániából érkeztek. Arany fokozatot kaptam a versenyen és valami rohadt büszke voltam magamra, mert nem hittem volna, hogy sikerülhet. Büszke vagyok arra, hogy sok emberrel ellentétben fel merem vállalni azt aki vagyok és büszke vagyok arra, hogy kimerem mondani amit gondolok.
12.Voltál -e koncerten?Ha igen kinek a koncertjén?Hol?Ha nem , kinek a koncertjére akarsz eljutni?
H.:Még nem voltam és el szeretnék jutni egy Justin Bieber és egy One Direction koncertre.
13.Mi az a szín amit abszolút utálsz?
H.:Citromsárga és narancssárga.
14.Ha három lehetőség lenne : kikapcsolod az életedet ; újraindítod az életedet ; hagyod ugyanígy az életedet.Melyiket választanád?Miért?
H.:Hagynám ugyanígy, mert így jó és szeretném megtudni, hogy miket tartogatnak még a számomra a fentiek.
15.Kb. hány éves korodig hittél a húsvéti nyusziba/télapóba/jézuskába?Magad jöttél rá vagy valaki elmondta?Hogyan jöttél rá vagy ki mondta el neked?Hogy fogadtad?
H.:Maximum 5 éves koromig hittem a jézuskában. Egy idő után a szüleim megunták az egészet és egyszerűen kézbe kaptam az ajándékokat. Nem emlékszem, hogy hogy volt. Egyik évben még a fa alatt voltak az ajándékok a másik évben már nem. Nem kérdeztem semmit, hogy miért, egyszerűen csak elfogadtam. Nálunk soha nem volt divat a télapó és a húsvéti nyúl sem.
+1.Ha van háziállatod mutass róla/róluk képet!(Ha nem probléma.)Ha nincs háziállatod akkor kérlek a kedvenc állatodról mutass egy képet!



Ezt a kritikát megtekintheted ezen a blogon: KATT KATT KATT! 

_____________________________________________________________

-A történetet megálmodtad vagy csak úgy jött?

-Hú. Ez nehéz kérdés. Volt egy blogom, amit még májusba kezdtem el. Oda nagyon-nagyon sűrűn hoztam a részeket és azt a blogot nagyon összecsaptam. Láttam, hogy más blogok mennyire sikeresek, így úgy döntöttem bezárom a blogot, bezárok mindent. Akartam valami egyedit alkotni, ami ki van dolgozva. Így azt mondtam, én arról fogok írni, hogy Zayn-t visszaültetik az iskolapadba.Abban a pillanatban pattant ki a fejemből, amikor megnyitottam a blogot, és az első bejegyzésnek megadtam a Prológus címet.

-A a főszereplő lányt magadról mintáztad?

- Nem. Egyik szereplőt sem magamról mintáztam egyik blogomban sem. Teljes mértékben kitalált a személyiségük.

-Gondolom te is olvasol sok féle blogot. Melyik az a blog amelyiket évekig eltudnál olvasgatni?

-Nem, nem olvasok sok blogot. Egy ismerősöm blogjait olvasom csak, mert egyszerűen megunhatatlan ahogy ír. A kedvenc blogom tőle: DON'T YOU REMEMBER?

-Amikor valaki hozzászól a legújabb részhez, milyen érzés önt el?

-Ezt nehéz megfogalmazni. Először mindig kíváncsi vagyok, aztán mikor azt olvasom a kommentben, hogy "nagyon jó, kövit!" akkor kicsit csüggedt, mert igazából néha azt várom, hogy az olvasóim ellássanak pár tanáccsal, hogy hogy javíthatnék az írásomon. Persze, mindig nagyon-nagyon örülök minden kommentnek-még egy pár szavasnak is- hisz veszik a fáradságot az emberek és írnak, mert tudják, hogy mennyit jelent ez nekem és ha nem írnának, nem írnék nekik új részeket.

-Mit tanácsolnál azoknak, akik most vágnak bele az írásba?

-Azt, hogy soha ne adják fel, mindig akad valaki aki olvasni fogja amit írnék, még ha csak egy személy is az. Én már az első rész közzététele után be akartam zárni a blogot és most meglehet nézni hol tartok! Közel 60.000 oldalmegjelenítés és több mint 83 feliratkozó a blogomon. Ha feladtam volna, most nem tartanék itt. Eleinte nagyon sokat kell dolgozni a bloggal. Nekem is idő kellett hozzá, hogy rájöjjek mi tetszik az embereknek egy blog kinézetén. A blog kinézete nagyon fontos! De az írás, amit oda írnak még inkább. Még a mai napig szinonima szótárt használok és megnyitom a google-t amikor írok, hátha szükségem
lesz rá. Nem féljetek segítséget és véleményt kérni, hisz mindenki a hibáiból tanul.

-Most egy kicsit áttérünk az új blogodhoz. (link itt) Ezt  a történetet, hogyan vagy honnan találtad ki?

-Már kezdtem unni a Nor with you, nor without you-ban Viv szemszögét. Kellett valaki más, akinek az életébe bele tudtam képzelni magam. Hiányzott már valami újdonság. Igazából már rég akartam nyitni egy új blogot, de nem állt össze a fejemben a történet. Csak foszlányok és idióta nevek, amikkel szinte semmit sem lehetett kezdeni. Erről a történetemről lehet elmondani, hogy "megálmodtam". Mikor reggel felkeltem, már tudtam, hogy miről fog szólni. Nap közben a fejemben kiegészítettem pár dologgal, ami biztosított afelől, hogy merjek belekezdeni, mert nem fogok beleunni és a többiek is szeretni fogják, hisz én is szívesen olvasnék egy olyan blogot ami a múltban, évszázadokkal
régebben játszódik.

-Na, akkor az utolsó kérdésem. Amikor írod a részeket hallgatsz valamilyen zenét vagy 
inkább csöndben írod őket?

