45. fejezet

Tudom, tudom megint késtem. Ráadásul ez a rész nagyon unalmas lett, bocsi. A következőben valószínűleg több lesz az izgalom. És ígérem sietni fogok vele! #ha vannak benne helyesírási hibák ne nézzétek, nagyon későn írtam és nem olvastam vissza.


Ha az nem lett volna elég, hogy a lehető legjobban beégettem magam az egész világ előtt és Zayn előtt is, ahogy térdepeltem előtte vagy esetleg az, hogy teljesen összeroppantam, összetörtem és még családom sincs akihez fordulhatnék, csak a volt pasim szülei és testvérei akikhez amúgy bevackoltam magam, hogy ne kelljen otthon rontsam a levegőt, Isten ostora még egyszer csattant rajtam, még pedig a következő formában.
A testemben szó szerint megállt a keringés. Nem folyt az ereimben a vér. Lefehéredtem és az újabb meglepetéstől hirtelen felültem az ágyon és elképedve meredtem az orvosra. Majd miután szemeim kevésbé voltak elkerekedve idegesen néztem először a mellettem álló lányra a szó szoros értelmében száját tátva meredt az orvosra és majdnem neki ugrott a torkának, mert közölni merte a ,,rossz hírt". Tekintetem Triciára vándorolt, aki sokkot kapott és leült egy székre, majd fejét a lábai közé hajtva legyezgetni kezdte az arcát. Majd lepillantottam a hasamra.
NINCS GYEREK?
Legszívesebb elüvöltöttem volna magam, de nem tettem. Arról sem volt fogalmam mire kéne egyáltalán gondoljak. Egyáltalán volt olyan, aki abban a pillanatban meg tudta volna mondani, hogy mit kellett volna érezzek? Egy majdnem tizennyolc éves lány, aki terhes. Rosszul kellett volna érezzem magam amiatt, hogy nem hozhattam a világra és elvesztettem? Ha egyszer egy nő terhes lesz, onnantól kezdve uralkodnak benne az anyai ösztönök. És ha a nő elveszti a gyerekét, akit annyira és annyian vártak már, akkor meg kéne szakadjon a szíve. Össze kéne törnie a világnak körülötte és gondolkoznia kellene azon, hogy ,,Mi lett volna, ha...?".
Én abban a pillanatban nem éreztem semmit, csak csalódott voltam. Csalódott voltam, mert azt hittem, hogyha megszületik a gyerek, akkor lesz valami kapocs ami összeköt Zayn-nel. De így, hogy nem lesz gyerek, minden remény szertefoszlott.
Amúgy nem akartam gyereket. Nem akartam szülni. Túl fiatalnak érzem magam még hozzá. Azt akartam, ha gyereket szülök, az igaz szerelemből szülessen. Hogy a gyerek szülei, azaz én és Zayn örökkön örökké együtt legyünk, együtt neveljük fel, formáljuk olyanra amilyenek mi vagyunk.
Részesítsük a legjobb neveltetésben, fogadjunk meg tanácsokat a szüleinktől akik már felneveltek minket. Így szerettem volna. Nem pedig a másik lehetőséget, hogy Zayn-nel csak a gyerek láthatását beszéljük át és egyeztessük minden évben. Ha ilyen áron kellett volna gyereket szüljek, valószínűleg árvaházba adtam volna, vagy elvetettem volna. Legyen rendes családja, vagy semmilyen.
-Ez biztos?-kérdezte Zayn édesanyja remegő hangon és fel-fel pillantott az orvos felé. -Úgy értem, hogy akkor mi történhetett? Ahogy megtudtuk úrrá lett rajtunk az izgalom. Hiányzik már egy kis gyerek a környezetünkből. Tudja maga, hogy milyen érzés töltött el, amikor megtudtam, hogy unokám lesz? Amikor már felkészültem rá, hogy úgy fognak szólítani ,,Nagyi"? Hogy a Zayn nevet leváltja majd az ,,Apa" szó?-térdére támaszkodva felkászálódott és értetlenül széttárta a karjait, majd közelebb lépett az orvoshoz és csaknem megragadta a köpenyénél fogva és rángatni kezdte. Tényleg csak egy hajszál választotta el.
