44. fejezet


Itt a rész, előbb hoztam ^-^bocsi, ha kicsit összecsapott lett, de siettem vele, hogy kész legyen. Nem valami izgalmas és ebben most több a párbeszéd mint az eddigiekben. :) Remélem így is tetszeni fog nektek. :)<3


Visszamásztam az ágyamba és nyakig magamra húztam a takarót. Az ajtó résznyire nyitva volt és beszűrődött rajta a folyosóról pár fénysugár, amik az arcomat világították meg. A lépésekből ítélve Doniya megállt a két szoba között lévő távnak a felénél és visszafordult. Gyorsabbak és határozottabbak voltak a léptei, mint korábban. Egy sóhajtást hallottam, de azt nem tudtam megállapítani, hogy kinek a száját hagyta el.
-Ide figyelj, mondok én neked valamit!- el tudtam képzelni, ahogy Doniya megállt Zayn előtt és a mutatóujját belefúrta a mellkasába, majd bosszús pillantásokat lövellt felé. -Már nem táncolhatsz vissza! Már nem tudsz, visszatáncolni...-javította ki magát. -Nem teheted meg, mert akkor nem ő fog visszautasítani, Zayn, hanem én foglak páros lábbal kirugdosni mellőle! Még is mit gondolsz? Amióta visszajöttél Bradford-ba, sokkal jobb ember lett belőled! Újra olyan voltál, mint régen. Emlékszel, hogy az xfactor után mennyit veszekedtél velem? Emlékszel arra, hogy kizártál az életedből? Az újságokból kellett megtudnom, hogy volt egy barátnőd, akivel összeköltöztél! Nem hívtál a születésnapomon, nem hívtad fel se anyát, se apát... Részben ez is volt az oka annak, hogy követeltük, hogy gyere vissza. Kezdtél újra úgy viselkedni, mint a népszerűséged előtt. Kezdtek jobbra fordulni a dolgok, újra egy család lettünk. Amikor áthívtál a házadba vacsorázni minket, már akkor láttam, Zayn. Már akkor láttam azt, ahogy Vivienne-re néztél...Egészen más volt a tekinteted, mint amilyen szokott lenni. Varázslatos volt. Ha rám nézne úgy valaki, ahogy te Viv-re, csak egyszer...-még egy sóhajt hallottam és megvoltam győződve afelől, hogy azt Doniya engedte ki a száján. -És még mindig úgy méregeted. Azt hitted nem láttam a tegnapi koncerten? Ugyan már! -nevetett fel gúnyosan. -A vak is látta! És amikor megcsókoltad! Az aztán nem volt semmi, barátom!-lelki szemeim előtt lebegett, ahogy Don, hátba  veregette Zayn-t.- Hidd el nekem öcsi, olyan ember, akinek az ajka tökéletesen illik a tiédhez, csak egy létezik. És szerintem, te megtaláltad azt az embert. Kár, hogy mindent elrontottál. Én tudom, mi a te bajod, Zayn. A kérdés, hogy te, tudod-e!?- tette fel burkolva a kérdést, én pedig azt hittem izgalmamban lefordulok az ágyról. Testem minden porcikája tudni akarta a választ arra, hogy Zayn miért ilyen. A testem remegett a paplan alatt. Kibújtam az ágyból és újra beálltam leselkedni az ajtóba. Még mindig egymással szemben álltak. Don összefonta maga előtt a karjait és arra várt, hogy Zayn feleljen valamit, vagy egy mozdulattal adja tudtára a válaszát. Amit meg is tett. Értetlenül megvonta a vállát.
-Szerelmes vagy, Zayn Malik. Ez az egyetlen bűnöd. -nyögte ki válaszul a nővére, mire nekem felszaladt a szemöldököm. -És hülye.-tette hozzá kiegészítve az előző mondatokat. Bár szeretem Zayn-t, ebben igazat kellett adjak a nővérének.
-Mi?-kérdezte Zayn hitetlenül és gúnyosan, valamint felháborodva. Egy pillantás kellett, hogy megállapítsam, úgy gondolta, hogy a veszekedésnek és a másik ócsárlásának nem abban a pillanatban jött el az ideje. -Persze, hogy szerelmes vagyok! Csak most jobban, mint valaha...-latolgatott, tekintetét a plafonra szegezve és gondolkozva.