-Na hát ez igazán érdekes kérdés. :D Először mindig kapcsolok valami zenét, mert a zenétől megjön a kedvem az íráshoz. És írás közben mindig facebook-ozok meg twitterezek és hát ugye hallgatom a zenét is. És azon kapom magam, hogy nem növekszik a rész tartalma amit épp írok. És akkor kinyomom a zenét és próbálok koncentrálni, de egy idő után megunom
zene nélkül, úgyhogy visszakapcsolom. Szóval miközben írok, ki-be kapcsolgatom a zenét.

Ezt a kritikát megtekintheted ezen a blogon: KATT KATT KATT!
________________________________________________________________






A közel nyolc órás út hamar eltelt, annak ellenére, hogy általában ha várunk valamit kétszer olyan lassan telik az idő. Néhányszor ébredtem csak fel. Legtöbbször akkor, mikor Sierra eszeveszetten rikácsolt miközben telefonált, vagy amikor kifele ordibált az ablakon kevésbé kedves szavakat. Felajánlottam volna, hogy vezetek helyette én egy kicsit, hogy pihenni tudjon, de nincs jogosítványom, így be kellett érnie azzal, hogy figyelmeztettem, amikor áthajtott a másik sávba, vagy felébresztettem amikor elaludt. Nem voltam benne biztos, hogy épségben megérkezünk úti célunkhoz, de minden kétségem elszállt abban a pillanatban, amikor az útszélén megpillantottam a táblát amire nagy betűkkel volt írva a város neve. Ültemben kiegyenesedtem és szinte rátapadtam a szélvédőre azt lesve, hol kell lefordulni. Igaz, hogy én nem voltam, vagyok és valószínűleg nem is leszek jártas Párizsban, de volt egy "remek" fuvarosom akinek a fejébe szinte be volt építve egy GPS.
Ahogy közeledtünk ahhoz a térhez ahol a színpad fel volt állítva és ahol a fiúk koncertet adtak, átfutott a testemen egyfajta borzongás. Már milliószor összeraktam a fejemben a szöveget, amit Zayn-ek akartam mondani, de még is úrrá lett rajtam a félelem. Nem attól féltem, hogy megint visszautasít vagy elküld melegebb tájakra, hanem attól, hogy esélyt sem ad arra, hogy elmondjam amit akarok. Úgy voltam vele, minél rövidebbre kell fognom a mondandómat, de annál hatásosabbra kell megfogalmazzam. Tudtam, hogy Zayn szeret, efelől semmi kétségem nem volt. Egyszerűen csak meg kellett győznöm afelől, hogy én is úgy szeretem őt, ahogy ő engem, fontosabb az életemnél is és fontosabb mindenki másnál. Ki lenne fontosabb Zayn-nél? Loreen? Ugyan már! Mindig eltiltott attól amit szerettem, mindig a nővéremet részesítette "előnyben", mindig azt akarta, hogy olyan legyek mint ő. Azt akarta, hogy legalább olyan ismert legyen a nevem mint Maggie-é Las Vegas-ban. Szóval engem csak a második helyre sorolt. Remélem így érthető, miért fontosabb számomra egy fiú mint az "anyám". Különben is, néha kell áldozatokat hozni.
Ezen gondolkodtam egészen addig, amíg meg nem hallottam az egyik irányból az emberek nyüzsgését. Ismét felkaptam a fejemet és megláttam a tömeget a Paris Bercy előtt. Ez egy hatalmas fedett stadion. Ahogy hallottam a koncert már nagyban tartott, de még mindig millióan tolongtak a bejárat előtt. Gondolom ők voltak azok az emberek, akiknek jegyük nem volt, de mindenképpen be akartak jutni. Én is közéjük tartoztam, habár engem teljesen más ok vezérelt.
Sierra még le sem fékezett, de én már kiugrottam az autóból. Amikor megállt a platóról gyorsan lekaptam a bőröndöm, hálálkodtam neki egy sort, majd futni kezdtem a mögöttem zötykölődő kofferrel a nyomomban.
Meg sem próbáltam elől bejutni. Ha oda is verekedtem volna magam a bejárathoz, a közel két méteres biztonsági őrök felemeltek volna a pulóverem nyakánál fogva és egy egyszerű mozdulattal arrébb raktak volna.
Gyors léptekkel megkerültem az épületet és egy hátsó ajtót kerestem, de nem találtam. Az építmény hátsó fala telesen üres volt. Tanácstalanul leültem egy felfelé vezető lépcső aljára és az arcomat a tenyerembe temettem. Már megint ott tartottam, hogy feladom. Lehetetlennek tűnt az egész. Az utolsó lehetőség az volt, hogy az utcán elcsíptem volna Zayn-t, miközben felszállni készült volna a turné buszra, vagy beült volna egy limuzinba. Már épp felálltam, hogy megkeressem a buszt, amivel a fiúk majd távozni fognak, amikor hirtelen a fejemhez kaptam és felröhögtem. Nem gondoltam volna, hogy azon a napon nevetni fogok, de muszáj volt elmosolyodnom magamon. Csak úgy nem szerelnek egy lépcsőt egy épület hátuljára. A lépcső tetején valamiféle bejáratnak kellett lennie. A feljárón kettesével szedtem a fokokat, majd ismét kettesével szedve őket lerohantam a bőröndömért amit lent felejtettem. Miután újra a lépcső tetején voltam, megálltam az ajtó előtt, amiről feltételeztem, hogy ott kell lennie. Hát ott volt. Szinte kiszúrta a szemem.
Még mindig mosolyogva lenyomtam a kilincset. Zárva. Ez most komoly?-kérdeztem magamtól. Össze fogtak ellenem a fentiek. Dörömböltem az nyílászárón, de senki sem nyitotta ki azt. Ekkor kirántottam a hajamból egy hullámcsatot és babrálni kezdtem vele a zárat. Még sosem csináltam ilyet, de jó pár filmben megfigyelhettem már az ilyesfajta betörésnek minden lépését. Pár percen keresztül kotorásztam a reteszben a csattal, mire végül megadta magát, kattant egyet és résnyire kinyílt az ajtó. Gyorsan kitártam azt, beléptem, majd becsaptam magam mögött. Szorosan a falnak simultam és felmértem a helyet, hogy hol is vagyok. Kötelek lógtak felettem rámpákon, a földszinten tömérdek elektronikus műszer és fülhallgatóval rohangáló emberek. Lesurrantam a lépcsőn és mielőtt fiúk énekhangjának az irányába lopakodtam volna, bevágtam az utazótáskámat egy női mosdóba. Csak reménykedni tudtam, hogy amíg elintézem amit el kell intézzek, addig a ruháim nem szívják magukba a vécében keveredő büdös női kölni, vizelet és szennyvíz bűzét. A hangok irányába menet furcsán méregettek az emberek, de senki sem állított meg és nem is szólított le, egészen addig amíg, mindössze tíz méter el nem választott a színpadtól.
-Hova-hova hölgyem?-a kezét kinyújtotta elém egy zömök testalkatú de annál izmosabb és erősebb férfi, így elzárta az utamat. Kétségbeesetten néztem körbe, mire a szemem megakadt azon a személyen, akire abban a pillanatban szükségem volt.
-Paul!-kiáltottam oda a férfinak akit szerencsém volt megismerné még Zayn által. De nem figyelt rám. -Paul!-még egyszer rákiabáltam, mire felém kapta a fejét. Tekintete elidőzött rajtam, tudtam, hogy nem tudta hová tenni kilétemet. Tetőtől talpit végigmért, majd felhúzta a szemöldökét és felkiáltott: -Á! Victoria, ugye?-közelebb lépett hozzánk és biztosította az utamat álló férfit, hogy ismer.