-Talán elvetélt, vagy nem is volt gyerek. Én itt nem látok semmit!- tanácstalanul megrázta a fejét az orvos és pár lépést óvatosan hátrébb lépett. De ez nem volt jó megoldás, hisz mögötte pedig Doniya állt. Bekerítették.
-Akkor mivel magyarázza meg a reggeli rosszulléteket és a hányást? És még A Dolog is megtörtént! Még hozzá védekezés nélkül! Magyarázza már el, hogy mi folyik itt vagy csak én vagyok olyan suta, hogy nem látom a fától az erdőt?-hadarta csípőre tett kézzel. Ahogy rá és Triciára néztem, kétség kívül felismertem az anyja és lánya közötti hasonlóságokat. Személyiséggel az élen.
Én végig csak helyeseltem hisz minden úgy volt, ahogy azt Don elmondta és én is kíváncsi voltam, hogy hogy lehetséges ez. Bár terhességi tesztet nem csináltam, akkor biztos voltam benne, hogy terhes vagyok. Minden kis jel arra utalt. Úgy vettem észre, hogy híztam is, pedig abban a stresszes időszakban alig ettem valamit.
-Talán a sok problémától volt a rosszullét. Tudják az idegesség képes felforgatni az egész szervezetet...- afféle ,,sajnálom, nem tudok mit tenni" pillantást vetett felénk, mire mind befogtuk a szánkat és gondolkozni kezdtünk. Volt valóságalapja annak amit az orvos mondott. De senki nem akarta elhinni, senki nem akarta letudni ennyivel.
Szótlanul ültem az ágyon, kezemmel a hátam mögött támaszkodtam, lábaimat kinyújtottam és a fejemet hátravetve a plafont tanulmányoztam. Illetve csak úgy nézett ki, mintha tanulmányoztam volna, mert titkon Istenhez imádkoztam, hogy áldjon már meg, mert ugye ahogy a mondás tartja minden rossz után jön valami jó. Hát ezt a jót vártam én is.
Tricia pillantásai után úgy véltem ideje lenne felöltözzek és nem fájdítani tovább a szívét. Mérges voltam magamra, mert elszomorítottam őket. Elszomorítottam azzal, hogy nem lettem terhes. És nem csak őket. Zayn is azt hitte, hogy a szívem alatt hordom a gyerekét. A gyerekünket. És Harry is. Meg az egész világ. Bele se merek gondolni, mi lesz akkor ha ez az egész kiderül.
Begomboltam a nadrágomat és betűrtem a pólómat. Az orvos együtt érzően megveregette a vállamat, majd lazán lökött egyet rajtunk és kirakott minket a rendelőjéből. Ennyit az együttérzésről. Ezek után még egy csalódott szempárral szembe kellett nézzek. Zayn apukája.
-Na? Minden rendben? Hány hetes? Fiú? Lány?-kérdések tömkelegét zúdította rám és belemászott az arcomba. Szemei csillogtak és ha arra gondoltam, hogy el kell mondjam neki ami bent történt, akkor ő is letört lesz. De túl kellett esni rajta, nem mondhattam azt, hogy minden rendben van, lány a gyerek és csak pár hetes. Hazugság. Utálom, ha hazudnak vagy ha átvernek.
-Nincs baba.- néztem rá szomorúan és elhúztam a számat, ahogy azt ő is tette.
-Mi történt?-ijedten nézett rám, talán azt hitte, hogy elvetéltem.
-Nem volt gyerek, az orvos szerint.-motyogtam erőtlenül magam elé és azon kezdett el kattogni az agyam, hogy vajon mit fog szólni ehhez Zayn. Látom magam előtt a fintorát, azt ahogy hitetlenül megrázza a fejét és azt mondja: ,,Többet vártam volna tőled. Tudom, hogy fáj, hogy elhagytalak, de nem kellett volna ilyen hazugsággal előállnod!". Vajon mit fog gondolni rólam? Azt, hogy csak kitaláltam az egészet? Vagy ő is azt, hogy elvetéltem? Én az előbbire tippelnék.