-Nem, tesó. Korábban még nem voltál szerelmes. Te nem tudtad egészen idáig, hogy mi az a szerelem! Az pedig nem más, mint önfeláldozás, teljes átadás. A másikért élni. Együtt lélegezni vele, érezni, ahogy a szíve dobban, és szinte meghallani a meg-meg moccanó gondolatokat a fejében. A szerelem egy börtön, aminek a fogságába esel, aminek az árkába vetnek, úgy, hogy még csak el sem követtél semmit. Néha ajándék ebbe a börtönbe kerülni, néha pedig a halálbüntetésnél is rosszabb. Tudod, nem hiába tanultam pszichológiát. Tudok ezt azt, már ha érted. -Don szavai a csontomig hatoltak, jobban meg sem tudtam volna fogalmazni őket. -Amit ezelőtt produkáltál, az bizony nem szerelem volt. Félsz felnőni. Félsz kötődni, tartozni valakihez. Tartasz attól, hogy többé már nem teheted azt amit szeretnél. Nem akarod lekötni magad egyetlen egy személyhez. Nem akarsz függni mástól, nem akarod, hogy ez az érzés hatalmába kerítsen, pedig már megtörtént, igaz? Mondd, hogy így van!-fogta könyörgőre a dolgot. Ő is és én én Zayn reakciójára összpontosítottunk. Lélegzet visszafojtva, szemünket nagyra nyitva vártuk, hogy mit szól Zayn. Bead valami mesét, vagy bevallja ami igazából bántja, amivel gondjai vannak.
Válla végre megemelkedett és kiengedte a tüdejében szabadulásra váró levegőt.
-Talán...-kezdte és megvakargatta az állát. -Lehetséges... Esetleg...-a szavakat kereste amik arra utaltak, hogy nem biztos a mondanivalójában.
-Nagy a valószínűsége, hogy mind egy szálig igaz, amit mondtam!-segítette ki a vele szemben álló lány. -Nézd, Zayn! Mindjárt betöltöd a huszadik évedet! Mire vársz még? Soha nem akarsz megállapodni? Az istenit! Szeretnék egy olyan gyerek nagynénje lenni, akinek a szülei normális házasságban élnek! A szüleink unokákat szeretnének!
-Azt mondod beszéljek fele?-kérdezte meg fojtott hangon és felém biccentett, mire én ösztönösen beljebb ugrottam az ajtóból és a falnak támaszkodtam.
-Mi? Dehogy is! Hisz megmondtam. Ha ismét bepróbálkozol nála, olyat adok arrébb koldulsz. -fenyegetően megrázta a mutatóujját, aztán felhúzta a szemöldökét afféle ,,megértetted?" stílusban. Zayn bólintott egyet, de a képéről nem törölte le a hatalmas kérdőjelet. -Én csak azt mondom neked Zayn, hogy nem az az igazi férfi, aki képes az összes nőt meghódítani, hanem az aki képes mindet feladni egyetlen egyért. Tudom, hogy nehéz kiválasztani egy tökéleteset, -belekezdett az újabb mondatba, majd fojtatta kijavítva magát - A tökéleteset a sok közül, mert kevés van belőlük, de újra meg kell próbáld. Remélem, hogy vannak még olyan lányok, mint Vivienne. Azt hiszem a történetetek itt ér véget. -mondta, elhúzta a száját és mélyen belenézett Zayn szemében. Irigyeltem, mert ő meg tudta ezt tenni, én pedig nem. Ha lett volna rá lehetőségem, akkor is elsírtam volna magam.
Megölelték egymást, majd mielőtt elindult volna hozzám én kirontottam a szobából és elindultam az ellentétes irányba, a nappali felé. Nem vettek észre, mert nem csaptam zajt. Észrevétlenül sétáltam végig a folyosón.
-Remélem, azért tudod, hogy mi mind itt vagyunk neked és melletted állunk, mindezek ellenére!- hihetetlen, hogy mennyit tud beszélni ez a lány. De szerencsére ez ez esetben nem okozott fejfájást, hisz rengeteg kérdésemre választ kaptam. Ha ő nincs, még mindig a fejemet törném. Lassan sétáltam a folyosón, szinte csak vonszoltam a testem. Kelletlenül csoszogtam és magam mellett lóbáltam a karjaimat. Kevésbé ünnepélyes keretek között vonultam be a nappaliba, ahol a többiek kicsit vígabban ültek, tv-t néztek, újságot olvastak, a reggelijüket fogyasztották vagy éppen fel pattantak és felém rohantak. Az utóbbi tevékenységet szigorúan Harry tette.