-Vivienne...-javítottam ki unottan. -Zayn-nel szeretnék beszélni!- rögtön a lényegre tértem, hisz nem akartam késlekedni.
-Ó! Majd a koncert után!-megveregette a vállam. -Már csak pár szám van hátra, addig ülj le a színpad szélére egy székre, és élvezd!-rám mosolygott, majd sarkon fordult.
-Nem! -rohantam utána. -Ez most életbevágóan fontos! Nem lehet halogatni! Hívja le a színpadról!-szinte meg parancsoltam neki.
-Nem. Azt nem tehetem. Csak tudsz várni még pár szám erejéig!-és megint tovább állt.
-Rendben. Ha nem ők jönnek le, akkor én megyek fel. Ennyire egyszerű!-azzal rohanni kezdtem. Paul a másik irányba indult el, nyilván azt hitte, hallgatni fogok a szép szóra így egyedül hagyott. Hát nem ez történt. Csak azért is fel akartam menni. Futottam a színpad irányába, majd tőle két méterre megtorpantam és mint egy külső szemléli, megfigyeltem Zayn-t. Torka szakadtából üvöltötte a szólóját és mindent beleadott amit csak tudott. Mély, rekedtes hangjától szinte elaléltam és kábulatba estem. Órákon át tudnám hallgatni Zayn gyönyörű érzelmes hangját, szinte mindig éneklésre kényszeríteném és csak akkor maradna csendben, mikor ajkaimat szájára tapasztanám elzárva a torkából előtörő hangok kimenetét.
Megráztam a fejemet, ezzel visszatértem az ábrándozásból a valóvilágba és a képzeletem szüleményei helyett már azt láttam ami valójában történt. A fiúk a színpad közepén ugrálva énekelték az új lemezük -amiről fogalmam sem volt, hogy létezik és halvány lila gőzöm sem volt afelől, hogy mikor vették fel a csaknem húsz számot. -kiss you című számát. Miközben Niall nem énekel a közönséget fürkészi tapsol mikrofonnal a kezében és össze vissza rohangászik. Hihetetlen, mit hoz ki belőle a zene.
Egy pillanatban, amikor háromszázhatvan fokos fordulatokat csinált, megakadt a szeme rajtam. Megállt, egy pillanatig nézett, majd megdörzsölte a szemét, hogy tényleg én vagyok-e az. Halványan elmosolyodott, majd kimelegedve, izzadságtól csillogó testét odavonszolta a többiekhez, majd a Zayn vállára tette a kezét és súgott valamit a fülébe. Nem volt nehéz kitalálnom, hogy mi volt az. Zayn a fejét hirtelen felém kapta és szeme villámokat szórt. Ismét neki lett volna szólója, de nem kezdett el énekelni. Mindenki Zayn arcát fürkészte, csapattársai inkább rémülten a rajongókhoz képest akik inkább érdeklődve figyelték, hogy mi történik. A háttérben álló fiúk észrevettek engem is, miközben én már Zayn felé sétáltam és csaknem pár méterre álltam tőle. A színpadon lévők egytől egyig mind mosolyogtak, miközben tudták, hogy a koncertnek onnantól kezdve már befellegzett. Szerintem titkon mind tudták, hogy ott leszek. Kivéve Zayn-t, majd felrobbanó vörösödő fejjel méregetett amíg oda nem értem hozzá. Homlokán egy kidudorodó vadul lüktető eret véltem felfedezni. Mielőtt elkezdett volna ő beszélni, vagy mielőtt belefoghattam volna én a mondókámba, egy harmadik személy törte meg az idő közben beállt csendet.
-Miért van joga ahhoz a ribancnak, hogy félbeszakítson egy koncertet?-egy rajongó kiáltott. A színpad előtt állhatott, mert a hang közelről jött. Akár rá is vethettem volna magam, persze nem tettem. Ribanc. Felemelő megszólítás. Legalább azt is megtudhattam, hogy a fanok így hívnak a hátam mögött. Zayn-nel egy emberként fordultunk a tömeg felé. Mielőtt kinyithatta volna a száját, én szólaltam meg.
-Miért vagyok ribanc?-feltettem a kérdést és a válaszra vártam, ami egy ideig nem érkezett, majd a tömegből előlépett egy vékony, magas karcsú lány. Haja olyan fekete volna mint az éjszaka, a bőre fehér, és vörös rúzst kent a szájára. Mintha hófehérke lépett volna elém. Gyönyörű feketés sminkje gyönyörűen kiemelte világos kék, szinte szürke szemét. Vele ellentétben én olyan voltam mint egy rongybaba. Gyűrött arcom ráncos volt, smink sem volt rajtam. Szemeim továbbra is duzzadtak és a hajam sem állt olyan jól mint általában szokott. Azon törtem a fejem, hogy Zayn miért nem egy rajongót választott még anno helyettem, így mind kettőnknek könnyebb lett volna. Valószínűleg tovább folytatódott a gondolatsor a fejemben, ha a lány hangja nem töri meg a csendet.
-Mert átverted Harry-t, miközben amúgy állítólag Zayn-be voltál szerelmes. És egyszer randiztál Niall-el. Csupán ezért. -az emberek morajlani kezdenek. Mindenki összesúg a mellette állóval, így kisebb hangzavar keletkezik.
-Na álljon csak meg a fáklyás menet! Nem vertem át Harry-t. Ő egyezett bele egy állkapcsolatba, azért, mert segíteni akart abban, hogy megleckéztessük Zayn-t és, hogy végre észrevegyen.- Harry-re néztem aki fejével bólogatva megerősítette a dolgot. Azt várták, hogy Zayn majd meglepődik, de ez nem történt meg, mert mindenről tudott. Mindig őszinte voltam vele.
-És nem randiztunk! -mutatóujját felmutatva cáfolta meg a lány szavait. Ki ne hinne az ártatlan szőke fiúnak? Mindenki felháborodva fejezte ki nemtetszését. Valószínűleg az egész világ úgy tudta, hogy mi kavarunk Niall-el és akkor, ahogy kiderült, hogy igazából nem is vagyok ribanc, mindenkinek leesett az álla, szégyellték magukat, vagy pedig a harmadik lehetőség: dühösek voltak, mert ha engem nem utálhatnak akkor egyenlőre senkit, amíg az öt fiú közül valamelyiknek nem lesz egy ellenszenves barátnője.
Zayn-re pillantottam aki még mindig összefonott karokkal állt, ezúttal már higgadtam arckifejezéssel. Nem tudom, mitől sikerült lenyugodnia. Azt hittem mielőtt belekezdhetek a monológomba, Paul lerángat. De ő sehol sem volt, így úgy döntöttem, el is kezdem.