-Sajnálom.-mondta és kihallatszott a hangjából a szomorúság és az együttérzés. Elegem van már abból, hogy mindenki megsajnál és azt érzi amit én. Senki sem tudja mit érzek! Átélték azt amit én? Lehet, hogy voltak szerelmesek és dobták őket, de nem mentek keresztül annyi megaláztatáson mint én. Vagy lehet, hogy csak nagy dobra verem ezt az egészet? Nekem Zayn több mint egy gimis szerelem...Zayn sokkal több egy szerelemnél. Nem lehet megfogalmazni a köteléket ami hozzá köt, mert szerintem még senki nem érzett ilyet. Ilyet, ami több a szerelemnél. A szerelemnél ami már amúgy sem kis dolog. Létezik olyan, hogy valaki még annál is többet érezzen a másik iránt? Igen. Itt vagyok én, az élő példa.
Nem hiszem el, hogy van ilyen. Elfogadom minden hibájával együtt -attól eltekintve, hogy számomra ő tökéletes-, képes lennék megbocsájtani neki mindent amit valaha tett és még tenni fog, de nem kellek neki. És ő ezt azzal magyarázza, hogy a családom meg a turné és a blablabla. Ilyen idióta kifogásokkal mer elém állni? Miért nem mondja meg egyszerűen, hogy már nem szeret, vagy soha nem is szeretett? Nem mondom, hogy elfogadnám a tényt és hogy belenyugodnék, de ne szórakozzon velem megint! Ha nem akart az életem részese lenni, akkor miért lépett bele mégis? Vajon van fogalma afelől, hogy az életem másképp is alakulhatott volna, ha ő nincs? Mondjuk jobban? Meg lettem volna kímélve a fájdalomtól és a veszteségtől. Szebb lett volna az utolsó gimis évem is. Ha nem lett volna Ő akkor nem tartottam volna a nőgyógyásztól hazafelé, illetve pont az ő házába, hogy ne kelljen találkozzak az anyámmal és a nővéremmel pont miatta. Kétségtelen. Fenekestül felkavarta az életemet.
-Megjöttünk!-mosolygott rám Tricia amikor kiszállt a kocsiból a házik előtt. Össze vissza kapkodtam a fejem, hogy még is hogy történhetett ez, hisz arra sem emlékeztem, hogy beültem volna a kocsiba.
Inkább nem kérdeztem semmit, csak unottan le-le csukódó szemekkel kiszálltam én is és a bejárati ajtó felé vettem az irányt. Kicsit megszeppenve körülnéztem, majd megálltam a hallban bevárva a többieket.
-Az emeleten lesz a szobád, megkaphatod Z...
-Megkaphatja az enyémet!-Doniya szakította félbe az anyja mondanivalóját, aminek a végét nem nehéz kitalálni. Mind ketten halványan rám mosolyogtak és Tricia bocsánatkérő pillantásokat vetett felém.
-Most pedig értesítsük Zayn-t a fejleményekről!-befelé indult a konyhába, nyilván egy telefonért.
-Anyaaa!-másodszorra is Don mentett meg. Nem lett volna bajom azzal, hogy ő hívja fel, csak egyáltalán nem akartam, hogy Zayn tudomást szerezzen a gyerek nemlétéről. Akartam látni a reakcióját amikor elmondom neki. Ha nem is mondd majd semmit, talán az arckifejezéséből megfejtem mire gondol.
-Majd én felhívom.-kissé torz, rekedtes hangon szólaltam meg, mire mind felém kapták a fejüket. Tricia csak bólintott, viszont Don rosszalló pillantásokkal ajándékozott meg, amitől kínosan és feszélyezve éreztem magam, így elfordítottam a fejem.
-Ó! Nézzétek csak!- Zayn anyukája Don orra alá nyomta a telefont, mire Doniya-nak a szemöldöke felszaladt a homloka tetejére. -Zayn írt!-jelentette be örömittasan.
-Az ünnepeket itthon tölti. -Tricia kiszaladt a konyhába, hogy elújságolja a férjének Don pedig tanácstalanul nézett rám és az arcát nézve szerintem azon gondolkodott, hogy miért pont most jelenti ezt be Zayn, amikor még két hét van az ünnepekig. Mikor ,,rájött" erre, akkor a szemei elkerekedtek és a homlokára csapott afféle ,,Heuréka!" stílusban és szinte láttam ahogy kigyúl egy képzeletbeli villanyégő a feje fölött.
-Készül valamire. -dörmögte a bajusza alatt valami istentelen ördögi hangon. 