-Kávét. Csak egy kávét kérek!-mondtam, mielőtt száját nyitotta volna és belefoghatott volna mondani valójában, vagy mielőtt rám zúdította volna kérdései tömkelegét. Leültem a kanapéra Louis mellé, aki a tv-ben valami idióta mesét nézett, amin a fiúk jót derültek, de nekem még ahhoz sem volt humorom, hogy felfogjam a poént. Így csak ültem és meredtem magam elé, valamint néha néha beleszürcsöltem a Harry által készített iszonyatosan erős kávéba. A szemeim kipattantak és a testemben áramlani kezdett a koffein, aminek köszönhetően élénkebb lettem. Erőm még mindig nem volt ahhoz, hogy levezessem valamin vagy valakin a fájdalmamat, így maradtak a gondolatok, amiket rendbe kellett szedni, akár egy irodában, ahol különféle dossziékba kellett besorolni a papírokat. Egyszer megjelent Doniya, üdvözölt, elmondta, hogy mennyire sajnálja ami történt és hogy ő sem így tervezte. Valamint elnézést kért Zayn helyett a nyilvános megaláztatás miatt. Én pedig megköszöntem neki mindent amit értem tett és azt, hogy eljött értem, tartotta bennem a lelket és, hogy mellettem is állt. A jótékonyságának közel sem volt vége, hisz bejelentette, hogy amint hazaérünk Párizsból, ő és Tricia azonnal elvisznek egy nőgyógyászhoz. Ebből arra következtettem, hogy akkor mégsem valósulhatnak meg a terveim, miszerint bezárkózom a szobámba és ott rohadok meg életem végéig.
Amint észbe kaptam már a repülőgépen ültem és már délután egy óra volt. A délelőttöm nagyon hamar eltelt, hisz nem csináltam semmit, csak hagytam, hogy a fiúk tevékenykedjenek körülöttem, pakoljanak utánam, összeszedjék a cuccaimat, kaját tukmáljanak belém, persze sikertelenül, bekenjék a kezemen éktelenkedő hegeket, rám parancsoljanak, hogy öltözzek fel, mert pizsamában nem mehetek a reptérre. Miután mindezt megtettem, végre leszálltak rólam. Jól esett, hogy törődtek velem, de vannak esetek, amikor jobb a magány mint a társaság. Hát ez is egy ilyen eset volt.
Nem kísértek ki a reptérre, mert nem akartak nagy felhajtást, ezért csak sorban elköszöntek tőlem, persze Zayn kivételével, aki ki sem jött a szobájából a Doniyával folytatott beszélgetése után. Lent a szálloda előtt Harry szorosan magához ölelt és belepuszilt a hajamba, majd a fülembe súgta, hogy szeret. Erről én is biztosítottam, csak teljesen más hangsúllyal ejtettem a szót. Egy tipikus sárga taxi szállított minket a repülőtérre, majd bő borravaló letétele után együtt kiszálltunk az autóból és leadtuk a csomagjainkat. Unalmas és keserves sóhajtozások után átmásztunk a szokásos rutinellenőrzésen és felszálltunk a gépre. Amilyen peches vagyok, sikerült kifognom egy olyan ülést, ami mögött két irritáló kis kölök ült és rugdosták az üléseket, valamint ugráltak. Kész kín szenvedés volt végig ülni velük a csaknem öt órás utat. Néhányszor, amikor elaludtam, légörvénybe keveredtünk, aminek köszönhetően felébresztettek, hogy kössem be magam, vagy egyszerűen csak arra keltem, hogy a fejem kis híján betöri az üveget.
Amikor a repülő begördült a londoni reptérre, kicsit megnyugodtam. Bevallom, nagy vártam egy anyai ölelésre, egy mondatra a nőtől aki szült, hogy ,,minden rendben lesz, itt vagyok és vigyázok a drága kislányomra!", de tudtam, hogy ilyesmire a saját anyámtól nem számíthatok. Még is kaptam valami hasonlót, amikor lesétáltam a repülő lépcsőjén és Tricia fogadott egy nagy öleléssel.
-Jajjj, kicsim!-egyik lábáról a másikra állva billegett velem együtt.
-Esküszöm, az orvos után békén hagyunk!-emelte fel a kezét mentegetőzés képpen.
Összeszedtük a csomagjainkat és beszálltunk a kocsiba. Tricia beült a kormány mögé, Doniya pedig mellé. Én hátul foglaltam helyet és ahogy azt a repülőn is tettem, csak kifele bámultam az ablakon. Doniya már nagyon fáradt lehetett, hisz reggel szállt le a gépe és ahogy megérkezett Párizsba azzal a lendülettel repült is vissza velem Angliába.
Azon járt az eszem, hogy mi lett volna, ha amikor beszálltunk a taxiba a hotel előtt, megláttam volna Zayn-t az egyik emeleti ablakban. Biztos levertem volna egy hisztit, hogy nem akarok elmenni, nem akarom, hogy vége legyen és a többi. És valószínűleg ha Zayn kért volna meg, hogy ne menjek el, legyek vele mert szeretne részt venni a gyerekünk felnevelésében akkor én szó nélkül igent mondtam volna, de persze Doniya elküldte volna melegebb tájakra, amin először biztos felháborodtam volna, aztán megköszöntem volna, hogy jól cselekedett helyettem. Miközben ezeken jár az eszem, Tricia megköszörüli a torkát.