-Zayn!-szólítottam meg, mire ő úgy nézett fel, mintha csak szívességet tett volna. -A levél amit hagytál... én-én-dadogtam.- nem tudom mit mondhatnék, azok után a szavak után, amiket írtál. De meg kell próbáljam összeszednem a gondolataimat, ha el akarom mondani, amiért most itt vagyok. Megváltoztam. Te is más vagy, Zayn és én is. Mások vagyunk. Más világban élsz te és más világban élek én. Még is összeillünk! Még is vonzzuk egymást! Van köztünk már a kezdetektől fogva valamiféle kapocs, ami összeköt minket. Én sem tudom, és szerintem te sem, de érzed, hogy több ez mint egy egyszerű szerelem. Soha életemben nem éreztem még ilyet, nem is olvastam róla és még csak filmet sem láttam, amiben így szerették volna egymást egy közönséges fiú és lány mint mi egymást. Mondd, hogy te nem szeretnéd ezt eldobni, Zayn! Mondd, hogy egyszerűen már semmi sem érdekel és velem akarod leélni az életed!- könnyes szemmel, kissé felemelt fejjel a szemébe néztem és vártam a reakcióját. Mint egy kőfal. Kifejezéstelen és merev. Nem mozdult még csak nem is pislogott. Azt hittem valami rohama van, esetleg megállt a szíve. Még az orrcimpái sem mozogtak, azt jelezve, hogy levegőt vett. -Ha itt valakinek el kéne hagynia valakit, akkor az én vagyok. Azt hiszem egy normális kapcsolatban már rég kiakadt volna a barátnőd ha nem avattad volna be. De én, mert engem nem érdekelnek a titkaid, nem érdekel a múltad, engem te érdekelsz a jelenünk és a közös jövőnk!- már könnyek folytak végig az arcomon. Zayn közömbössége akasztott ki ennyire. -Nézd! Szinte titkok kamráján lépkedem, de...-kezdtem volna bele az újabb mondatba, de végre észrevettem, hogy Zayn szája elnyílt, ezért a sajátomat már befogtam volna, de még így is sikerült a mondatom közepébe vágnia, amit ezúttal nem bántam.
-A drogos korszakomban megerőszakoltam egy lányt. A nővéredet.- végül kinyögi amire már olyan régen kíváncsi voltam. Egyszerűen nem jutottam szóhoz és akkor én néztem ki úgy mint aki nem vett levegőt. Illetve nem csak úgy néztem ki, mert valóban elakadt a lélegzetem. Egyáltalán nem ilyesmire gondoltam amikor azt mondta, hogy valami szörnyűséget tett. Azt hittem lopott valamit egy boltból, tizennyolc év alatt cigarettázott, alkoholt fogyasztott vagy valami ehhez hasonló. Maggie... Amikor Zayn-nel találkozott nálunk. Már mindent értek. És a kislány? Zayn-é? Nem az nem lehet! Felidéztem a fejemben Blair arcát és mellé állítottam a Zayn-ről készült legutolsó képemet. Semmi hasonlóságot nem vélek felfedezni kettőjük között. Kicsit megnyugodtam, hogy Zayn-nek nincs gyereke. Fura lenne egy egy gyermekes apával járni, bár minden bizonnyal nem érdekelne, ha az övé is lenne a kislány. A rajongók zúgolódása térít magamhoz. Kétségbeesetten sugdolóznak, ordítoznak, távoznak és voltak akik elővették a kamerás mobiltelefonjukat. Még mindig mozdulatlanul földbegyökerezett lábakkal álltam. Fordult a kocka. Ezúttal én voltam a kőfal és Zayn, aki el le akarta bontani azt.
-Mondj már valamit!-kezeit a vállamra téve elkezdett rángatni. Végül megráztam a fejem és visszazökkentem a valóságba.
-Nem félek attól, Zayn, hogy olyat fogsz csinálni amit én nem akarok, ha erre gondolsz. Nincs olyan, amit ne akarnék veled kapcsolatban! Szeretlek Zayn! Azt hiszed hülyeségből dobálózom ezzel a szóval? Felfogod te egyáltalán, hogy milyen dolgokat foglal ez magába? Félsz bevallani magadnak, hogy van, aki az életénél is jobban szeret? Hogy van, aki kezeidbe adja a kulcsot a szívéhez? Fogadd el ezeket, Zayn! Fogadd el, hogy szeretlek!-mélyen a szemébe néztem és próbáltam tekintetemmel belefúrni a szavakat az agyába, hogy végre eljusson a tudatáig, hogy mit is érzek iránta valóban. Megrázta a fejét, úgy ahogy általában szokta, csak nem mosolyodott el. Egy darabig a kezével babrált, eközben a fülemben dobogó vért hallgattam és felmértem a terepet. Mindenki tátott szájjal figyelt bennünket. A színpadon a fiúk is, a színpad mögött a stáb is és a rajongók is, akik már nem voltak olyan zabosak mint amikor felmentem a színpadra.
Zayn hirtelen rám emelte a tekintetét, miközben én felemeltem a fejemet, hogy a szemébe tudjak nézni.
-Let me kiss you!- mondta, a legújabb dalukból idézve, aminek egy részletét már hallgattam.
-Itt vagyok! Tessék! Mire vársz még?- ahogy kiejtettem a számon a szavakat, Zayn előttem termett mellkasát szorosan az enyémhez tapasztotta, szinte még levegő sem volt köztünk. Lassan lábujjhegyre álltam miközben ő két keze közé kapta arcomat, kissé összenyomta azt, majd nagy először cuppanós puszit nyomott ajkaimra, majd lágyan csókolni kezdte őket. A torkomban hatalmas gombóc keletkezett és a sírás fojtogatott. Olyan rég éreztem már Zayn szájízét, közelségét, tenyere melegségét és olyan boldogság öntötte el a testem, amilyen még soha. De ahogy Zayn ajkai elváltak az enyémektől, ennek vége is ért.
-Ne sírj! Hisz nincs miért!- észre sem vettem, hogy idő közben tényleg kibuggyantak a könnyek. Hüvelykujjával letöröl pár kövér cseppet bal szemem alól, majd hátrébb lép. -Ezért nem akarom, hogy velem legyél, Vivienne. Félek, hogy esetleg ha nem is direkt, de fájdalmat okozok neked. A családod utál engem és, hogy őszinte legyek én sem kedvelem őket. Nem tudnék a nővéred szemébe nézni többet. És az anyád...Viv, nekem nem megy ez! Egyszerűen képtelen vagyok rá. Turnékra kell járnom, interjúk, fellépések. Forgatások. Nem vihetlek magammal és nem tudnálak otthon hagyni. Működne így ez a kapcsolat? -széttárta a kezét.- Nem!- és rávágta, mielőtt bármit is kinyöghettem volna. Letaglózva hallgattam, ahogy tulajdonképpen lekoppint.
-Most komolyan ezt teszed velem? Kezdjük elölről az egészet? Ne szórakozz már Zayn! Most rágtuk ezen át magunkat! Egyszerűen csak lerázol? Ezt nem teheted meg velem!- szinte már torkom szakadtából üvöltöttem vele. Minden dühömet kiadtam ami az idő során felgyülemlett bennem és ezt a torkom bánta.
-Lehetünk barátok.-rántott egyet a vállán. Minden kapcsolat ezzel a mondattal zárul. Belém hasított a felismerés.
Hitetlenül megráztam a fejem.
-Ne, Zayn! Csak ezt ne mondtad volna!-szemeimet résznyire összeszűkítettem. -Nincs szükségem -egy nagy levegő vétel után elfintorodtam, mert tudtam mi lesz a következő szavam. -a barátságodra. Mondd, tudnál te ezek után úgy tekinteni rám, mint egy barátra? TUDNÁL?-megint kiabáltam vele, pedig nem volt szándékomban. Ezek után, már tényleg megértem, hogy látni sem akar.
Elhúzta a száját, majd szemével távozásra intett. Még mindig hitetlenkedve meredtem rá, majd gúnyosan elmosolyodtam. Az arcomról az ,,ezt nem hiszem el!", ,,ez lehetetlen!" és az ,,ilyen nincs..." kifejezéseket lehetett leolvasni. Összeszedtem magam, megtöltöttem levegővel a tüdőmet, majd kiürítettem.
-Rendben Zayn. Elmegyek. -mondtam ki végül. -De tudd, magammal viszek egy darabot belőled.- mondtam még utoljára, majd tenyeremet a hasamon pihentetve lassacskán lesétáltam a színpadról. A lépcsőről még egyszer utoljára visszanéztem a köpni-nyelni nem tudó elkerekedett szemű Zayn-re. 