38 megjegyzés:

  1. Ez irtozatos kiraly lett, hiaba nem volt benne annyira sok izgalom!:) Imadtam ezt is es belenyugodtam h nem lesz baba... Varom a kovit xxxxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszett. :) reméltem, hogy nem lesz unalmas nektek *-* nem sokára kövi. :)

      Törlés
  2. melegen ajánlom drága egyetlen Zayn-ünknek, hogy azt tervezze, hogyan fogja visszaszerezni Viv-et!!! Ajj... nem értem én ezt a fiút. Szereti, de lehet hogy mégsem, illetve tudom, hogy igen, de mégis... Na jó, ezt értelmesen elmagyaráztam xd Nem tehetek róla, ez a te hibád! Nem tudok másra gondolni, csak a részre, már fogalmazni se tudok, az is csoda, hogy a billentyűket eltalálom... egyszóval: ahhhhwwww imádom *-------* siess a következővel, mert már roppantul érdekelne, mit forgat drága Malik-unk a fejében ^^ <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az igazság, hogy én sem értem. xddd Igen, elég jó fogalmazókád volt amikor írtad ezt a kommentet. :'D és olyan jó ezt hallani pont tőled hogy imádod *-* én meg téged imádlak *-----* és tényleg sietek vele xdd ha még se, akkor valaki noszogasson és hajtsa be rajtam a részt. :D

      Törlés
    2. Na akkor én kezdem a noszogatást. :D :) Siess a kövivel!! Olvasok sok blogot, de itt valamiért mindig mérgesebb vagyok, ha vége van a résznek!!
      Siess!! Léci. :)

      Ui.: A második évad is folytatódhatna fevül. Mármint a szereplőkkel és a történettel. :)

      Üdv:Bogi

      Törlés
    3. Kezdhetitek, mert mondjuk ma volt időm, de nem írtam. xdd :c bocsi. A 2. évaddal kapcsolatban annyit, hogy lehet, hogy elmarad. :\\

      Törlés
  3. Te jó isteen......egyszer még meg foglak ölni,nem viccelek...tudod te mit éltem át mikor tényleg tudatosult bennem ,hogy nincs kicsi Zayn/Viv,azt gondoltam hogy ez LEHETETLEN kell lennie valami megoldásnak,lehet az orvos vak volt,vagy nem tudom ,de mindenképpen kell egy babaaa EZ PARANCS :DDDD fúúúú most na mind1 siess és csinálj nekem ide egy gyereket rakd be viv pocijába aztán minden okés lesz és én se fogok ideg összeroppanást kapni :ppp XDD SIESS

    Puszi:Kíraa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. IGENIS! A baba készülőben van! *vedd úgy, hogy tisztelgek* sietek a következővel, nyugalom. :P

      Törlés
  4. Istenem*-* Mi lesz ebből. Imádom, és téged is. Gyorsan kövit!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. reméltem hogy szerettek *-*<333 és én is szeretek mindenkit*-* sieteeek!:)

      Törlés
  5. Már nagyon vártam és nem is csalódtam benne. Imádtam,mint mindig.:) Hát,hogy nincs baba még most is nehezen tudom felfogni,pedig már én is vártam a babát,annak ellenére,hogy ez még korai lenne..:) Kíváncsi leszek Zayn reakciójára,mikor elmondja neki. És vajon mire készülhet Zayn? Miért jelenti be már ilyen korán,hogy haza jön? Talán nem is egyedül jön haza,hanem egy lánnyal,barátnőjével? Evvel az utolsó mondattal is annyi titkot hagytál magad után,hogy csak forognak az agytekervényeim.. És tippelgettek.. De talán végre észhez tért és visszajön és megbocsát Viv-nek? És boldogan élnek,míg meg nem halnak? Na jó azért ez biztos nem lesz. De talán,amikor haza jön akkor ugye együtt lesznek és talán talán kibékülnek.:D Csak ne hozzon magával egy csajt!!! Mert akkor nagyon pipa leszek!!:@:D
    Már alig várom a folytatást!


    xoxo Eternal Dreamer

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ennyi kérdést. :'D Gondolom nem gondolod, hogy ezekre mind válaszolni fogok, hisz akkor elárulnám a történet további részét. :) Minden kiderül a folytatásban. örülök, hogy tetszett és tééényleg sietek, hogy megtudd visz-e Zayn magával egy csajt vagy sem. :D

      Törlés
  6. Úramisten...ez baromi jó lett...úgy imádom ezt a story-t!!Annyira izgalmas,még ha nem túl mozgalmas is.Írtó ügyes vagy!!Siess a kövivel!!!!! :DD

    VálaszTörlés
  7. TE JÓ ÉG! Ez fantasztikus lett! Nem tudom miért, amikor meglátom hogy alig van benne párbeszéd, mindig azt gondolom, "nah, megint jön a hosszú unalmas monológ..." De nem. EZ NEM UNALMAS!!! Csak falom a sorokat, és azon kapom magam, hogy vége a résznek. Pedig nem rövidek :) Odavagyok érte. Mit tervez Zayn? Hogy lehetnek ilyen szerencsétlenek az emberek, hogy azt hiszik van baba, közben meg nincs? Mik fognak még történni???????? Tudom, majd kiderül a kövi részből... Várom. NAGYON várom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :') Nagyon szépen köszönöm! Örülök, hogy valaki értékeli a pár beszéd nélküli részeimet is! Ez sokat jelent nekem! Minden kérdésedre választ kapsz!:) sietek vele!