-Figyelj, Vivienne. Tudom, hogy nem dönthetünk helyetted, de most ezt tettük. Pár cuccodat átpakoltuk a mi házunkban, szóval ott nyugodtan ellehetsz, amíg a hullámok elcsitulnak. Megbeszéltem édesanyáddal, hogy ne aggódjon, minden rendben lesz veled. Muszáj volt vele beszélnem, nem hagyhattam, hogy aggódjon. Biztosítottam afelől, hogy nálunk minden rendben lesz. Szóval ha nincs ellenedre, lakhatnál velünk egy kis ideig. Tudod más környezet, más emberek, nem árt egy kis változás most az életedben. Tudom, hülyeségnek hangzik ez most így hiszent Zayn családjához...-kezdte, de belé fojtottam a szót. Már az első mondatból megtudtam állapítani, hogy miről lesz szó. Tehát innen az útlevelem és a személyigazolványom. Kicsit nyugodtam voltam így, hogy tudtam Loreen és Maggie nem küldik majd rám a zsarukat és nem köröztetnek majd. Valamint nem jelenik meg majd a nevem és a képem a helyi újságban az eltűnt vagy keressük címszó alatt.
-Köszönöm.-csak ennyit mondtam, de tudták, hogy már is benne vagyok a dologban. Tricia kedvesen rám mosolygott a visszapillantó tükörből, Don pedig bejelentette, hogy megérkeztünk. Egy kis rendelőbe sétáltunk be. Tricia és Don szerint az egyik legjobb londoni orvos vizsgált meg.
A váróteremben ülve és körülnézve egy csomó kismama foglalt helyet rajtam kívül. Mind a férjükkel illetve a barátjukkal voltak, együtt mosolyogtak és a pocakban lakó kis emberkének meséltek és dudorásztak. A szívem összeszorult, tudva, hogy az én gyerekemnek nem lesz apja. Nem lesz olyan apja, akivel focizhat a kertben, akivel barkácsolhat, játszótérre mehet, aki esténként mesét mesélhet neki...Ekkor határoztam el azt, hogyha megszülök akkor árvaházba adtam volna a gyereket. Olyan szülők kellettek volna neki, akik normálisan gondját viselték volna és ahol mind a két fél jelen lett volna a gyerek felnevelésénél. Vagy a másik variáció az volt, hogy teljes mértékben Zayn-re és a családjára bíztam volna.
A következő pillanatban beállított Zayn apukája és boldogságtól csillogó tekintettel nézett hol rám, hol pedig a lányára és a feleségére.
-Na?-kérdezte boldogan, köszönés nélkül. -Ugye fiú lesz?-kérdezte reménykedve a pozitív válaszban. Tehát ő is abban reménykedett, hogy megtartom. Reménykedett? Ő is? Szerintem senkiben nem merült fel az, hogy ha még van rá lehetőség akkor elvetetem, vagy örökbe adom.
-Még nem tudni.-rázták meg a fejüket és akkor kiszólt egy bájos nővérke, hogy mi következünk. Hárman mentünk be, ami számomra elég fura volt, de nem szóltam érte, nehogy megsértsem őket. Bent egy férfi fogadott kedvesen mosolyogva és rögtön arról kezdett el kertelni, hogy olyan szép ez a dolog, amikor a fiatalok eldöntik, hogy gyermeket vállalnak. Egy kis baba micsoda örömöt tud szerezni a környezetének. Aztán amikor leesett neki, hogy kik is vagyunk, akkor jött az, hogy micsoda nagy felhatás lesz a gyerek körül, mindenki imádni fogja az első ,,1D gyereket".  Aztán nyomott egy adag hideg zselét a hasamra, miután felfeküdtem az asztalra. A monitort bámulta, miközben a kis érzékelő szerkentyűt ide oda mozgatta a hasamon. Úgy terveztem, hogy az első ultrahangos vizsgálatra Zayn-nel jövök, ő lesz ott amikor kiderül, hogy kinek adunk majd életet. Vele nevetek majd nagyokat a gyerek elhelyezkedésén és vele fogom fontolgatni a neveket amik szóba jöhetnek. De ez nem így alakult. Két okból kifolyólag sem.
-Ó! Nézzék csak!-vigyorodott el az orvos a számítógép monitorára nézve. -Ez...-kezdte izgatottan, majd felmutatta a hüvelykujját. -Várjunk csak...-kezdett bele megint és erősebben húzgálta a hasamon az érzékelőt. Megnézett még egy pár dolgot egyszer kétszer és lebiggyesztette az ajkait, majd ránk nézett. -Sajnálom...-törölte meg a kezeit én pedig felültem az ágyon. -Nincs baba. -mondta ki végül.