58 megjegyzés:

  1. Na most..Most jött el az a pillanat amikor elásom magam..Mi az, hogy ZAYN ELUTASÍTJA?! Ilyen nem lehet.Nem..Nemnemnemnemneeem..Hogy tehetted ezt velem?!Legalább Vivienne jó fej maradt.:D Amúgy meg..Tudod, hogy ilyenkor utálom Zayn-t? Mi az, hogy elküldi?! Áhh, mindegy..Kérlek SIESS! xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első komment. my gosh. XD mit fogok én még kapni ezért. :'DDD elküldte. nem kíváncsi rá többi. talán elmúlt a szerelem, csak fél bevallani magának. ilyen is létezik az életben sajnos. :\ amúgy most biztos nem lesz rész egy darabig, mert ihletet merítek. xd meg ugye suli is sokat kell tanulnom...-.- de órákon szoktam írogatni, amíg a tanár le nem üvölt, hogy was ist das csinálok. xddd Meg a következő héten költözünk, szóval fogalmam sincs lesz- egyáltalán netem... oO úgyhogy mostanában ne várjatok tőlem semmit. :D

      Törlés
  2. Szia! :) Nagyon jó rész lett! :D De Zaynt nem értem.:( Már nagyon várom a következőt! :) Hozd amikor tudod.:) Puszi: Jenny.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :) Köszönöm, örülök, hogy tetszik. :) miért nem érted Zayn-t?:D ahogy tudom, hozom. :)