      Törlés
  8. Wáoo eszméletlen lett ez a rész.*-* Annyira vártam hogy hozd mert már nagyon - nagyon hiányzott az egész mindenség :))
    Viszont kár hogy Viv-nek tényleg nincs gyereke , viszont ha Zayn jön az ünnepekre akkor ajánlom hogy fogja magát vissza :DDD

    Jó volt ez a rész , tetszett :)))
    Várom a következőt:)
    Puszi<333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked is tetszett. :D Fogja magát vissza? :'DD na azt én is ajánlom neki. :3 sietek :)

      Törlés
  9. Szerintem tök jó lett a rész. :) Amúgy tudod mi jutott az eszembe? :D Össze kellene gyûjtened az aranyköpéseket és kiadni egy olyan könyvet : "Hogyan akartak megölni és hogy lettem babagyilkos" :DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Igen?XD annyi utasítást kaptam már, hogy ajajj. xd de ha valaki összegyűjti őket és elküldi nekem, azt megköszönöm. :'D biztos röhögnék rajta egy darabig. xd

      Törlés
  10. Egyáltalán nem lett unalmas!
    Zayn nem tudja, hogy Viv náluk van, hogy csak úgy beállít majd, vagy rájött, hogy mégis vissza akar menni hozzá?
    És Viv, ha nincs gyerek, hogyhogy nem megy haza? Ja, levegőváltozás... én meg szenilis vagyok xD
    Milyen fejet fog vágni Zayn, és miért kell az egésznek ilyen depisnek lennie?
    Mi lesz a történet vége???
    Látod, nem lett unalmas :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod. :) Minden ki fog derülni, ne türelmetlenkedj. :DDD

      Törlés
  11. Szuper lett te, nem unalmas :D Ajj nem tudom a gondolataimat szavakba önetni..sajnálom Viviennt... :I Remélem Zayn most már rendes fiú lesz, mert ha nem megverem,de komolyan xDDD Csak szólj, hogy merre találom :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Asszem Londonba :P :D

      Törlés
    2. Már most sajnálom szegény Zayn-t. xddd amúgy ugye a koncert amin Viv is ott volt, az Párizsban volt. :P

      Törlés
  12. Tegnap kezdtem el olvasni a blogodat, es egyszeruen fantasztikus.*______* nagyob reg olvastan ilyen jo blogot mint ez. Zayn es Viv kapcsolata egyszeruen... Szavak nincsenek ra. Fantasztikuszan irsz. Nagyon varom mar a kovetkezo reszt.:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szóval egy új olvasó. Üdvözöllek! :) annyira jó, hogy még mindig csak jönnek és jönnek az új olvasók *-* örülök, hogy neked is ennyire tetszik!:) ígérem igyekszem vele!<3

      Törlés
  13. Szia! :)
    Nagyon jó rész lett.:) Egyáltalán nem volt unalmas.! Kíváncsian várom már a folytatást, hogy vajon Zayn hogy reagál majd rá, ha megtudja, hogy Vivienne még sem terhes. Hozd minél előbb pls! :)
    Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Reméltem, hogy tetszeni fog nektek! mindent megtudhatsz majd a következő részekkel, amikkel sietni fogok!*-*<3

      Törlés
  14. ahh nagyon imadom.szerintem sem unalmas esmilyen gyorsan tudod, hozd a kovetkezot.! *-*

    VálaszTörlés
  15. nagyon jó kövi nehogy abbahaaaaaagyd......

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem hagyom, de lassan a végéhez ér a történet. :)

      Törlés
  16. de mire? mire? mire? mire? mire???
    ne idegelj.!!! igyekezz.:D <3

    VálaszTörlés
  17. Halho Heylin !
    Nagyon jo lett a resz, tetszett es dehogy volt unalmas ! :)
    pusz, A~
    U.i. Ja es van nalam egy kus meglepi szamodra..jobban mondva harom bligod szamara. Megerdemled <3 :)

    VálaszTörlés
  18. Tudom, hogy már írtam kommentet, de a több komment sosem árt ^^ Parancsolj :D
    http://whydontyouremember.blogspot.hu/p/dijaim.html

    VálaszTörlés