71 megjegyzés:

  1. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.......
    Mit művelsz???? Mi az, hogy nincs baba??? :OO :'( pedig már felkészültem a babára :'(((( MIÉRT???????????????????????????????????????????????????????????????????? Miért csinálod ezt velem???????? :'((( vérzik a szívem :'(
    de azért siess a kövivel, mert megkereslek !!! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOCH! mintha tiéd lenne a gyerek. :'DDD van ilyen. :P nyugalom, nyugalom. :D senki ne sírjon! Mondtam, hogy nem biztos, hogy happy end lesz!

      Törlés
  2. MI AZ HOGY NINCS BABA?????? HMMMM????? normális vagy te???!!! tudod te, mennyire vártam ezt a gyereket???!!! jó ez most úgy hangzott mintha én lennék terhes de akkoris xdxdxd ha a doki benyögi hogy az egész csak vicc volt, én lefordulok a székről... de komolyan nemááááár :'( és MI AZ HOGY MÁR NEM LESZNEK EGYÜTT?????? látod, 2 okból is kiakasztott ez a történet :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én meg szakadok. xd és még csak a 2. kommentet olvasom. :'D geci. xdddd normális az nem vagyok. tény és való. most miért csinál úgy mindenki, mintha majdnem ő szült volna meg?XD ez tök vicces. xd hm. ezen a dokis dolgon elgondolkodom... hmmmmmm. Nem minden story vége happy!:D :3 az enyém egy különleges, i think. :3 szóval majd meglátjátok hogy mi fog történni ^-^ ne akadjatok ki, ha nem az lesz amit vártok. :P

      Törlés
  3. Kinyírlak kajak én kinyírlak.... de nem tehetem mert akkor nem tudod folytatni szóval mindig elcsesződnek terveim ... :D de amúgy kurva jó lett és itt visszatérek MI AZ HOGY NEM LESZ KICSI ZAYN, NA MEG PERSZE VIV???????? PEDIG HOGY BELEÉLTEM MAGAM.. LEROMBOLTAD MESÉS ÁLMAIM.. pedig milyen menő lenne már Zayn- t egy játszótéren látni a gyerekével miközben libikókáznak .. :D tök fasza lehetne :D és imádlak hogy ilyen hamar hoztad :D egy újabb esti-mese tőled nekünk ^^ siess! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majd az utolsó rész után kinyírhatsz. xd akkor már mindent szabad. :D és amúgy köszönöm *-* ne legyetek mérgesek rám. :ccc szeretem az ilyesfajta "manővereket" amik kihoznak titeket a sodrotokból. :P és így van, megírtam ezt a részt, mert elememben voltam. :D de a következőre ne mostanában számítsatok. :)

      Törlés
  4. ÚRISTENNNN!!!!! Nincs baba??? Hát így elég furi lesz mert már bele éltem magam. De én csak egyben reménykedem, hogy Viv és Zayn megint összejöjjenek. <3 Nagyon jól írsz. :D Siess!!! <3
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem igaz, hogy nem is számítottatok erre. TŐLEM!!! :D hisz ismertek. :3 igen, a legfőbb cél, hogy Viv és Zayn együtt legyenek. :) kitudja, hogy sikerül-e majd összehoznom őket... :D köszönöm. :) a kövi rész nem mostanában jön. :\

      Törlés
  5. MIIIICSOOOOOOODAAAA???? :O Én végig azt hittem,hogy lesz egy pici baba,de tudtam,hogy ez ennyi idősen nem lett volna jó ötlet,de mivel azt hittem,hogy lefeküdtek és nem védekeztek,gondoltam terhes lesz,de nem ez történt!! JÉZUSOM..:D komolyan mind végig félre vezettél minket..:) Zayn nővére nagyon szépen beszélt,de mikor azt tanácsolta Zayn-ek,hogy úgymond"hagyja" elmenni Viviane-t,akkor én evvel a kijelentésével nem értettem egyet,mert Zayn soha nem fog egy olyan tökéletes lányt találni,mint Vivi..
    Amúgy tudod már,hogy körübelül hány rész van még vissza az 1.évadból? De mondtad,hogy új főszereplői lesznek a 2.évadnak.. Kíváncsi vagyok,hogy kik lesznek azok.:D Most már még jobban várom a folytatást!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem gondoltam volna, hogy sikerül félrevezetni titeket, de ezek szerint bevált a tervem. :3 igen az egyszer biztos hogy nincs még olyan lány mint Viv. :P nem tudom, hogy mennyi van vissza pontosan. :\ még mindig kb. 4-5-öt saccolok, de lehet hogy csak 3-4... még nem tudom. :) Esetleg a szereplőkről képet rakok ki, de neveket meg ilyesmiket még nem írok mert lelőném a "poént". amint tudom, hozom a kövit. :)

      Törlés
  6. Szia, amit a szerelemről írtál azon kész voltam, te találtaad ki vagy valahol kerested? Mert iszonyatosan tetszik!!!! Nincs baba????? MI VAN?? MIÉRT? WHY? WARUM? PORQUE? Sajnos több nyelvet nem beszélek xD Nem értem..Zayn szereti Vivi is miért nincsenek együtt? Miért nincs baba.... Magyarázd el azt a kuszaságot amit hagytál magad után!
    Dodó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :) Először is, ha Dóra a neved, vagy Dorottya vagy ilyesmi, akkor boldog névnapot. :) Másodszor pedig igen én írtam a szerelmes cuccot. :) Hogy miért nincs baba az a következőkből fog kiderülni. :P mert ha együtt lennének akkor túl egyszerű lenne minden. :D

      Törlés
  7. Fhúúú most ennek kicsit örültem remélem ez nem baj :'D xD Na gyorsan kövit!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örültél? :'D nekem nem baj, csak nyugodtan. xd nem mostanában lesz kövi. :)