      Törlés
  3. Oké, lehet, hogy én vagyok az első akinek ez leesik, de... VIV TERHES?????!!!!! mikor? hogyan? Jó, hülye kérdés, mert nyilván Zayn-től mikor részegen lefeküdtek, de akkoris... O.o most meglepődtem. Zayn-ről meg annyit, hogy legszívesebben fejberúgtam volna, de úgy, hogy lefordul a színpadról :@@@ Jó, szülinapja van, szóval csak szimplán lelököm... mi az, hogy odamegy Viv, smárolnak, aztán meg szakítanak??? hmmm??? HÁT HOGY VAN EZ???
    Gyors üzenet Zayn-nek: Tudom hogy szereted köcsög, ne tagadd le :@@ ahogy a gyáva indián varázslónak szokás mondani, nefossámán! tessék Viv után menni és bocsánatot kérni, hogy aztán boldogok lehessetek...
    Igazán rövid, tömör, szelíd és rendkívül irodalmi voltam, nem? Na, most hogy ezt megbeszéltük, hozd azt a részt, mert még a mostaniért is kapni fogsz!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor olvastam telefonról a kommentedet, összeszartam magam, de kajak. xd NEFOSSÁMÁN XD geci XDDDD ez kész voltXD üzenetedet minél előbb továbbítani fogom neki. xd és nyugodtan rúgd fejbe, lökd le, de annyira még hagyd életben, hogy össze tudjam hozni Viv-vel. xddd

      Törlés
  4. Ez egyszerűen fantasztico de több szó nem jön ki a számon mert ajj Mi AZ HOGY ZAYN SZAKÍT VELE??? Hát nem tudom én fejbe dobtam volna egy babával a közönségből, hogy térjen észhez ... amúgy imádom csak mindig lerombolod azt ahogy én tovább képzelem :D de tényleg nagyon jó :) hamar a kövit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. babával? :'D honnan szedtél volna babát? :'D úgy bírom, hogy mindenki bántani akarja szegényt Zayn-t. :cc az csak jó, ha kiszámíthatatlan a történet. :3 és köszönöm*-*<3

      Törlés
  5. Anyáád... kajak terhes??? nem hiszem eeeeel.. pici Zayn. Zayn olyan köcsög, hogy csak ugy dobta.. szegény Viv feleslegesen tűrte a jazz zenet... juuj alig várom a kövit. szeretleeeek<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. piszike Zayn *-* ne bántsátok Zayn-t! :cc lehet, hogy hülye, de szeretni kell! *-* és igen, a jazz zene... xd én már csak tudom, hogy milyen amikor 10 órán keresztül kell hallgatni. XD én is szeretlek és mindenkit szeretek!<333 imádom az olvasóim! *-*

      Törlés
  6. Te aztán értesz a meglepetésekhez... Mikor már azt hiszem minden happy lesz BUMM! Vége, mégse, ennyi! Én... Erre tényleg nem számítottam... Mégis hogy jutnak ilyen dolgok az eszedbe? o.O Fuhh ha te tudnád mennyire várom már a következő részeket... <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom meddig gondolkodom, mire ki tudok találni új eseményeket. :\ de megéri gondolkodni, ha ennyi és ilyen kommenteket kapok. :D *-* megpróbálom minél előbb hozni a kövit. :)

      Törlés
  7. Most ez a darabot belőled meg az a has fogás most vagy az ,hogy tényleg terhes xD Vagy Viv azzal akarja magához láncolni Zaynt ,hogy terhes??? xD Tudni akarom MOST!!! Szóval KÖVIT :D

    VálaszTörlés
  8. Hmm-Hmmm...Te biztos megakarsz minket ölni az írásoddal :) . Viszont!!! Neeeeemmm ! és nemmm ! Zayn egy hülye barom , még is mit képzel magáról? Hogy csak úgy ki kosarazza ?? Naneee...Valamit csinálj mert baltával fogom szét verni a gépet.:D
    És nagyon sajnálom Viv-t. Ujjat amint csak tudod.:)

    Imádom a blogod.*_*<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez a célom. :P ELFOGTOK HALÁLOZNI! #se. azért ennyire jól nem írok, még ha vannak is izgalmas részek... xd szegény Zayn, tényleg sajnálom. mennyit csuklik vajon egy nap, amikor új részt hozok? xd ne verd szét a gépedet, mert akkor nem tudod majd elolvasni a kövi szintén izgalmas részt. :3<33333

      Törlés
  9. BAKALAFITY MÁÁÁÁÁÁ ilyenkor zayn iránt olyan dühöt érzek dikk zayn ma szülinapod van ezért megkíméllek de holnap kinyírlaaak !!-.- az mi már hogy megcsókolja aztán elküldi a francba azzal hogy lehetünk barátok basszus mááár zayn most komolyan mit szívott a koncert előtt mert most komolyan olyan érzésem van mint ha be lenne sziva dik elküldi egy olyan szöveggel hogy lehetünk barátok lehetünk barátok LEHETÜNK BARÁTOOK??? Én viv helyében már réges rég felpovoztam volna -.-" kiváncsi leszek mit fog hozzá zayn szólni hogy terhes (ha egyáltalán az) muhahahahaaaaaaa am imáááááááádtan a részt de még megjegyzem (3.x xdd) zayn kapja be...a kisujjáááát!!! am megértelek a sulival kapcsolatban de azért vááárom már a következő részt ;)))
    And xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. poor Zayn poor Zayn...igen, ebben a blogban elég fura természete van, de remélem ki tudtok igazodni rajta. :\ ez ilyen tipikus duma, lehetünk barátok. aha. barátok akik a kapcsolat után nem is beszélnek többet egymással. ilyen ez a kapcsolat utáni barátság. xd kiderül, hogy viv-ék esetében hogy lesz. :P

      Törlés
  10. Imádom,Imádooooooooom!!!!!!! de ez most áááááá, annyira szomorú, és igazságtalan....!!! :( <3 mikor lesz új rész??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik. :D még nem tudom. :\ lehet hogy két hétbe is el fog telni, mire megírom. :)

      Törlés
  11. OMG! Nem hiszem el, hogy lehet ilye hülye Zayn, Viv megbocsát neki, pedig tényleg jó nagy marhaságot csinált erre, ő nem fogadja el, nincs Vivvel, milyen beteg gondolkodás ez? Ajj nagyon kiakasztott, ezért remélem hamar hozol részt ;) Hallod nem is mondtad, hogy van új blogod.. :( Pedig érdekel, szólhattál volna... hm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon nagyon beteg gondolkodás! Szegény Viv... :\ úgy sajnálom. ez a bolond Zayn meg...-.- pff. hogy gondolja ezt? Viv elment Párizsba, megbocsátotta Zayn-nek a hülyeségét, erre Zayn még így sem hajlandó visszafogadni. -.- azt hiszem tárgyalok Zayn-nel majd valamikor. :P megosztottam facebook-on is egy csomószor! :ooo itt is kiirtam valamikor az egyik bejegyzés tetejére! :oo lehet, hogy elkerülte a figyelmedet. :D mindegy, nézz be. :)

      Törlés
  12. Legyen Viv terhes! Lécci!! Legyen egy pici Zayn, aki nem olyan köcsög, mint az apja! Már bocs a csúnya szóért. Zayn drága most azonnal foss Vivienne után csókold meg az esőben és neveljétek fel együtt a picit! Ha nem teszed meg én kinyírlak!!!
    Nagyon jó rész lett :) GYORSAN KÖVIIIIIT!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ajajj. xd hát nem tudom, mi lesz. úgyhogy szerintem készítsd elő a fegyvereid, vagy ha gondolod puszta kézzel is megölhetsz. :P

      Törlés
  13. IMÁDOOOOOM......sieeess.....BIZTOS hogy terhes ez volt az első gondolatom amikor először hányt és émelygett,aztán hány mégegyszer és most meg ez "-Rendben Zayn. Elmegyek. -mondtam ki végül. -De tudd, magammal viszek egy darabot belőled.- mondtam még utoljára, majd tenyeremet a hasamon pihentetve lassacskán lesétáltam a színpadról. A lépcsőről még egyszer utoljára visszanéztem a köpni-nyelni nem tudó elkerekedett szemű Zayn-re." egyértelműen TERHES.*.*

    VálaszTörlés
  14. Egyszerűen fantasztikus vagy, te is és az írásod, a történeted.:)
    Pedig nálam nagy szó, ha tetszik egy One Direction-os blog.
    De ez nagyon jó:)
    Eleinte is írtam kommentet, csak most rászántam magam, hogy átköltözzek blogspot-ra.
    Beleolvasnál az én történetembe? nagyon kíváncsi vagyok mit gondolsz róla:)
    [http://iamthevampire.blogspot.hu/]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök neki, hogy olvasod a blogomat annak ellenére hogy nem szereted a one directiont. :) emlékszem a kommenteidre és köszönöm a kedves szavakat! :) benézek a blogodba és igazán megtisztelő, hogy adsz a véleményemre! :)

      Törlés
  15. Szia nézz be a blogomra van számodra valamim! :) http://stolemyheartwithonedirection.blogspot.hu/2013/01/dijak.html#comment-form

    VálaszTörlés
  16. Ááááh:D Azt hittem összejönnek, erre ... hát ez ... nem tudok mit hozzáfűzni xd viszont nagyon jóóóóóóóó lett és sajnálom h most nincsenek együtt, de jó h totál meg tudtál döbbenteni minket, újra, újra, és ÚJRA :D ez a lehetünk barátok tényleg horrorisztikus volt -.-' Mindenki szidja szegény Zaynt, pedig egyrészt érthető amit mondott, de ha Viv elfogadja így, akkor ne legyen ilyen retardált :D Loreen meg még beazonítás alatt ál :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, gondoltam, hogy mindenki azt hitte, hogy össze fognak jönni. ezért is csináltam úgy, hogy ne. :3 eddig mindig keveset szenvedtettem őket, ezért gondoltam, hogy gondoljátok most is hamar túl lesznek ezen. :D és köszönöm*-*<3

      Törlés
  17. Most ezt nem hiszem el, :O:O:O:O nem lehetsz ilyen gonosz hogy hagyhatod itt abba??? :O mikor lesz kövi? Ugye Viv nem fogja elfogadni ezt? ugye nem? Meg tudom érteni Zaynt, de hogy megerőszakolta a nővérét na ez durva valami olyanra számítottam volna h össze törte a szívét vagy, valami ilyesmi de erre nem:O na ez durva!!! :D nagyon izgalmasan írsz, be tudnád linkelni a többi blogodat is? Szeretném azokat is elolvasni! :) De vissza a történethez, nos amikor már azt hinné az ember minden rendben akkor jön a legizgalmasabb mozzanat, te kész profi vagy na szóval Viv csak nem terhes? lehet h ez volt az oka a rosszul léteknek is? és lehet h még is csak Zayn-é a nővére babája? és ha Viv nem terhes akk csak ezzel akarja vissza csábítani Zaynt? ugye össze jönnek? légysziii :D:D:D:D imádom a blogod hamar hozd a kövi rész sőt tőlem már most fent lehetne a kövi :) Pusziii:)
    huh hát ez jó hosszúra sikeredett! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de igen, ilyen gonosz vagyok.:D nem tudom mikor lesz új rész. :\ de biztos el fog tartani egy darabig amíg megírom. majd minden ki fog derülni, nem árulok el előre semmit sem. :P köszönöm köszönöm köszönöm. :D tényleg nem árulok el semmi olyant amiből kiderülhetnek a továbbiak. :P http://backtothemiddleages.blogspot.de és http://iamjustavictim.blogspot.de/ ezek az új blogjaim. :) olvasd el őket és kommentelj, ha tetszik iratkozz fel!:D

      Törlés
  18. ezt én nem bírom:oooo mi az hogy elutasítja?! vagy hogy terhes...? Mi vaaaan?:o és az mi hogy ilyen kicseszett jól íííírsz????:D aaaaahjj..kikészítesz:D
    rohadt jó...:D csak ennyit tudok mondani:D:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :'D ez a dolgom. :3 hogy kikészítselek titeket. :P köszönöm*-* nekem ez is bőven elég.:D<3