      Törlés
  8. fuu nagyon izgii. mi tortent a designnal?:( a regi jobbvolt.;/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megváltoztattam, mert nekem így jobban tetszik. :D a régi untam. :) :\

      Törlés
  9. Igen jól megírtad.:) És kár nagy kár hogy nem lesz pici pöttöm , de hát ez van .:/ Viszont ez a rész nagyon tetszett , amikor jól le osztotta Don Zayn-t .:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :) Remélem mindenkinek tetszett. :) igen tényleg kár. :ccc örülök, hogy tetszett. :)

      Törlés
  10. Miiiiiiiiiiiiiiiiiii?! Te most viccelsz? Nem lesz Zayn bébi????!!! Ennyire még semmin nem akadtam ki. Fúúúúúú. Nemáááár'. Neeee. Nemnem. Neeeeeeeeeeem. Na mind1. El sem hiszed, mennyire olvasni akarom a részeket! *____*
    Kb. hány részes lesz az egész? Siess a köviveeel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem, das ist nicht ein vicc. :P nem, ezek szerint nem lesz. :D háááát kb. 3-4 szerintem. többre már ne számítsatok. :) sietek!

      Törlés
  11. Na milyen szuper rész lett:D Grat, de tényleg:) imádtam mint az összes többit;)
    És hál' istennek nincs baba.. Ebbe az egybe reménykedtem:D köszönöm..:) megnyugtattál:D forduljatok ellenem, de a történetekbe sem a valóságban nem szeretem a gyerekeket:"D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen. :) Na! Mi az? Van olyan is, aki nem akarta a babát?:D ennek örülök. :3 MI AZ HOGY NEM SZERETED A GYEREKEKET??? wtf? :'D nem vagy ember! xd mindenki szereti a gyerekeket, főleg a babákat, mert azok cukik. :D hogy nem tudod őket szeretni?:D

      Törlés
  12. Nincs baba... MI? nincs baba???? MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII??????? mármint..... MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII?? de most miiiiiiiiiiiii van? de ha nincs baba.... ne már. de miért nincs? MiIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII???? én ezt nem értem..... de... MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII?????? (sajnálom, mást nem tudok írni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. így van, nincs baba. :D megértem, sokk hatás alatt vagy. :D majd később bővebben kifejted a véleményedet. :D

      Törlés
  13. Buuuu, miért nincs baba?? :((( amúgy eszméletlenül tetszik a történet és ahogy te mondtad különleges. Ez nem egy eső pillanattól tökéletes kapcsolat, legfőbb képpen ez az ami miatt nagyon tetszik a blogod. Mind e mellett nagyon jól fogalmazol! Siess a következővel! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen. :) igen, mindig is szerettem volna valami maradandót alkotni és valaki különlegeset. remélem ez sikerült ennek a történetnek a formájában. :) és hogy miért nincs baba, az majd kiderül. :P

      Törlés
  14. Neeeeeeeeee miért csinálooood ezt veleeem?????MI AZ HOGY NINCS BABBAAAA????Kell egy kicsiii ZAYNNN???? mondd hogy happy end lesz,mondd hogy happy en lesz kérleeeek
    :((((((((((((

    Ui.:SIESS a köviveel :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a happy end részről nem tudlak biztosítani. :P már eldöntöttem, hogy mi lesz de nem fogom elmondani nektek. :D és igen *-* kell egy kicsi zayn! *o*

      Törlés
  15. mi az, hogy nincs baba????? igényled, hogy megverjelek??:DDD <3
    és ez az egész Harry mizéria...és kicsit kiakadtam Donra.. xdd de ajj annyira kivancsi vagyok mit fogsz belole kihozni.:)))
    éééés welcome to hungary.:D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igényled hogy megverjelek?XD szakadok. XD egy verés után sem változtatnám át a történet menetét, úgyhogy csak egész nyugodtan. :D igen, arra én is kíváncsi vagyok, hogy mi lesz belőle. :P és köszönöm. ^-^ otthon, édes otthon!<3

      Törlés
  16. MI???? O.o
    Nem teheted ezt velem!! mi az, hogy NINCS BABA? Hmmm? MI? wááááááááá.... kövit nagyon hamar! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs baba. keine baby. no baby. ningún bebé. más nyelven nem tudom. :P nyugodjatok meg! nem minden történet lehet happy end. :))

      Törlés
  17. MIIIIIII VAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!? Pedig....pedig..én....és, akkor ez...:( Pedig én már a ruhákat is megvettem a picinek...elkezdtem építeni a szobáját is...és akkor jössz te....whaaa én..én.. tudna adni valaki egy zsepit????
    Siess a kövivel, mert megtalállak!


    U.I : MI AZ HOGY NEM LESZNEK EGYÜTT!!!!!!!???????

    Voltam : Sandy~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megvettem a ruhákat. XDDDD nemár. xd micsoda vizuális olvasóim vannak. :'D vedd úgy, hogy megdobtalak egy százas zsepivel. :D hát ezek szerint nagyon úgy néz ki, hogy nem lesznek együtt. de ki tudja mit hoznak a következő részek... :P

      Törlés
  18. Aj, nem küldte el ez a szerencsétlen blogger a kommenteeeeeeeeem!:'( -.- Pedig olyan hosszút írtam......... FRANCBAAAAAAA ._. Na mindegy lényeg:
    Órán olvastam, de a mellettem lévő lány észrevette, mondtam neki tényleg nagyon jó blog, de sajnos magyarul van -Angliában lakom- úgyhogy mosolygott egyet és elfordult. A végén majdnem elsírtam magam, de leállítottam szerencsére, mert órán voltam.. Szóval a lelkizés kimaradt most, de eszméletlen lett.!:)*-*♥
    1. Miért nincs baba?
    2. Ha ez nem lett volna elég, nem lesznek együtt?! MI A F***OM?!?!?!?!?!
    3. KINYÍRLAK, HA EZ NEM LESZ HAPPY END MÉG ÖSSZELEHET HOZNI ÚGY HOGY SIESS! EZ PARANCS!
    4. Ugye még lesz rész?!:O Vagy ez volt az utolsó?:(
    Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jujj. anglia *-* van egy angliai olvasóm *--------* miért van az, hogy minden ismerősöm fogja magát és angliába költözik? :'DDD én meg élem az életem ebbe a nyomorult országba. xd hát jó. :'D
      1. majd kiderül, hogy miért nincs. :3
      2. Majd kiderül, hogy együtt lesznek-e vagy sem. De ebben a felállásban úgy néz ki, hogy nem. :P
      3. Akkor készítsd a kötelet, vagy amivel meg akarsz ölni, mert nem száz százalék, hogy happy end lesz. :P
      4. még lesz pár rész. :) nyugi. :P

      Törlés
  19. MIIIIII ???!!! MIAZ H NINCS GYEREK ?!?!?!?!?!!?! EZ MIEZ ?!!?!?!?!?!?! MIAZ H NINCS KICSI ZAYN ?!?!?!?!?! MI EZ ITT KÉREM SZÉPEN ?!?!?!?!?!??!?!?!?!?! egyébként imádtam, eszméletlenül és fantasztikusan írst még mindig ;)
    Puszi, Anna~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen. :) Elvetélt, megmurdált magának a baba, vagy egyszerűen csak nem is volt... minden kiderül a következő részekből. :D

      Törlés
  20. nagyon jó rész lett! :) siess a következővel!! :) én valahogy éreztem, hogy nem lesz gyerek... :) remélem, hogy Zayn és Viv újra összejön, mert én örülnék a világon a legjobban.. :) és Doniya jól kioktatta Zaynt.. igyekezz, mert imádom, ahogy írs!! :D ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen. :) na akkor már van itt olyan, aki nem is akarta, hogy legyen gyerek, aki tudta, hogy nem lesz gyerek és van olyan is, aki meg akar ölni, mert nincs gyerek. xd hát jó. :'D örülök, hogy tetszett. :)

      Törlés
  21. Azt mondtad, hpgy nem biztos, hogy happy end lesz?????? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
    .. légyszi csak azt neee.. arra az egy dologra kérlek, hogy happy end legyen a vége...
    Egyébként.. eszméletlenül írsz, imádom!!!!! Csak legyen happy end.. vagy mondjuk arra is gondoltam, hogy írhatsz egy happy endes befelyezést,eg egy szomorùt is... de ez csak egy ötlet. A nagyon nagyon nagyon Imàdom amit írsz!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. így van. :D pontosan ezt mondtam. :) és nagyon szépen köszönöm! :) nyugodjatok meg, nem kell ekkora felhajtás a végével kapcsolatban. :D már minden meg van írva a fejemben. :3

      Törlés
  22. Ha nincs gyerek, akkormi baja volt????? O.o

    VálaszTörlés
  23. nemááááááááár!!!!! basszuss!!:||||| :'( De akkor mi baja volt??!! És mmi az hogy nem lesz happy end???:OOOO :DDDDD NEMÁÁÁÁRRR!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. KEEP CALM! :D kiderül, hogy mi volt a baja. :P és az is kiderül majd hogy happy end lesz-e vagy sem. xd nyugi. :D

      Törlés
  24. Huu a kommenteket olvasva nem leszel hosszú életû. :D Igazad van, ez egy különleges blog de ha nem happy end lesz a vége akkor mindenkinek ott fog motoszkálni a gondolataiban, hogy "mi lett volna ha...." és hidd el neked is! :D Érdekes és fordulatos, kiváncsi leszek a folytatásra! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. így van! Szerintem ha az emberek telepatikusan tudnának gyilkolni, már rég halott lennék. xd igen, ha nem happy end lesz a vége, akkor bennem lesz a "mi lett volna ha még is happy end-re írom". de ha meg happy endre írom, akkor meg az lenne a fejemben, hogy "mi lett volna akkor ha nem happy endre írtam volna.." szóval érted. :D kövessétek figyelemmel az eseményeket és minden kiderül. :D