      Törlés
  19. mint mindig most is IMÁDTAAAM♥♥^^ mindenre gondoltam,hogy miért utálják egymást Maggie –Zany ,de arra nem számítottam, hogy megerőszakolta a Maggie-t.. ^^hát..ezek szerint tényleg terhes vagyis gyanús,hogy a hasát fogta és mondta,hogy elvisz Zany-ből egy darabot..:) ezt a mondatot mindenki utálja a kapcsolatában:”azért lehetünk barátok” nagyon kedves egy teremtés..:) megcsókolja aztán meg szakít vele..:/ szegény lányt megint a földbe tiporta ..:/. Ha tudná,hogy a történetüknek még nincs vége..:D mikor azt hiszem,hogy végre happy lesz,megint beleteszel akkora nagy csavart,hogy képzelni se képzeltem volna..:D ^^ próbálnák kritikát írni,de nem tudom,mert annyira tökéletes ez a blog,hogy nem lehet rá kritikát írni..:) már nagyon várom a folytatást! kíváncsi vagyok,hogy mi lesz ezután Vivianne-el.,meg persze Zayn-el is..:) remélem utána fut Zayn.. remélem nem hagyja elmenni ….:D Térj végre észhez Zayn!!!:D :D már nagyon várom! xoxo :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. háhh. :D egy hosszú komment. :D örülök, hogy tetszett. :P mint senkinek, neked sem mondok semmit a továbbiakról. :D de biztosítalak róla, hogy azok is nagyon izgalmasak lesznek, már amint tervezem de kitudja hogy sikerül megírnom majd. így van, közel nincs vége még a történetnek. :P tartogatok még egyet, s mást. :P

      Törlés
  20. Imádom ezt a blogot :) Olyan jó <33 Én éreztem, hogy megerőszakolta :// Minél előbb új részt ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik. :D megérezted? akkor te tudsz valamit. :D igyekszem ^^,

      Törlés
  21. Ez ez ez ez ez .............................közben meghaltam .legyen terhes legyen terhes pici zayn legyen *-*ès basszus zayn te egy idióta vagy már bocs. Valaki rakja helyre az agyát neki!! ! Nagyon jó lett imádtam de erre nincsenek szavak!!!!!! Hozd a kövit mert megölsz :P :D:D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. annyian akarjátok, hogy terhes legyen és annyian nem. XD ilyenkor mit csináljak? xddd szegény Zayn, again. :D köszönöm*-* igyekszem vele... :D

      Törlés
  22. Sooo nem lehet kifejezni mennyire, de mennyire imádom most már ezt a blogot... Na most már tényleg a kedvenceim közé tartozik! OH MY GOSH! EZ LETT A KEDVENC RÉSZEM! EZERSZER JOBB MINT EGY BUTA SOROZAT! ANYÁM! EZ EZ EZ PERFEEEECT! Mindig jössz egy váratlan meglepetéssel, és ez, ez, leírhatatlanul asdfghjlk!*-* Miközben olvastam, -csak most jöttem rá- hogy kizártam az egész életet, világot, egyszóval mindent ami létezik. Kivéve egy dolgot; a történetedet. Erre figyeltem, közben k*****ottul beleéltem magam Viv szemszögébe, -pontosabban helyzetébe, életébe- és izzadt a kezem. Ahol kellett, megkönnyeztem. Ahol kellett elnevettem magam. Ahol kellett szomorúan éreztem magam. Szóval ez hihetetlen! Ez velem csak most történt meg először! És még nem vagy megelégedve az írásoddal?! Hát komolyan mondom térj észhez! Kapj a fejedhez! Nem értelek... Ez minden idők legjobb blog része! Ez egyszerűen hihetetlen... Ebben most több is volt a párbeszéd -aminek kifejezetten örültem. Azt hiszem te inkább írónak menj -riport-! Bocsi, hogy ilyen hosszú regényt írtam de muszáj volt kiadnom magamból ezt a csodálatos érzést!:D
    Kár, hogy sokára hozol majd részt -első komment válasza, ja és igen, elszoktam olvasni a komikat is.:D-, de várni fogok! xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Soooo én meg nem tudom elmondani, hogy mennyire hálás vagyok! :') mindent nagyon szépen köszönöm, és örülök, hogy te is olvasóm vagy, szereted a blogot, beletudod élni magad a történetbe! remélem a továbbiak is fognak tetszeni! :)<3333

      Törlés
  23. KOVIT!!!!!!!!! nagyon nagyon jo!!!:) legyszi siesssss!!)x

    VálaszTörlés
  24. Úristeeen! Most találtam meg a blogod és imádom! Siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tehát egy új olvasó? megtennéd, hogy feliratkozol, ha még nem vagy feliratkozva?:) örülök, hogy neked is tetszik és hogy rátaláltál a blogra. :) Igyekszem!

      Törlés
  25. egy nap alatt végig olvastam a blogod és imádom *___* nagyon siess!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wáó. :D Megint egy új olvasó. :) örülök, hogy tetszik és hogy rátaláltál a blogra. :) igyekszem vele, de higgyétek el, nincs könnyű dolgom ezekkel a részekkel. :)

      Törlés
  26. Najooo... nem bírok tovább várni... Köviiiit!!!!!!!! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ma elkezdem írni, mert van egy kis időm, de fogalmam sincs, mikorra lesz kész, mert nem akarom elsietni, nehogy unalmas és összecsapott legyen. :)

      Törlés
  27. Egyszerûen eszméletlen ahogy írsz, nem tudom megunni..<3 Mikorra várható a következô rész????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :) Remélem is, hogy nem fogjátok megunni. :P TALÁN ma kész lesz, de ha nem akkor hétfőn vagy kedden valamikor. :)

      Törlés
  28. Nem rég találtam rá a blogodra és... és... OH MY GOSH!Nagyon jó! Már fel is iratkoztam! Kövi légyszíííííííííííííí!

    További hozzáfűznivalóm nincs, mert előttem, már mindent leírtak amit gondoltam. Soooooooo kövííííííííííí! És mégegyszer brutál jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. :D pár perc és fent a kövi. :)

      Törlés