      Törlés
  25. Wááááááááááááááá. ....micsoda micsoda micsodaaaaa?? HEEEE? ?nincs BABA?? ??mièrt? ????! :,,( pedig már teljesen felvoltam kèszülve a babára ....de mièrt ès mièrt? ?? Ezeznkívül egy Pszichológus veszett el benned, de komolyan.. .eszmèletlen amiket irtál csak nèztem .. :D:D ès a következőt mindennèl jobban várom .Ès egyáltalán nem lett "összecsapott" mint azt az elejèn irtad. Gratula ehhez a franatikusan fantasztikus rèszhez. :D:D. Stella xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen. *-* pszichológus? nem azt nem hiszem. :D bár egyszer már megfordult a fejemben, hogy az leszek... de el is vetettem az ötletet. :) igyekszem a következővel, csak jelenleg szünetet tartok. :D kell egy kis lazulás. :P és tényleg köszönöm *-*<3

      Törlés
  26. Ò ès mèg azt kifelejtettem ha nem terhes akkor MIII? ??mert ugye többbször is hányt meg rosszulvolt. ......kajak teljes káoszt csináltál a fejemben. ...... Stella

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. minden ki fog derülni :DDD össze zavartalak? az csak jó. :P szeretek kiszámíthatatlan lenni és szeretem bonyolítani a dolgokat. :P

      Törlés
  27. Szia, most találtam rá a blogodra és eszméletlen ahogy írsz. Kezd összeállni a történet. De én is remélem, hogy happy end lesz és nem az amire gondolok.
    Helgadorina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, kedves új olvasóm. :) Örülök, hogy rátaláltál a blogra! húúúúúha. szinte mindenki happy end-et akar. oO ez érdekes lesz... :)

      Törlés
  28. Szia. Nagyon imádom a blogod <3 :)
    Nos..én is happy end-et 'akarok' (igen én akarok, mert te tudsz nekem/nekünk egy kurva jot irni..és imádlak) szoval..azt is szeretném hogy Zayn-el legyen a Happyend..(ezt szeretném mert felollem jo Harry is;))
    Siess a kövivel..Puszii Renii^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Renáta! :) Örülök, hogy te is a blogom imádói közé tartozol! :) Ez nagyon megtisztelő! Én is nagyon remélem, hogy össze tudok hozni egy olyan befejezést, ami mindenkinek tetszeni fog. :)

      Törlés
  29. Egyébként a kövi részt nem akarod egy kicsit korábban hozni??? :D :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem. :D Nincs időm megírni. :\ szóval még várnotok kell. :)

      Törlés
  30. Szia !
    Nagyon tetszik a blogod és nagyon imádtam ezt a részt szegény Vivi-t nagyon sajnálom egy anyának kész borzalom lehet elveszteni a gyerekét , vagy abban a tévhitben élni hogy van gyereke . De szerintem minden képpen meg kellet vola tartani a gyereket , csak azért mert nincs apa ? Na mndegy nagyon teszett várom a kövit !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :) Örülök, hogy tetszett! és igen, én is így gondolom, hogy nagyon nehéz lehet. :\\ :)

      Törlés
  31. Díj nálam: http://just-give-me.blogspot.hu/p/dijak.html
    Puszi, Sophie

    VálaszTörlés
  32. Én szeretem ezt a történetet, de azért kiakadtam mikor megtudtam, hogy Viv visszamegy Bradford-ba Zayn nélkül. :( Remélem a végén együtt lesznek. Teljesen együtt érzek vele és kíváncsi vagyok a folytatásra. Egyszerűen megőrülök ha nem lesznek együtt. De ez nem az én történetem és nem én döntöm el, hogy mi lesz. :(

    Üdv: Bogi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne szomorkodj, hisz nincs miért. :D biztosan olyan lesz a befejezés, ami neked is tetszeni fog. :) vagy is nagyon remélem. :D

      Törlés
    2. Köszi :)

      Bogi

      Törlés
  33. Mikor lesz a következô????

    VálaszTörlés
  34. nagyonnagyon jó konkrétan végigbőgtem ezt a rész (is). istenem imádom a blogod wáwáwáwáwáwáwáw.......nem lesz baba?:( szegények kinyírtad a babát:(!!!átok reád és hozd a kövit ja és olyan aranyosak zayn szülei <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kinyírtad a babát. XDDDDD neeeee. XDDD szakadok. xdd hát ez kész. xd most már tényleg sietek ígérem. :)

      Törlés
  35. babagyilkos!! :D ha nem lesz happy and én komolyan mondom pszihológusra lesz szükségem, és a költségek téged terhelnek majd!! :D csak viccelek, de siess nagyon! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :'DDD nemigaz már. xd most én lettem a pszichopata aki babákat gyilkolászik egy kitalált történetben? xddd igyekszem olyan véget találni a történetnek ami mindenki számára eleget tesz. :P

      Törlés